VI HAR FIKSET OPP HJEMME(!!) + SVÆR RABATTKODE

Reklame | Desenio

Hei fininger(!!) Som dere helt sikkert vet holder vi jevnt og trutt på med å fikse opp hjemme. Vi tar ting litt som det kommer, men jeg merker veldig godt at vi snart er i mål og det føles utrolig deilig! Det jeg liker aller best med at vi bruker litt tid er at vi er helt sikre på de tingene vi kjøper til huset og angrer som regel aldri på kjøpene, bare et tips. En annen ting jeg liker godt med det er at man faktisk ikke trenger så mye pynt og møbler for at det skal være koselig og fint, det er faktisk også mye enklere å holde ryddig og rent🌾

Bilder på veggene er det jeg setter mest pris på av pynt, og det er også det jeg syns gjør mest med rommene våre her i huset. Alle bildene i huset vårt er fra Desenio.no som har alle postere og rammer du kan tenke deg. De er billige i prisen og dersom man går lei at et bilde kan man klikke seg inn på nettsiden deres og handle en ny poster uten å måtte kjøpe en helt ny ramme, som ofte kan bli dyrere. De har fra eikerammer til svart metall, de har personlige postere, natur postere, mer malerier og temaer alt etter hva du trenger i ditt hjem.

Jeg personlig elsker Desenio og jeg vet at flere av dere også elsker de! De skuffer aldri og har så ufattelig mye fint på lager, derfor er det også gøy å kunne gi dere en god rabattkode hos de som dere kan bruke til å handle med🌱🙊

Desenio har nå et gigantisk sommersalg der dere får hele 30% på røde priser, MEN med koden min som er “ingrid10” får dere hele 10% ekstra rabatt på sommersalget til desenio mellom 24-27 juli.. altsååå, det kan nesten ikke bli billigere en det!! Under kan dere se hvordan alle bildene i hjemmet vårt ser ut. Vi har altså valgt mye eik-rammer og sommerlige postere ettersom det er riktig årstid for det, og vi eeeeelsker det.

POSTER VENSTRE HER / POSTER HØYRE HER / EIKERAMMER HER

POSTER HER

POSTER LITEN HER / POSTER VANNRETT HER / POSTER NEDE HER / POSTER VENSTRE HER / EIKERAMMER HER

POSTER HER / EIKERAMMER HER

POSER VENSTRE HER / POSTER HØYRE HER / EIKERAMMER HER

POSTER HER / EIKERAMMER HER

POSTER HER / EIKERAMMER HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE INN TIL SALGET

Husk å bruk rabattkoden “ingrid10”

3 kommentarer
    1. Jeg så på snap da du tok knebøy. Du bør gå dypere. Lengre arbeidsvei skaper bedre resultater! 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg