VI HADDE INNBRUDD I NATT

Reklame | Nelly

Lue HER // Hettegenser NA-KD

Dere leste riktig.. vi har hatt innbrudd i bilen vår i natt. Hvor sjukt er ikke det? Jeg forstår ikke helt hvorfor eller hvordan. Som dere kanskje har fått med dere på de andre sosiale plattformene mine har det vært en lang dag for vår del og det at vi har havnet helt oppe i Tromsø over dagen er det grunner til, men ikke at noen har ranet alt som var inni bilen vår i natt.

Vi sto opp klokken 04:00 for å komme oss kjappest mulig til Flesland (flyplassen) for å rekke et veldig tidlig fly til Oslo også videre til Tromsø.. da vi skulle sette oss inn i bilen merket vi at den var helt tom og der har det vært noen å tatt alt vi eide og hadde i bilen.. fra lommeboken min til diverse andre ting som treningsskoene mine, headsettet mitt og iPhone laderen som var festet fremme i bilen, haha. Snakk om å nappe med seg alt? Heldigvis var det ikke noe som hadde noe særlig med verdi, det eneste som er dritt (syns jeg da) er at vi ikke vet hvem det er og at jeg er nødt til å fikse nye kort.. både bankkort og førerkort. Stress, argh. 🤦🏽‍♀️

Livet går ikke alltid etter planen? så, om dette/disse menneskene klarer å leve med å ha stjålet tingene mine får de bare gjøre det, men jeg håper de lærer til neste gang og blir tatt da det overhode ikke er greit å stjele andres ting. Henrik og jeg ble faktisk jævlig skuffet for å være helt ærlig med dere! Det er lenge siden jeg har kjent på en slik skuffelse og det handler nok om at jeg ikke forstår hvordan andre mennesker tar seg slik til rette på den måten. Er det en av naboene? Er det noen helt random? Kjenner vi de? Jeg vet ikke og jeg kommer ikke til å spekulere så mye mer i det, men jeg håper at personen har lært en lekse og slutter med der.

Uansett, vi har det travelt og holder på med veldig mye greier for tiden og øyeblikket, dere får vite mer etterhvert!! Kanskje imorgen faktisk, gleder meg. Jeg håper dere får en fin helg og husk at jeg svarer på ukens spørsmål i morgen. Dersom dere lurer på noe kan dere stille meg spørsmål i kommentarfeltet her eller på instagrammen min: ingridaguiluz.

11 kommentarer
    1. Det med førerkort på app hjelper lite når du må ha med det fysiske når du reiser rundt feks, til utlandet 😉

    2. Fetteren min hadde også innbrudd i bilen sin mens han bodde i Bergen. Tror faktisk det skjedde to ganger også.. frekt.

    3. Et lite tips i forhold til innbrudd generelt. Ikke skriv når dere reiser. Altså ikke opplysninger når dere ikke befinner dere i hjemmet deres. Ei venninne av meg ble frastjålet alt av verdi i huset, fordi flere folk i bygde visste at hun var bortreist.
      I tillegg kan det være lurt å sette opp kamera i bilen som er koblet opp til mobilen. Om da kamera blir stjålet er allerede alt av film inne på mobilen, tror dette går med Gopro (?)
      Ha en fin tur

    4. Det som ble stjelt får dere igjen fra forsikringsselskapet hvis dere har forsikring og har meldt innbruddet inn😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg