VI ER PÅ VEI TIL STAVANGER FORDI..

Hei kjære dere! Det er på tide med en ny tur hjem mot Stavanger og denne gang skal vi i to selskaper, både til min kjære mormor som blir 85år i år og til tantebarnet mitt Adrian som blir 3år(!!)💕Jeg gleder meg skikkelig mye denne gang og jeg merker at tiden flyr så fort forbi.. det er ikke så lenge siden jeg var hjemme, likevel føles det ut som en evighet og nå kjenner jeg at jeg gleder meg skikkelig til å se alle igjen.Helgens planer blir å hjelpe til hjemme med det elektriske hos broren min (som Henrik fikser). Vi skal feire Adrian på fredag og ellers kose oss med god mat og kake! Også blir det en jentekveld der senere på dagen med gode venninner. På lørdag blir det 85års dag og kanskje kino eller noe på kvelden? Jeg er litt usikker. Søndagen blir det også selskap å litt besøk av venner så dette blir alt i alt en veldig gøyal helg. Denne helgen vlogges alt jeg gjør til YouTube kanalen min og det gleder jeg meg til. Det er veldig mye personlig som deles denne gang og en hel del av videoen er allerede filmet ettersom jeg fikk en veldig trist beskjed i dag.

Mer om det får dere vite om noen dager, ellers skal jeg dele så mye jeg orker/kan med dere.. men jeg vil også at dere skal vite at etter den beskjeden er jeg litt lei og velger uansett å prioritere venner, kjæreste og familie denne helgen! Jeg er så takknemlig for at Henrik også er med denne gang, det gjør turen en million ganger morsommere.

7 kommentarer
    1. Lite tips, høres nokk veldig negativt ut, men er usikker på om du ser dette selv eller ikke.
      Når redigerer bildene dine «bør» du bli mer nøye på det hvite i øynene er ufattelig lite sjarmerende og zoome inn og se skillene på det hvite i øynene. Samt pigment flekkene i ansiktet, ville heller tont ned bilde enn å nesten ende opp med og skifte farge i ansiktet.

    2. Hei! Hvor kjøper du kosetøyet ditt? Den rosa joggedressen var nydelig, og har sett du har en i blå også (?) ❤️😍

    3. Tenker du å kun holde på med blogg, Instagram, YouTube? Eller har du lyst å lage noe eget? Hva er planen din for å beholde leserne dine? Tenker du å kun snakke om hverdag eller vil du utvikle noe videre?

    4. Hei. Jeg så deg og Henrik på jærhagen idag (lørdag) når dere gikk forbi bigbite.. og herregud så pen du er! Hadde lyst å si hei, kanskje ta et bilde, men følte meg så sykt teit pga jeg er noen år eldre enn dere.. dum tankegang, i know.. men uansett; håper dere har hatt en fin helg “hjemme” på klepp og at turen hjemover (imorgen?) går fint. Hilsen Kristine

      1. Hei!! Ååå herlighet så fine ord! Tusen takk! Det er null teit, bare å hilse på oss, vi elsker å snakke med folk som kjenner oss igjen og det er utrolig hyggelig å se hvem som kjenner til oss også😍❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg