VI ENDTE OPP HER

📍 THE BUTCHER`S DAUGHTER

I går morges tok Sofie meg med på en sykt god restaurant som serverer dritgod mat. Jeg kødder ikke – det var sinnsykt godt! Frokosten var amazing og jeg følte for en gangs skyld at jeg kunne spise noe som både smaker godt og samtidig som er sunt når jeg er på reise. Jeg smakte avokado sandwich med egg på toppen, altsåå OMG SÅ GODT. Ved siden av det hadde jeg brass monkey smoothie og vann! Den også var dritgod, den minnet meg faktisk om en av de smoothie bowlene jeg hadde i Portugal.. 

Uansett, det var dritgodt og dersom du bor eller skal til New York en dag, anbefaler jeg dette på det sterkeste. Vi kommer nok til å spise flere ganger her i løpet av turen. Det er så sjukt merkelig å si, men jeg elsker å spise mat på ferier! Spesielt i andre land da de har bedre utvalg!

 

Se så digg det ser ut! Smaker så gooodt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg