VI DRO HELT SPONTANT TIL..

Hei fine! Akkurat nå sitter jeg på hytten vår i Ryfylke en plass og blogger. Det føles utrolig deilig å for en gangs skyld å ferie sommeren hjemme i Norge. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg kommer til å dra til utlandet, men det er også utrolig deilig å feriere flesteparten av dagene hjemme i vakre Norge. Norge er ufattelig undervurdert og jeg syns at vi burde bli flinkere til å bruke det vi har.. som f.eks oss da – vi har en kjempefin hytte liggende med vannet hvor vi har egen brygge, vakre tur plasser og generelt mye annet gøy å gjøre, men hvor ofte bruker jeg den? Aldri. Oppi hode mitt surrer tankene i “syden, syden, syden..” noe som irriterer meg litt. Familien min er flink til å bruke hytten da, heldigvis.. og det er noe jeg også skal bli flinkere til.

Uansett, jeg er på hytten som sagt og her har Henrik også blitt med! Sammen storkoser vi oss med mamma og tante. Henrik har hjulpet mamma med å klippe plenen da tomten er så stor. Jeg jobber med andre ting og nå tenker vi å bade i vannet, herregud så deilig det skal bli, men også litt skummelt. Jeg er dritredd for vann, hav, sjø også videre, men det skal nok gå bra! Vi har forresten kjøpt oss et gropro kamera som vi skal bruke og som vi allerede har brukt til å filme mye til dere. Jeg vet at jeg sier dette en del, men det kommer, bare ha litt tålmodighet. Såå, nå må vi nesten dra å bade før solen forsvinner! God sommer alle sammen, nyt ferien mens dere kan for hverdagen kommer rett rundt hjørnet og da er det ikke like luksus lengre. ✨

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg