VERSTE DAGEN BLE TIL DEN BESTE DAGEN

Reklame | NELLY

📍 CALO DES MORO, MALLORCA

Fyfader for en dag! Den gikk fra å være en av de verste til en av de beste dagene her nede med mange forskjellige følelser som strømmet gjennom kroppen min. For det første er jeg nødt til å si for en plass!! Er det mulig? Det er dritfint der – og det er faktisk en av de fineste plassene jeg har vært noen sinne, trust me. Calo des moro er en stor badeplass hvor vannet er helt gjennomsiktig og lyseblått.. jeg fikk hakeslipp da jeg så hvor utrolig vakkert det var der. Sååå, til dere som skal dra til Mallorca anbefaler jeg å leie en bil for også dra dit en hel dag, det kommer dere til å nyte. Det finnes flere gjemte bukter eller hva det heter som er nydelige! Det finnes også en del plasser der man kan hoppe fra høyder ut i vannet for de som liker det. Vi tok mange bilder denne dagen og de har jeg lyst til å dele med dere.

Jeg nevnte kort over at dette var en dag som gikk fra å være en av de verste til en av de beste og med dette mener jeg da angsten/redselen min for sjø og hav. Det er utrolig vondt å være så redd for sjøen og det blir veldig ofte en ting jeg går å kjenner på de dagene jeg vet at jeg skal dra til badeplasser sammen med andre mennesker som elsker å bade i sjøen. Dessverre har det å bade og ha det gøy i vann ikke helt vært noe for meg, selv om jeg syns det ser utrolig gøy ut. Jeg misunner helt ærlig de som gjør det og bare sånn dere vet det så øver jeg meg hver gang på å tøye grensene mine i sjøen slik at jeg kanskje tørr det helt og fullt ut en dag på egenhånd. Det er målet og det er det jeg gjør med flyskrekken min! Jeg syns det funker å gjøre de tingene jeg er redd for slik at jeg skjønner at det faktisk går bra.

Så, denne dagen startet brått med ubehagelige følelser som ble støttet av Henrik og vennene hans. Jeg badet en del, men merker enda hvor redd jeg er for å miste kontrollen, derfor er jeg nødt til å ta det i mitt tempo og på min måte. Henrik tok meg med ut i sjøen for å bade sammen med meg og det betyr utrolig mye. Det at noen støtter meg og er der for meg slik at jeg kan prøve å komme over frykten min er jeg evig takknemlig for og jeg tror faktisk at det funker til slutt.

Jeg er drit stolt over meg selv! Etter at jeg ble varm i trøya og Henrik og vennene våres hadde hoppet en del fra en klippe som var i område der var jeg også nødt til det. Tro det eller ei, jeg klarte det, jeg hoppet jeg også fra ca. 6 meter!! Hahaha. Dagen endte så jævlig bra og jeg smilte bredt om munnen mens vi avsluttet dagen med biff og en fin biltur hjem til Alcudia igjen.

STRANDKJOLE HER

6 kommentarer
    1. Syns overskriften til innlegget var litt overdrevet. Ikke noe gøy å ha vannskrekk, men da jeg leste innlegget trodde jeg at det hadde skjedd noe mye verre enn det å være redd forog bade

    2. Du har definitivt ikke vannskrekk, for i skjønne veldig godt at overskrifta kan stemme ganske bra, når vannskrekken min ofte kan gjør dagan ganske tunge

      1. Hvordan kan du uttale deg om hva jeg har ikke pga en overskrift? Jeg har store problemer i vann/sjø og hav, men man er nødt til å utfordre seg selv om gjøre det man er redd for. Om du har vannskrekk burde du absolutt være mer i vann å gjøre noe med det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg