VELKOMMEN TIL HYTTEN VÅR!!

Hei fininger! Jeg tror faktisk ikke at jeg har vist dere hytten vår før og ettersom jeg deler alt er det kanskje på tide. Hytten vår er så sinnsykt fin og jeg er så sjukt glad for at vi har denne plassen og den muligheten til å faktisk kunne dra hit, spesielt nå som vi ikke kan dra til utlandet på samme måte som før. 👼🏼 Vi er veldig heldige og det som kanskje gjør hytten vår ekstra spesiell er at det er mormor og morfaren min som har bygget den.

Morfar døde rett før konfirmasjonen min for noen år tilbake, noe som er veldig trist! Jeg savner han kjempemye og jeg husker veldig godt hvor glad jeg var i å være sammen med han å gjøre ting. Smilet hans, latteren hans og at han var her er det største savnet.. og ikke minst alle de gode klemmene hans som alltid var uunngåelige når han så oss, selv om vi bare ville leke og gjøre alt annet. Morfar og mormors hytte er god å ha og i det siste har jeg begynt å dra hit oftere og oftere!! Da jeg var liten var vi også mye her inne og da jeg ble ungdom var det ikke så stas lengre.. men nå, nå er det helt fantastisk igjen! Rart med det.

Jeg har tatt noen bilder av hytten vår slik dere kan se hvordan det ser ut og hvor vi tilbringer mange helger i året!

Jeg syns det er veldig hyttekoselig her og liker at det ikke er morderne!!

Ellers som dere ser på bilder her har vi naust med brygger, strand og båtplasser! Elsker det. I sommer blir det nok mye vannleker fra vannscooter til vannski og ring i vannet, gledes.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg