VELKOMMEN HJEM KJÆRE DEG!!

Endeeeelig har jeg fått ordnet dette mobil styret. Som dere sikkert har fått med dere så hatet jeg den nye iPhone 11 pro max rett og slett på grunn av dårlig kamera både fremme og bak. Jeg er avhengig av å ha et bra kamera på telefonen og etter at den nye iPhonen kom ut trodde jeg at det skulle være av de beste, men etter en tid erfarte jeg at iPhone 8 var bedre. <3<3<3

Nå har jeg endelig fått byttet inn den første iPhone 11 pro max jeg hadde med en heeeeelt ny en, hahaha! Jeg elsker at det gikk an gjennom swap til Telenor for billig penge, så slapp jeg å kjøpe en helt ny (gamlere tlf). Vet dere, den nye telefonen jeg fikk hjem forrige uke er så sjukt mye bedre en den første jeg fikk og kjøpte(!!). Hvordan er det mulig? Det er jo fortsatt iPhone 11 Pro Max og det at kameraet kunne være så forskjellig fra telefon til telefon er helt merkelig spør du meg.

Heldigvis har jeg fått hjem en ny telefon i hus nå og er meget fornøyd med det. Jeg ga det et forsøk og den nye telefonen har et mye bedre kamera en den forrige og nå slipper jeg heldigvis å kjøpe en helt ny iPhone 8 som var tanken. Jeg er dritglad nå jeg og håper at dersom dere har samme telefon som meg får byttet inn deres også evt. Forskjellen er bare så ufattelig stor, jeg har ikke ord. Velkommen hjem min kjære, nye iPhone!!

Denne nye telefonen er helt lik den forrige jeg hadde i farge, modell og deksel (som er kjøpt hos Telenor) – eneste forskjellen er kameraet som er sjukt mye bedre på den nye!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg