VÅR JULAFTEN HAR BEGYNT!!

Endelig(!!) er dagen her etter en lang nedtelling over flere uker.. Dette året har jo vært ganske annerledes med tanke på at jeg flyttet inn hos Henrik og vi har pyntet til jul sammen i nytt hus, handlet masse julepynt og innsett hvor dyrt det er.. også har vi måtte skape egne tradisjoner for første gang som vi kommer til å ta med oss videre.

Akkurat nå sitter jeg å kjenner på at det blir litt rart om jeg kan bruke det ordet.. uten Henrik her, nå som det er selve juleaften, likevel vet jeg at vi skal feire flere høytider sammen i årene som kommer og det at han kan bruke denne dagen med familien sin og jeg med min er det aller beste. Jeg gleder meg så utrolig mye til å se han igjen i morgen tidlig, da skal jeg hoppe i armene hans og klemme han hardt, så heldig er jeg som har han! Ellers håper jeg han liker gaven sin fra meg i dag, jeg er sååå spent, wææ. Og om dere ønsker kan jeg vise dere hva jeg har kjøpt til han etter jul? Det er i hvert fall noe jeg vet han kommer til å elske.

Så, ellers.. i dag kjenner jeg at jeg skal nyte denne dagen med familien min og være tilstede og oppleve minnene sammen med de. Jeg kommer nok til å oppdatere dere i mellom slagene, men om jeg ikke gjør det er det fordi jeg har lyst til å bruke tid sammen med dem! Jeg får sommerfugler i magen av tanken på jul og i skrivende stund sitter jeg i pysjen hjemme i stua hos mormor og ser på tv. Det er ikke lenge før de andre kommer og da skal vi ha en felles frokost før vi drar videre til kirken også julemiddag, det er så sjukt koselig.

Jeg håper hver og en av dere kjære blogglesere får en fantastisk julefeiring, klem.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg