VÅKNET OPP MED ET SMERTEHELVETE + SYDD STING I MUNNEN

For en måned dere.. først får jeg bekreftet diabetes og i natt opplevde jeg et smertehelvete for å være presis i ordbruken, beklager det. Det er ikke til å legge skjul på at det er mye som har skjedd på godt og vondt den siste tiden, selvfølgelig mest vondt og ja, jeg skulle gjerne ha vært foruten diabetes, men nå har jeg det og det er en del av meg. Det stoppet ikke der denne måneden! I går måtte jeg fjerne to visdomstenner, en oppe og en nede. Den nede har gjort ufattelig vondt i perioder, så vondt at jeg har hatt betennelse med sår og ikke klart å åpne munnen for og spise ordentlig.. auch. Jeg er lei av disse vonde og negative tingene derfor skal jeg tenke det positive at 1. Visdomstennene kommer aldri til å plage meg igjen og 2. Jeg våkner ikke mer om nettene for å tisse, jeg drikker normalt, har fått synet tilbake og føler at kroppen generelt er slik den skal være. Utfordring til deg: start dagen med å fortelle deg selv positive ting! Det hjelper.. om ikke det hadde funket kan jeg love dere at jeg hadde møtt veggen for lenge siden.. for et liv.

Det gikk forresten overraskende bra og trekke visdomstennene. Jeg skal ærlig innrømme at jeg gruet meg ekstremt mye til å fjerne den visdomstannen nede (fordi jeg har hørt at det er sjukt vondt).. men vet dere? Den tannen som var oppe var dobbelt så mye vondere en den nede og det kom virkelig som et sjokk da jeg der. Om du skal fjerne visdomstennene dine skal du ikke grue deg, man kjenner ingenting smerter, det eneste man kjenner er at de bruker makt og presser, men det klarer vi å leve med. Det jeg ikke helt klarer å leve med holdt jeg på å si.. jeg klarer jo det, men ja.. det var natten i dag. Fyfader så jævlig vondt jeg fikk.💥 Jeg våknet i 03:30 tiden og fikk tårer i øynene så vondt det gjorde i munnen. Heldigvis hadde jeg en Ibux og Paracet ved siden av meg som jeg fikk ned med noe vann.. etter en times tid våken med mye vondt i munnen fikk jeg til å sovne igjen og det var digg. Tannlegen måtte sy en del sting inni munnen min og det er nok det som gjør litt vondt i dag kan jeg tenke meg.

Jeg er så fornøyd med at de tennene er ute og aldri mer skal plage meg igjen. Henrik er nok også glad, tror han fikk litt sjokk over hvor mye makt tannlegen måtte bruke for å få ut tennene.. i tillegg syns han visdomstennene var utrolig stygge og ekle i forhold til vanlig tenner.. noe jeg forstår! Røttene er sjukt store og krøllete, men dette varierer jo fra person til person. Så, jeg er fornøyd i hvert fall og håper på en bedre natt i natt en den som var. 

Redningen min i natt.. Ibux og kompress som holder blodet igjen.

Okei, ew.. dette er dritekkelt, men so what. Jeg tenkte dere kunne få se hvordan de så ut, se så store de er.. ikke rart de gjør vondt når de vokser feil. Auuuuch.

4 kommentarer
    1. Du klager å surver så at jeg fatter ikke å begriper at du ikke kan ta litt selvkritikk. Du er jo blitt rene hypokonderen?? Tror du at ingen andre har problemer helsemessig..? JO, det har vi, men de fleste er ikke så oppmerksomhetssyke at de må dele hver detalj. Det du beskriver her er helt normalt. Det skjer de fleste. Jeg håper du er såpass voksen at du i stedet for å tolke alt som «hate», heller kan reflektere litt over det mange sier om det du poster for tiden. For helt ærlig Ingrid; hvis du kun skal bruke sykdom og annen elendighet som eneste dra-middel på bloggen din så vil du miste mange lesere/følgere på kort tid.. Jeg vet at du er veldig ung, så på en måte holder jeg deg litt unnskyldt. Men vær så snill.. Finn litt andre inspirasjonskilder! Vi trenger ikke hver eneste detalj.

    2. Jeg må virkelig bare påpeke en ting, for virker ikke som du ser det selv. Men de leppene dine er ikke fine i det hele tart. De er altfor store og de ser ikke fine ut. Syns du var så mye finere før du startet med det der. Hadde jeg vært deg hadde jeg fjernet det du har putta i. Noen mennesker passer bare ikke fillers, og personlig syns jeg du er en av dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg