UVANLIG MATHANDEL I LONDON

Hallo dere!! I går kveld endte vi opp med å tusle rundt i Oxford street før butikkene stengte og da kom vi borti en svær og da mener jeg gigantisk godteributikk vi begge to MÅTTE inn i, haha. Jeg elsker å se på hvilket godteri de har i andre land og etter å ha reist en del rundt omkring vet jeg også om noen ting jeg må kjøpe og spise!! Spesielt når vi ikke har det i Norge.

Henrik fikk sjokk i går da han så va som befant jeg i hyllene, jeg ler meg i hjel enda, dere skulle ha sett ansiktsuttrykket hans da han fant dette. 😍😍

Skjønner dere nå hva jeg mener?? Pringles med pizzasmak. Haha, hva er oddsen for det? Vi kjøpte i hvert fall med oss en av disse og en god del andre ting. Vi gikk også innom en matbutikk og handlet vann og noe greier da det er et must i London.

Se, jeg orker ikke!! Drømmesjokoladen fra verdens koseligste film.

Dere må smake denne!! OMG så god. 😍

Dette er den mykeste bamsen vi har tatt i, derfor blir den med oss hjem!

Over til dagens planer.. vi er ferdig stelt og skal ut å shoppe ting vi virkelig har lyst på! Etter det skal vi spise mye god mat og kanskje gå innom Winter wonderland i kveld, men om det blir for hektisk tar det vi det imorgen. Vi skal i hvert fall ut å spise på en fin og god restaurant i kveld der vi forhåpentligvis finner en skybar med utsikt. 😍 Ha en ellers fin helg.

14 kommentarer

Siste innlegg