UKENS SUNNERE MATHANDEL

Det er på tide å vise dere hva vi har handlet inn denne uken av mat! Jeg vet at flere av dere elsker å se hva vi handler. Som dere sikkert også vet pleier vi alltid å ha en del tørrvarer og kjøtt liggende igjen etter forrige ukes mathandel, så da kjøper vi inn mindre av det for å kunne spise opp det vi allerede har liggende hjemme! Vi kaster svært sjeldent mat og det er en veldig fin ting syns jeg.🤍

Denne ukens mathandel er basert på hva vi har manglet u kjøleskapet og vi spiser en del sunn mat i ukedagene utenom når vi virkelig kjenner at vi vil ha noe som er mindre sunt, da unner vi oss det selvfølgelig! Ellers pleier vi aldri handle helgekosen før helgen kommer da vi har erfart at vi spiser det opp før helgen kommer fordi det ligger å frister i skuffer og skap, haha! Er det flere som har det slik?

Hele denne handelen er fra Rema 1000 og vi kjøpte en del flere bokser av hakkende tomater og bønner som dere ikke ser på bildene! Det er noe vi bruker ekstremt mye i middagene våre, så vet dere det! Også er det ganske billig faktisk. Alt det vi kjøpte kom på rundt 1000kr og vi er meget fornøyd!

Her kan dere se mye av denne ukens mathandel.<3Jeg har endelig smakt rema 1000 sin protein pudding, og syns det var helt ok. Den er billig, men den smaker ikke sååå veldig godt alene. Det jeg fant ut er at den er supergod å blande inn i havregrøten! Da får grøten enda mer sjokoladesmak og blir mer fluffy, nam.Jeg har bestemt meg for å spise mer torsk og laks enn det jeg har gjort tidligere! Disse er beinfrie og skinnfrie, perfekt, tenker jeg.Vi måtte teste ut denne og den er faktisk veldig god!! Perfekt som tilbehør ved siden av kjøtt/proteiner.Yoghurt er et must! Vi handler alltid masse skyr, jeg elsker yoplait, også kjøper vi alltod en boks med gresk naturell yoghurt som er perfekt til å ha ved siden av proteiner, i sauser/lage sauser/dipp av, den er god til å blandes inn med yoghurt osv. Ellers går det i grønnsaker, søtpotetfries, avokado, juice, zero saft, melk, bønner, hakkende tomater, bananer osv!🤍🙏🏽

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg