UKENS SPØRSMÅL | SVARER PÅ HATKOMMENTAR, TÅRER OG PENGER

OH MY… I MORGEN ER DET JULAFTEN DERE(!!). Herregud som tiden flyr forbi. Dette er ett av årets siste ukens spørsmål innlegg, shit. Jeg lurer på hvor mange slike innlegg jeg har laget i år? Her kommer svarene på alle spørsmålene dere har stilt meg denne gang, om dere lurer på mer kan dere skrive i kommentarfeltet, jeg svarer der også! Enjoy.

Vannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrek

Hva er ditt beste og verste minne fra dette året?
Jeg har vært utrolig heldig som har fått opplevd de sykeste tingene dette året, da snakker jeg selvfølgelig om Paradise Hotel, intervjuer, eventer også videre! Det desidert aller beste minne fra i år er deltagelsen min på Paradise Hotel og jeg kommer aldri til å angre på det. I`m lucky!

Kan du lage en video der du snakker om kreften?
Vet dere, jeg har prøvd flere ganger, om ikke hundrevis av ganger. Det er så forbanna vanskelig å dele det med dere, jeg har ikke lyst til å vise dere min svake side om jeg kan si det på den måten. Jeg er en sprudlende og glad jente som liker å ha det gøy og finne på crazy og sprøe ting. Dette året har jeg holdt veldig mye av følelsene mine inni meg og ikke latt alt komme gjennom på bloggen. Dette hindrer selvfølgelig dere i å bli ekstra godt kjent med meg, derfor skal jeg vise dere enda mer av Ingrid til nyåret fordi jeg er faktisk en utrolig morsom person med dårlig humor og jeg tar meg ikke høytidelig i det hele tatt. Thats my thing. Jeg har også lyst til å ta dere med enda dypere inn i kreften, det er trossalt 1/3 av befolkningen som får kreft og omtrent hver og en der ute kjenner eller har mistet noen i kreft. Jeg kommer til å publisere videoer rundt dette om ikke så altfor lenge.. aller først er jeg nødt til å ta meg sammen og klare å redigere videoene istedenfor å gråte samtidig.

Er det mulighet til å be deg med ut på date, eventuelt hvordan?
Alle kan be meg med på date, men det betyr ikke at jeg svarer ja. Dating har aldri vært min ting, jeg syns det er dritkleint og rart derfor holder jeg meg unna, samtidig er jeg forelsket og har dessverre ingen andre i kikkerten for øyeblikket.

Kan du lage en sminkevideo hvor vi ser hvordan du legger sminken steg for steg?
Ja! Dette har jeg lyst til. For å være helt ærlig har jeg aldri vært særlig interessert i sminke, det har liksom alltid vært de samme rutinene hos meg. Nå som tiden går merker jeg at jeg interesserer meg mer og mer for sminke! Det er sykt å si, men jeg gjør det. Sminke er magisk og man kan faktisk gjøre ganske mye spennende med det. Jeg er klar for å filme inn en ny sminkevideo soon.

Hva bruker du til å rense huden?
Swiss clinics sine produkter!

Har du noen tips til å få tiden til å gå fort?
Det der er jeg god på dere! Det som funker for meg er å spille Candy Crush eller Fairway på telefonen, jepp, tiden går dritfort. Det andre jeg pleier å gjøre er å se på Keeping ut with the Kardashians. Ellers må det være å holde seg selv opptatt hele tiden, da funker det ikke å sitte hjemme alene og stirre i veggen. Jeg syns at dette året har gått lynkjapt og når jeg tenker tilbake til de tingene som har gjort at tiden har gått så fort er det at jeg aldri sitter i ro, jeg finner på ting hele tiden, enten om det er å spise, kjøre bil, reise også videre. Deilig. Jeg klarer ikke å sitte i ro jeg.

Vet du om noen som skal være med på PH etter nyttår?
Jepp I do, jeg vet om flere, men har ikke lov til å si noe om det, husj..

Har du noen tips til de som skal være med på PH?
Vær deg selv og nyt hvert eneste sekund (man vet aldri når man ryker ut). Tørr å ta sjanser og spill spillet, det angrer jeg på at jeg ikke gjorde mer av..

Utseende og personlighet på drømmegutten?
Jeg faller oftest for gutter som er høyere en meg, solbrune i huden og som har brunt hår. De må ha fine øyner og et fint smil, da smelter jeg. Personlighetsmessig liker jeg snille gutter, ikke badboys. Gutter som er til å stole på(!!) og som viser at de liker meg, de som tørr å stå opp for kjæresten sin, ja, listen er lang. Neida. De viktigste egenskapene er at man kan stole på den man er sammen med og at man har det GØY. Jeg må le, ellers kjeder jeg meg i hjel.

Ønsker du deg personen du er forelsket i til jul?
JA, bli sammen med meg da..

Hvordan har du det?
Jeg har det overraskende bra og tusen takk for at du spør. Tenk at det er julaften i morgen! Mamma er fin i formen, familien samles og livet er fint, takk for det.

Når kommer videoen der du gråter ut på YouTubekanalen din?
Den kommer etter nyttår, jeg mangler fortsatt en del av den videoen!

Har du hatt sex etter at du slo opp med Erik?
Ja, det har jeg.

Har du opplevd noe annet paranormalt en det med at døra åpnet seg hos Helene?
Ja faktisk. Jeg har sett skygger og hørt lyder. For et par uker siden var alle venninne mine samlet hos Wenche da vi satt nede i stuen og hørte ommøblering i fra etasjen over. Det var helt SYKT spør du meg. Alle jentene hørte dette og vi ble selvfølgelig satt ut. Dette var ikke et av de tilfellene der hvor det er storm ute og huset knirker, dette var tydelige skrapelyder fra møbler som ble flyttet. Craycray. Jeg elsker slike ting da, alt mellom himmel og jord.

Splay eller Nordic Screens?
Oh, vanskelig! Jeg klarer ikke å velge – skulle veldig gjerne ha signert noe med en av de ja.

Kjenner du agnetesh?
Nei jeg kjenner henne ikke, men jeg føler jo at jeg kjenner henne gjennom YouTubevideoene hennes, haha!

Håper du agnetesh skal være med på PH?
Ja, hvorfor ikke?! Hahah.

Hva pleier du å gjøre på julaften? Fra når du våkner og til du skal legge deg?
Vi pleier som regel alltid å starte dagen med en julefrokost sammen, deretter får jeg en julesokk med godteri, ligger under teppet og ser på en koselig julefilm. Etter dette har jeg ladet opp batteriene mine til å stå foran speilet i x antall timer. Sminken skal på, antrekket skal være on point til julekvelden. Hvert år samles familien seg, vi spiser god julemiddag og snakker mye sammen. Vi pakker opp gaver og spiser enda litt mer mat. Etter dette pleier jeg å sove godt med en meget mett mage. I mellom alt dette får jeg også tid til å snuse, sjekke Instagram, Snapchat, Facebook, mail og i år selvfølgelig bloggen! Det er slik min julaften er.

Bruk mer tid på moren din. Ikke vær selvopptatt.
Jeg er faktisk drittlei av dette her og det føles nesten ut som folk skriver dette til meg bare for å skrive det. Bruk tiden på noe annet fornuftig istedenfor å kritisere meg om at jeg ikke er nok sammen med mamma. Det er ikke noe å bedre å sitte og skrive dritt til andre, jeg syns det er dobbeltmoralsk og trist. Forresten, det er faktisk ikke sårende, bare kjempeirriterende. Jeg er så stolt over meg selv som bruker den tiden jeg bruker på mamma, vi har det bra og koser oss sammen hver eneste dag (omtrent), derfor, vær så snill og slutt med disse kommentarene, tusen takk på forhånd!

Er det sant at du tjener fett på bloggen og er rik i dag?
Nopp, inntekten varierer fra måned til måned og selv om man er blogger betyr ikke det at man er rik. Jeg klarer å leve av bloggen, til nyåret får vi se hva som skjer videre.

Hvordan går det med treningen?
Akkurat nå går det ikke så bra, jeg har vært svært travel, ups. Nyåret blir bra da. Jeg er klar.

Plastikk tre eller ekte juletre?
Potato potato

Ribbe eller pinnekjøtt?
RIBBE!!!

Har du tinder, hvorfor?
Nei jeg har ikke tinder og kommer ikke til å få meg tinder (håper jeg). Jeg har en i kikkerten, hvorfor skal jeg da ha tinder? Hmm, eller burde jeg få meg tinder? Er det ikke slik at man bruker tinder til å skaffe seg ligg eller dates? Det skaffer jeg meg på egenhånd;)

Hvor mye kostet LA turen du har bestilt?
Vi har ikke bestilt alt enda, men foreløpig har jeg betalt nærmere 4-5000kr.

Hva heter du på snap?
ingridaguiluz, add me(!!).

Vannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrek
Lurer du på noe mer? Jeg svarer på alt i kommentarfeltet <3 

3 kommentarer
    1. Nå må folk gje seg. Ska hu ikkje få låv te å ha et liv for morå e kreft sjuk? Eg e sikker på at mor te ingrid vil at hu ska det kjekkt å ha venner å et liv utenom og.
      Håpe virkelig ikkje at du tar te deg det der drittsnakke Ingrid, virkelig ikkje!!

      1. Enig. Det der er faen for drøyt, ass! Jeg mener.. Går en inn for å forværre situasjonen til pårørende av alvorlig syke på denne måten, er det liksom ikke ‘bare’ usikre ‘loosers’ som slenger dritt om folks utseende lenger, men ren psykopat-oppførsel .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg