UKENS SPØRSMÅL & SVAR


Kommer du fra en rik familie?

Jeg vil si at jeg kommer fra en helt vanlig familie! Vi har verken slitt eller hatt veldig mye penger (tror jeg). Det jeg har vært heldig med er at de alltid har stilt opp og ikke vært vanskelige med å hjelpe til tidligere. Inntekten min er jo veldig bra selv, om dere lurer på om jeg får penger der fra så er svaret nei, jeg jobber og har en veldig god inntekt på egenhånd.

Har dere hus i Spania?

Vi har ikke hus i Spania, men farmor har det da hun bor der nesten hele året! Det er så deilig og superkoselig å få besøke henne.

Det går rykter om at du skal kjøpe leiligheter i Oslo, stemmer det?

Neeei, jeg skal ikke kjøpe noe i Oslo.

Hva syns du om Love Island så langt? Hvem heier du på nå?

Jeg elsker denne sesongen i forhold til i fjor, men det er nok også fordi det føles ut som flere par dette året genuint er forelsket og det blir mye mer action da. Akkurat nå heier jeg på Mie fordi hun er så skjønn og fortjener det beste! I tillegg heier jeg på Nate, han er jo en dritkul type.

Kunne du ha vært med på Love Island om det ble slutt mellom deg og Henrik?

Det blir ikke slutt mellom meg og Henrik! <3

Hvordan klarer du seriøst å komme deg på trening så ofte? trenger alle tips jeg kan få.

Jeg har jo denne challengen på instagram hvor vi skal trene 300 ganger i 2020. Det er ganske motiverende. I tillegg motiverer det meg å holde meg sunn og frisk – og få den kroppen jeg ønsker. Jeg eeeeelsker å føle meg vel i kroppen min! Jeg finner også motivasjon og inspirasjon gjennom brukere på Instagram som legger ut bra treningsvideoer og sunn mat.

Har du noen sinne møtt noen av eksene til Henrik?

Nei.

Kan ikke dere få barn? De kommer til å bli de søteste!!

Hahaha, så skjønt! Vi får se.

Har rumpen din vokst siden begynnelsen av januar (før challengen)?

Ja, det har den og jeg elsker det – jeg trener jo veldig mye rettet mot å bygge rumpe så da er det gøy at den vokser.

Isabel Raad sa hun var redd for Kristin Gjelsvik, før hun bytta side. Er du redd?

Nei, hvorfor skal jeg være redd? Om det så “også” skal bli problem med å trene og spise sunt er det noe sjukt galt med samfunnet vårt.

Syns du det er feil å promotere for proteinpulver?

Nei, overhode ikke!!

Har du noen store planer fremover?

Ja, det vil jeg si!! Jeg håper også at det skjer en del ting fremover som ikke er helt avgjort enda, men om det skjer så skal det smelle og da gleder jeg meg til å fortelle dere og ikke minst vise dere det!! Ellers er det reiser og mye trening som står for tur. OG JOBB.

Har du og Henrik snakket om å eventuelt forlove dere?

Vi har jo lyst til å dele resten av livet sammen! Han vet at jeg ikke kommer til å fri så da er det opp til han da, hehe! Det er i hvert fall noe jeg drømmer om og som jeg håper skjer i framtiden, men ikke enda.

Vet du og Henrik hvor mange dere har hatt sex med?

Ja ich, sånn ca, men vi driter egentlig i det, fortid er fortid og vi begge har null behov for å vite hvem som har vært med hvem og slikt. <3

Kjenner du enda på hvor vondt det er å ha en mamma med kreft?

Ja, jeg kjenner på det hver dag fortsatt og det er ganske tungt. Det føles ut som man ikke finner helt gleden i seg selv alltid fordi det ligger så mye sorg i underbevisstheten i kroppen og i hode. Det er utrolig tungt og slitsomt, men det er også veldig godt å kunne kjenne på de sterke følelse av å være redd for å miste noen. Man setter mer pris på mennesker da.

Gråter du ofte på grunn av en syk mor? Hvordan håndterer du det om du gjør det.

Jeg gråter ikke like ofte som jeg gjorde for kanskje ett år siden. Det var en periode der jeg gråt hver eneste kveld før jeg sovnet, men nå er det heldigvis ikke slik lengre. Jeg gråter litt av og til helt ukontrollert og da er det ganske fint å ha Henrik der som ser situasjonen, forstår hvorfor jeg er lei meg og som kjenner mamma godt og kan snakke med meg om henne. Jeg elsker henne jo, og gråter av redsel, det er jo en fin ting, men også tungt.

Å følge med på treningen deres er så motiverende, kan dere poste treningsvideoer oftere?

Åh, så gøy å høre!! Dette er motiverende for oss også. JA, det kommer!!

Hva spiser dere til kvelds som oftest?

Det varierer så sjukt ofte! Vi har blandt annet mye rester av middag, eggerøre, kokt egg, frukt, smoothie og egentlig mye av det samme som det vi spiser til frokost/lunsj.

16 kommentarer

Siste innlegg