UKENS SPØRSMÅL & SVAR

Reklame | IBLEND.NO

Hvordan trener du for å få så bra abs?

Jeg vil si at en blanding mellom sunn mat og mye trening er med på å forme magen utrolig mye. Før kunne jeg trene mye, men ikke spise bra og da var det lite forandring, ellers er det mye tung knebøy, noen favoritt mageøvelser som dere kan se i den ene youtubevideoen vår, ellers er det også intervaller.. alt dette gir en veldig fin og markert mage!!

Hvor kjøpte du den trådløse blenderen?

Om dere bruker koden “Ingrid10” får dere 10% rabatt på alle blenderne og husk at dersom du kjøpet to stk for 999kr får du også 10% rabatt!! Kjempegøy. Dere kan bruke koden og kjøpe blenderne ved å klikke her. De har få farger igjen, men de får inn neste uke så følg med og bruk koden da også! Det er lurt.

Hvilke tre ting vil du oppnå før du dør?

– Reise alle stedene jeg ønsker.

– Få barn og gifte meg med Henrik.

– Være lykkelig og føle meg veldig veldig bra. Jeg vil være på et sted i livet der jeg elsker alt og setter pris på ting.

Hvorfor samles dere så mange når man ikke får være flere en 5stk?

Om du tenker på storyen er den gammel, om ikke har man lov til å være et par, men med god avstand.

Hvordan går det med deg?

Takk som spør!! Det går kjempebra med meg for tiden, jeg liker veldig godt hverdagen nå, selv om jeg skulle ønske viruset var borte og at man kunne ha reist mer.

Gjennom hva slags nettsider tjener du mest penger på?

Det varierer utrolig mye fra avtaler til avtaler og salgene mine generelt sett! Men Nelly er jo en av de.

Hva savner du mest med Paradise Hotel?

Jeg savner friheten, solen og varmen, spenningen og spillet, dagene uten telefon og at man måtte bli kjent sosialt ved å snakke sammen, nesten alle menneskene og det å kunne leve i nuet og gi faen i alt egentlig. Jeg tror alle har gått av å være på et sted i livet der man ikke er avhengig av hva alle andre syns og tenker om de, men at man bare følger magefølelsen, smiler og har det bra, være litt Yolo rett og slett!! Det savner jeg.

Hvor mange ganger i uken trener du hard kondisjon som intervaller?

Oi, det varierer. I begynnelsen av året trente jeg det lite fordi jeg skulle bygge mest mulig muskler! Nå trener jeg det oftere, kanskje 3 ganger i uken, litt mer.

Har du bunad?

Ja, Jelsa.

Hvor har dere kjøpt hagemøblene?

Rusta.

Hvordan holder du deg så brun nå som solariumene er stengt?

Jeg bruker betakaroten og selvbruningen Marc Inbane. Jeg er egentlig ikke så fan av selvbruning så nå om dagene soler jeg meg ute i det fine været.. også har jeg utrolig gode gener.

Hvor kjøper du bikiniene dine?

Nelly, PLT, Na-kd.

Hvordan syns du det går med Freestyle libre?

Jeg liker det mye bedre, men jeg klarte å gå på dørkarmen og miste den første.. kjipt.

Føler du på kroppspress?

Ja, jeg gjør det mange ganger, men jeg vet også at jeg trives best i en sunn og frisk kropp, derfor trener jeg mye.

Hva syns du om Morten og Sofie slo opp?

Jeg har ikke noe med det å gjøre, men det jeg syns er kjempekult med de er at de takler det fint, de er gode forbilder for det med å kunne gå fra hverandre uten å måtte hate hverandre og at man kan være venner, det hyller jeg.

Kunne du tenkt deg å få barn eller gifte deg?

JA! Absolutt.

Hvor er den oransje bikinien fra?

Na-kd.

Hva betyr tatoveringen du har ved siden av brystet?

Det er et minnesmerke for PH egentlig, skriver man det inn kommer man til hoteller vi bodde på i Mexico og der vi spiller inn PH.

Hvilken betakaroten bruker du?

Betakaroten.no.

Hvem liker du best på ex?

Linn og Melina!! Melina er Melina og Linn er mitt girlcrush, kanskje den fineste som har vært med på reality i Norge gjennom tidene, det er det ingen tvil om.

Var det vanlig med 40% alkohol på drikkevarene i PH eller mindre slik dere ikke skulle bli for fulle?

Jeg vet ikke helt.. jeg tror vi fikk 40%, men jeg vi fikk ferdiglagde drinker så jeg husker ikke helt, jooo, vi fikk 40% og i vår sesong var det åpen bar til vi alle ble fulle og måtte sove. Vi hadde det ikke slik at de stengte baren om en person ble full, vi fikk så mye alkohol vi ville og ble rimelig fulle, så fulle at de klippet MYE bort. Har hørt at de i andre sesonger begrenset alkoholen.

Hva gjør du og Henrik for å holde gnisten i disse tider?

Vi er bestevenner og gjør alltid ting sammen, vi elsker å henge sammen! Også er vi flinke til å gjøre litt av det hverandre ønsker så da får vi tilfredsstilt hverandre om dere skjønner?

Hva er mest utfordrende med diabetesen?

De gangene jeg drikker alkohol føler jeg at jeg etter at jeg fikk diabetes ble mer aggressiv og sint når jeg drakk mye. Det sliter jeg mye med og å holde blodsukkeret stabilt under slike omstendigheter og tilstander.

18 kommentarer
    1. Sykt å si at melina e girlcrush. Greit man kjenn ho ikke, men herregud for noen verdia å for en syk ekkel oppførsel

    2. Spørsmålet om hvorfor dere samles mange sammen, var sikkert p.g.a at du skrev at du skulle treffe vennene dine å spise, spille spill og drikke vin. Håper det gikk greit for seg. Klemmer til deg! <3 <3 <3

    3. Hvordan går det med hårtapet? Har du funnet noe som funker? Sliter selv og ingenting funker og håret har blitt dobbelt så tynt som det var:( hårtapet stopper heller ikke:(

    4. Hvordan betakaroten bruker du? Og er du fornøyd med det? Tenkte å prøve ut det, blir veldig brun i syden men ikke i Norge.. Vurderte å prøve betakaroten Gold.. har du noen anbefalinger?

    5. Jeg er ikke den som ligger og kommenterer rundt på blogger, Meeen du har mange følgere og mangen som ser opp til deg, og ligge å gi “trenings-tips” syntes jeg blir feil, for en kan ha verdens beste treningsprogram som er tilskrevet dine mål, men mat er halve treningen,, så om du trener 5 ganger i uken og har masse cardio uten om, så hjelper det liten om en spiser formye mat,Da går en ikke ned i fett prosent og da får mann heller ikke frem Abs,,

      Folk kommer nokk til og forsette og spør etter treningstips osv, men tenk litt på hvordan du utaler deg , er ikke noe negativt meint er bare en liten tanke vekker ☺
      Du skriver som om det er så lett, kjør litt knebøy å mageøvelser i noen uker så er du der, nei så lett er det desverre ikke 😊 og noe forbrenner fortere en andre, noen må jobbe hard for og oppnå resultater …

    6. Hei, hvilken størrelse har du i «puff rib set» fra Nelly? Er settet gjennomsiktig eller anbefaler du det hvite? Var utrolig fint på deg! Og elsker bloggen din<3

    7. Syns bikiniene dine er så fine! Er PLT en sikker side å kjøpe klær fra, mtp retur og størrelser osv? Er det mye i toll?

    8. Correct me if I’m wrong men snappet din angående Nyvasket bil et spesifikt sted i Åsane virket veldig som rent reklame innlegg.. burde det ikke merkes som reklame da? Sett det flere ganger ved andre anledninger hos deg men, ville bare spørre nå..?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg