UKENS SPØRSMÅL | OPPKLARING I FORHOLD OG UTROSKAP + UNFOLLOW

Annonse | Lenker fra Nelly og Nikita Hair M44

Okei, nå er på tide å svare en gang for alle hva som egentlig skjedde mellom meg og Erik. Jeg kommer ikke til å svare på mer spørsmål om han på bloggen da vi to er helt ferdige. Jeg har lyst til å være ærlige med dere, derfor er jeg det nå, selv om det gjør vont. Jeg ville ikke være et dårlig menneske som henger andre ut. Dette er for min egen del som er lei av å få spørsmål daglig angående Erik. Jeg er lei av alle ryktene om ting jeg har gjort som ikke stemmer. Det er fullt forståelig at dere er nysgjerrige og det er ingen tvil om jeg også hadde vært det, vi har jo tross alt delt veldig mye av oss selv på sosiale medier og dere har fulgt oss hele veien. Vi var veldig gode venner etter at det ble slutt og noen ganger er det vanskelig å tilgi eller å være god venn med noen som har knust hjerte ditt. Jeg er ikke perfekt jeg heller. Jeg hater han ikke og jeg ønsker han alt vel, men nå er det på tide for min del å legge han bak meg og bort fra bloggen. Vi er ikke med hverandre lenger og det blir helt feil å skulle snakke for han og svare for han. Det er ikke riktig for noen av oss. Omtrent daglig får jeg spørsmål om meg og Erik, noen spørsmål burde han ha svart på selv, mens andre ganger det jeg som skal svare. Jeg har ikke lyst til å sette noen av oss i en ubehagelig situasjon derfor stopper alt etter dette innlegget her. Alle mennesker gjør feil, han har gjort feil, jeg har gjort feil og veldig ofte har man lyst til å vise at det kun var en feil. Alle prøver å fikse på feilene sine etter at det har skjedd, noen ganger går det fint, mens andre ganger er det utrolig vanskelig å tilgi. Han er snill, han er en god kjæreste og vi hadde det veldig fint, ting skjer på grunn av andre ting og derfor skilles man og går hver vår vei til slutt. Det er det som er det beste i vår situasjon. Veldig mange av spørsmålene i dagens innlegg er om Erik, det blir siste gang bare slik at det er sakt. 💕

Har du og Erik unfollowet hverandre på Instagram?
Ja, vi følger ikke hverandre på Instagram og syns det er helt greit.

Hva bruker du i håret ditt for at det blir så tykt og fyldig?
Jeg bruker en supergod hårolje som kan kjøpes hos Nikita Hair, merket er Eleni og Chris. Ellers bruker jeg Haircare hver eneste dag, ellers gjør jeg ikke noe annet.

Drikker du shake når du trener? Isåfall hvilken?
Jeg drikker proteinshake fra proteinfabrikken, jeg drikker også produkter fra Fitline! Dersom dere vil vite mer om det kan dere kontakte meg på DM på Instagram: ingridaguiluz eller sende meg en mail på [email protected]

Har moren ditt blitt helt frisk fra kreften?
Nei, hun kommer nok aldri til å bli det med den kreften hun har.

Tror du at Erik er forelsket i deg enda, føler du selv at han er det?
Jeg føler seg at han er det og jeg vet at han er det, det funker ikke og jeg unner han det beste videre!

Hvilken sport har du gått på?
Fotball, håndball, turn, ridning, svømming, BMX, kommer ikke på noe mer!

Har dårlig syn? Bruker du linser?
Ja, jeg bruker faktisk linser hver eneste dag. Synet mitt er ikke veldig dårlig, men dårlig nok til at jeg sliter med å se langt. Jeg har -1 og -0.75 i syn.

Var Erik utro mot deg?
Ja, han var utro.

Hvem var det som gjorde det slutt av deg og Erik?
Begge to ble enige til slutt. Jeg vet det høres merkelig ut, men vi ble faktisk det. Jeg tilga han, men det funket ikke i lengden. Vi gjorde feil begge to som endte med at vi ikke kunne være sammen mer.

Favoritt treningstøy?
Jeg har akkurat handlet nye treningsklær fra Nelly som jeg har hørt skal være veldig bra! Legger til link dersom dere har lyst til å sjekke det ut.

 

 

 

 

 

 

 

 

TOPP HER | BUKSE HER

Har du endret på noe annet ved utseende ditt en leppene?
Jeg har silikon i brystene også, ikke noe mer.

Viss du fikk et ønske oppfylt, hva hadde det vært?
At mamma ble kreftfri og frisk.

Er du venn med Isabel Raad?
Nei, vi er ikke venner.

Når hadde du ufrivillig sex?
For to år siden, altså i 2017.

Når fikk du din første ordentlige kjæreste?
Da jeg var 14år, vi var sammen i 2 år.

Vet han du er forelsket i, at du er forelsket i han?
Ja, det vet han!

Går det bra med deg?
Det går bra med meg nå, foruten om at jeg er skikkelig syk med høy feber og forkjølelse. Det suger.. Ellers går ting greit, det er mye som har skjedd det siste året som ikke kan beskrives på hvordan jeg føler meg akkurat nå. Ting henger lenge igjen og det er vanskelig å håndtere alt. Jeg skal ta tak i meg selv og få hjelp.

Hvem er broren din sammen med?
Han er sammen med ei jente/dame fra nærområdet som heter Christine! Verdens beste mor og snilleste svigersøster. Jeg kunne ikke ha fått en bedre.

Bor du alene?
Jeg bor hjemme sammen med mamma og pappa!

Er du fornøyd med håret ditt som det er nå?
Ja, jeg er veldig fornøyd! Har verdens beste frisør hos Nikita Hair på M44. Hun heter Stine til de som lurer.

Hvordan går treningen?
Den går rett vest akkurat nå. Jeg har festet mye og er skikkelig syk at the moment.

Hva liker du best å gjøre når du er alene?
Jeg liker å se serier, jobbe med bloggen og ellers slappe av. Jeg er ikke så mye alene og jeg er svært dårlig på la meg selv ha alenetid selv om det er det jeg trenger en gang i blant.

18 kommentarer
    1. Utrolig tøft av deg å svare så ærlig på alle spm du får… jeg kjenner jeg blir litt satt ut av hva folk får seg til å spør om! Som det med ufrivillig sex.. Det burde faktisk folk skjønne at ikke er greit å spør noen om, verken om du kjenner de eller ikke.. Noen ting må man tenke at folk sier hvis de selv ønsker…
      Og i forhold til Erik, så er det hans tap.. Helt inponert over hvordan du etter at han var utro ikke henger han ut eller noe.. Du er virkelig et flott menneske♥️

      1. Helt enig med deg! Nå som livet mitt er så offentlig kan jeg like så godt snakke om de vonde tingene også for å få frem at man faktisk klarer seg gjennom slike ting <3 Det gjorde jeg.. selv om det var helt jævlig. Tusen takk <3

    2. Ønsker deg lykke til videre❤️❤️Modig av deg som er så ærlig❤️❤️
      Håper kjærligheten din går riktig vei❤️Det fortjener du😊

    3. Husk at du ikke trenger å svare på alle spørsmål du egentlig ikke har lyst til å svare på. Det er helt opp til deg selv, hva du vil svare på og ikke.
      Folk lurer bare, men det betyr ikke at du er nødt til svare på det.
      💗💗💗

      1. Ja det er helt sant, men samtidig deler jeg hele livet mitt på bloggen, da er det også viktig å svare på ting som kan være til hjelp for andre eller til mennesker som har vært i samme situasjon som meg eller opplevd det samme <3

      1. Jeg vet ikke helt, alle reagerer nok forskjellig. Noen klarer å tilgi mens andre ikke.. I mitt tilfelle har jeg bygget opp selvtilliten min, jeg er sterk og vet at når en annen er utro har det ikke noe med hvordan jeg ser ut å gjøre! Slik jeg fikk vite hadde det heller ikke noe med personligheten min å gjøre heller, det handlet vel egentlig om en usikker gutt som ikke klarer å holde fingrene av fatet.. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg