UKENS SPØRSMÅL OG SVAR (DEL 2)

Hva syns du om dickpicks?
Det er rett og slett så ekkelt at jeg spyr. Gutter, det er ikke sexy og det er svært få jenter som har lyst til å se penisen din helt ut av det blå på et bilde. Det er så turn off, hjelpe meg, håper dere slutter med det der.

Hvordan organiserer du hjemskjermen din?
Tenker du på pcen? Der ordner jeg alt i mapper. Den ene mappen heter bilder og den andre økonomi, under disse mappene igjen har jeg undermapper.

Hvilken dato begynner Paradise Hotel?
Husker ikke, regner med det er tidlig i Mars.

Foretrekker du å gå med eller uten bh? evt. hvilken Str?
Jeg går nesten kun uten bh, men om jeg skal noe spesielt der jeg har en gjennomsiktig topp eller noe bruker jeg en bh under såklart. Husker heller ikke størrelsen, det er kanskje ett år siden jeg kjøpte meg bh sist.

Tok Molde deg godt i mot?
Ja, herregud! Molde var så bra – har ikke ord.

Når skal du begynne å trene?
Jeg begynner rett etter New York da jeg vil bli mer komfortabel til Bali!

Skrev du brev til eksen din på farmen?
Ja, jeg sendte brev og hele pakka, men de tok det ikke med. Like så greit tenker jeg da de fine tingene jeg skrev ikke har noen betydning lengre! Og det er jeg glad for.

Hvordan føles kjærlighet?
Kjærlighet er skummelt, men også sykt fint. Det er noe med kjærligheten som gjør meg hel om det gir mening? Jeg har som tidligere nevnt her på bloggen at jeg er en forholdsjente. Jeg har vært heldig som har fått lov til å oppleve kjærlighet på en svært fin og god måte, men jeg har også vært borti drittsekker som ikke vet hvordan man skal behandle jenter og vise dem kjærlighet.

Hva er ditt aller flaueste øyeblikk?
Uff, det er nok da jeg blødde gjennom i en hvit bukse på skolen. Jeg husker enda hvor forferdelig det var å få mensen så tidlig.

Når kommer din sextape ut?
Har ingen sextape jeg! Så må nok skuffe deg der.

Hva tenker du er det viktigste i et forhold?
Tillit.

Vet du hvem som vinner Farmen kjendis?
Ja, jeg vet hvem som vinner!

Hvilke program kunne du ha tenkt deg å deltatt i?
Det er uten tvil skal vi danse.

Hvor mye tjener du i måneden?
Dette er nokså privat, men i og med at jeg ikke har nevnt noe om det før så kan jeg si det varierer veldig. Det kan komme opp i flere titusener av kroner i måneden, mer har jeg ikke lyst til å utdype.

Hvem er din favoritt blogger?
Kenza fra Sverige.

Når reiser dere til New York?
Vi drar nå på tirsdag (imorgen)! Cant wait.

Tror du at du og Sofie kommer til å krangle i USA?
Nei er du gal, hvorfor skulle vi det? Det jeg liker med Sofie er at hun er veldig jordnær og snill – hun liker ikke drama og trekker seg mer unna (akkurat som meg). Vi kommer til å få en sinnssyk tur, belive me. Godt ment da, selvfølgelig.

Hvordan tror du det blir å fly til USA når du er så redd?
Det kommer til å gå fint, jeg har flydd mye i det siste og vet hva jeg skal gjøre dersom jeg blir redd eller får angst.

5 kommentarer
    1. Kan du si noe om hva du gjør vls du blir redd eller får angst på flyet? Har flyskrekk selv og jeg tørs nesten aldri å fly :((

      1. Uff, føler med deg! Jeg har kjøpt meg et supergodt headsett fra Boose som stenger ute alle lydene fra flyet. Dette har hjulpet veldig. Ellers pleier jeg å spille mobilspill eller tegne (faktisk). Jeg sliter skikkelig mye med å sove på flyet, derfor må jeg underholde meg selv med diverse andre ting..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg