UKENS SPØRSMÅL | KROPP, STREKKMERKER OG MODELLBRANSJE

Annonse | Lenker fra Nelly

Forresten, om dere klarer å legge merke til det kan dere se strekkmerkene mine på venstre side rundt lysken, rumpa og låret..

Kan vi få se hvor stor rumpen din har blitt?

Haha! Den har ikke blitt særlig stor akkurat (enda). Neida, så snart jeg starter opp med treningen igjen skal dere få se fremgangen jevnlig og da kommer jeg til å legge ut bilder hele tiden.

Bruker du mye sminke, eller føler du at du er naturlig pen?

Nei, jeg bruker ikke mye sminke! Av og til går jeg fint uten sminke, men da føler jeg meg ikke like komfortabel. Det jeg pleier å bruke i hverdagen er foundation, pudder, fylle inn øyenbrynene og litt blush. De gangene jeg drar på byen pleier jeg gjerne å slenge på noe øyenskygge og farge på leppene selv om jeg ikke er så flink til det. Når det kommer til hva jeg syns om meg selv uten sminke vil jeg si at jeg føler meg vakker. Er det lov til å si? Det er ingen hemmelighet at jeg føler meg mer komfortabel med sminke på, men jeg liker også å gå uten! På Paradise Hotel brukte jeg av og til kun øyenbrynsfarge og ikke noe mer. De aller fleste trodde at jeg gikk med sminke på hele tiden fordi jeg hadde falske vipper, men det gjorde jeg altså ikke! Med og uten sminke er det samme egentlig og det er slik det skal være. 

Har du lyst til å være med på skal vi danse?

Ja, det hadde vært så gøy! Dansing er ikke min aller sterkeste side, men det hadde vært helt fantastisk å skulle få lov til å bli med på noe slikt.

Har du noen gang angret på at du ble med på Paradise Hotel?

Nei, ikke i det hele tatt og jeg kommer heller aldri til å angre på at jeg ble med. Om jeg hadde angret hadde jeg ikke hatt muligheten til å endre på noe heller da det er fortid.. Jeg tror det er veldig viktig å se fremover og legge ting man eventuelt angrer på bak seg.

Hva syns foreldrene dine om at du hadde sex på Paradise Hotel?

De syns det var kjipt. Hvem vil se datteren sin ha sex på tv? Det er forståelig at de ikke syns det var kult, samtidig er jeg heldig som har to veldig støttende foreldre som klarer å se min side også i akkurat den situasjonen!

Hvordan har du det?

Jeg har det veldig fint! Tusen takk for at du spør, det er hyggelig.

Hvordan kan man bli kjent med deg?

Jeg vil si at dere kan bli kjent med meg på akkurat samme måte som dere kan med alle andre. Ta kontakt, kom bort å snakk til meg når dere ser meg, jeg biter ikke! Det er faktisk kjempehyggelig når dere kommer bort til meg for å ta en prat eller bare for å hilse, det gjør meg veldig glad.

Når har du tenkt til å fortelle oss hvem denne gutten du liker er?

Jeg vet ikke, jeg kommer til å dele det med dere så snart jeg er klar for det og kjenner at det er riktig. Det å ha noe offentlig er veldig vanskelig og det fikk jeg absolutt kjenne på i mitt forrige forhold. Nå har jeg ikke kjæreste da, men plutselig finner vi ut at det er noe mer og da kommer jeg kanskje til å dele dette med dere!

Skal du til Ålesund?

Jeg har veldig lyst til det, men vet ikke når jeg kan dra enda.

Hvorfor går du ikke for en karriere i modellbransjen?

Kanskje jeg skal gjøre det? Det hadde jo vært kjempegøy, så lenge jeg ikke “støtter” en type kroppsfasong – det syns jeg ikke noe om, derfor elsker jeg at de aller fleste kleskjeder verden rundt har begynt å få øynene opp rundt kropp og kroppspress. Alle er forskjellige og etter min mening burde det ikke ha vært lov å kun representere en type kroppsfasong. Jeg syns også at det er rart at de får solgt klærne se representere verden rundt med tanke på at veldig mange ikke ser slik ut. Det er så mye enklere og finere å se på modeller i forskjellige fasonger. Da ser man også hvordan klærne sånn cirka ser ut.

Hvordan går det med moren din? Er det sant at hun kan dø nå eller er det liten sjans for det?

Det går bra med mamma. Jeg vet at jeg sier det hver gang, men det går bra med henne! Ingen vet når det tar slutt, akkurat nå er hun fin i formen og sjansene for det er minimal. Hun er sterk og jeg vet at hun kommer til å klare seg!

Hva er meningen med livet for deg?

Oi, dette var et veldig vanskelig og eksistensielt spørsmål. Jeg vet at vi mennesker veldig ofte har et behov etter å finne meninger med ting – som meningen med livet, selv om det er utrolig vanskelig å svare på! Jeg er ikke sikker på om noen egentlig vet hva meningen med livet er og det er heller ikke noe fasitsvar. Det jeg syns er viktig er å ha det stabilt og bra, jeg tror ikke helt på det der at man er lykkelig hele livet – man kommer alltid til å møte et par nedturer for å kunne kjenne på hvor mye glede oppturene gir oss. Jeg mener ikke at man trenger å falle helt ned i kjelleren på grunn av en nedtur, men jeg tror at meningen er at vi skal ha det stabilt og fint. Meningen i mitt liv er å elske meg selv slik at jeg kan elske alle de rundt meg. Jeg er glad, gjør de tingene jeg har lyst til (selvfølgelig respekterer man lover og regler) og til slutt følger jeg drømmene mine.

Hvor ser du deg selv om 10 år?

Om ti år ser jeg for meg en enda sterkere kvinne en det jeg er i dag, gjerne med barn, hus og bil. Denne kvinnen liker å leve stabilt, men også ha det gøy og le mye. Jeg håper at jeg kan se tilbake på veldig mange flotte minner, men samtidig kunne ha et veldig spesielt minne ved siden av – da mener jeg et minne som er basert på noe jeg føler at jeg har oppnådd og noe som jeg aldri kunne ha drømt om skulle skje med meg! Jeg håper også at jeg fortsetter å leve livet selv om det kanskje forandres med andre mennesker inni bilde. 

Hva liker du minst og mest med kroppen din?

Jeg liker minst magen min og liker mest rumpa og lårene mine.

Meet and greet på Sandnes snart?

Det kan jeg få til.

Hvor er den day vesken (leopard) fra?

Den er fra Høyer, men jeg vet de selger en lignende på Nelly! På Nelly har de også veldig mange andre fine mønster. Dersom dere trykker på linken her kan dere se hva de har inne på Nelly.

Kan du vise oss et bilde av hvordan håret ditt så ut da det var kort? Og når du brukte hair extensions?

Syns du det er vondt å fylle leppene?

Ja, det er veldig vondt..

Har du noen gang vurdert å ta ut fillers fra leppene?

Ja, veldig mange ganger. Man blir ofte blind på det til slutt og det er vanskelig å få et overblikk over mye man egentlig har i og ikke. Hva skal jeg si? Når man gjør endringer med kroppen sin en gang er det svært vanskelig å endre det tilbake til normalen igjen dersom man angrer etter flere år. Jeg har fylt leppene i flere år og kjenner nå at det er et kapittel jeg er ferdig med. Nå håper jeg at de går ned i størrelse og at fillersen forsvinner gradvis, om ikke kommer jeg til å vurdere å fjerne det ved hjelp av en kosmetisk sykepleier.

3 kommentarer
    1. Må bare si at det jeg synes er så greit med og lese bloggen din er at når man trykker på link gjennom feks insta så kommer man direkte til det innlegget du reklamerer på. Man slipper og scrolle nedover gjennom mange innlegg før man kommer til det aktuelle innlegget. Det håper jeg du fortsetter med. Du e ei rå dame Ingrid. Stay strong og fortsett videre akkurat slik du er. 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg