UKENS SPØRSMÅL | JUL, TV OG PENGER

AND HERE ARE THE ANSWERS..

 

For eller imot operasjoner?
Jeg er både for og imot operasjoner. I januar 2017 valgte jeg selv å ta silikon på grunnlag av vektnedgang og usikkerhet. For meg føltes det utrolig riktig og fantastisk i etter tid, jeg angrer ikke og har aldri gjort det. Jeg husker enda at jeg var opptatt av at brystene skulle passe kroppen min og ikke noe annet. Jeg er for at andre mennesker opererer dersom det er en god grunn til det. Noen er faktisk nødt til å operere på grunn av ulykker også videre og da er det fantastisk at man har den muligheten til å gjøre noe med det! Når det kommer til silikon og rumpe implantater mener jeg at det er hvert enkelt sitt valg, jeg kan ikke bestemme over andre mennesker, MEN, jeg syns absolutt ikke at det er greit når noen opererer seg fordi det er “trendy” eller på grunnlag av at man tror det hjelper på selvfølelsen vår. Jeg følte meg ikke noe bedre etter at jeg tok silikon og jeg tror ikke at det hjelper dersom man har dårlig selvtillit. Det man må jobbe med da er hode og tankene våre. Veldig mange av Norges toppbloggere har operert MYE og det viser veldig godt i ettertid at de “angrer” eller at det faktisk ikke funket på selvfølelsen. Noen angrer og gråter, mens andre er fornøyd. Det aller viktigste er at man ikke opererer for andre mennesker, fordi det er trendy, eller fordi man tror det hjelpen mot det man sliter med, nemlig selvtillit. Det funker ikke.

Har du klint med en jente før?
Ja, haha, morsomt! Jeg har jo det, til og med på TV med Ann Lipinska.

Er du forelsket?
Nja, ja jeg er jo egentlig det.

Hva er planene dine denne sommeren?

Denne sommeren skal jeg til LA, æææ, gleder meg! Jeg skal også reise mer, blant annet til Bulgaria med Helene Hima (mest sannsynligvis). Jeg gleder meg så mye til sommeren 2019 – da skal det skje ting gitt. Jeg vet at jeg vil gjøre mer og det kommer jeg til å gjøre, men jeg vet ikke enda helt hvilke planer jeg skal prioritere. Dere får vente og se.

Skal du se Farmen Kjendis når det kommer på TV?
JAA, hvem skal ikke? Gleder meg.

Gruer/gleder du deg til å se Farmen Kjendis komme på TV?
Jeg både gruer og gleder meg egentlig.. Jeg gleder meg aller mest da. Det blir gøy å se hvordan Erik og Martine hadde det på gården, hallo, de levde tross alt 100 år tilbake i tid. Tenk at jeg var hjemme og kjedet meg ihjel da han var på innspilling, jeg savnet han så mye og det var virkelig en tøff tid – savner ikke den.

Tror du at Erik kommer til å snakke om deg på Farmen?
Jeg vet ikke, eller jeg vet litt, men har ikke lov til å si noe! Jeg håper jo at han nevner meg av og til da, slik at jeg får med meg litt av hvordan han følte ting var der inne med tanke på at vi ikke fikk snakke sammen.

Hva skal du spise på julaften?
På julaften skal vi spise pinnekjøtt, deilig! Herregud jeg gleder meg.


Hva er din favoritt julemat?
Min favoritt julemat er uten tvil, RIBBE(!!) Bare synd vi ikke skal ha det på julaften i år.

Hvor skal du reise neste gang?
Jeg reiser en plass som ikke er bestilt enda, jeg kan ikke røpe noe før det er i boks!!

Har du møtt en kjendis før?
Ja det har jeg!!

Hvilke kjendiser vil du møte i LA?
Jeg vet ikke, kanskje Kim Kardashian eller Tyga, i dont know! Det er det samme for meg.

Hvor ofte har du sex?
Ofte nok!

Har du en liste over hvor mange du har hatt sex med?
Nei er du gal, hvorfor skal jeg ha det? Jeg har stålkontroll på hvem jeg har hatt sex med;) I tillegg er det så lite at jeg kan telle dem på to hender.

Hvor ofte tar du restylane?
Jeg har kun tatt det en gang siden desember i fjor.. altså en gang etter Paradise Hotel.

Tjener du penger på Instagram?
Ja, det gjør jeg og inntekten varierer mye.


Tjener du mest penger på Instagram, blogg eller YouTube?
Jeg trener mest på bloggen og på YouTube, mindre på Instagram!

Hva liker du best av blogg og YouTube?
Begge, klarer ikke å velge lenger! Jeg digger bare YouTube mer og mer!

 

Husk å still meg spørsmål i kommentarfeltet til neste uke! Jeg svarer på alt 💕

8 kommentarer

Siste innlegg