UKENS SPØRSMÅL | HUND, KJENTE FOTBALLSPILLERE OG HATFORHOLD

Reklame | Lenker fra Nelly

GENSER HER (Kommer snart, finnes i andre farger) | BUKSE HER (25% rabatt nå – 224kr) | BELTEVESKE I VINYL ZARA

Vannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrek

Har du lyst på en chihuahua?
– Jeg har veldig lyst på en chihuahua en dag ja! De er så søte.

Skal du kjøpe deg en hund?
– Ikke akkurat nå nei, men en dag har jeg lyst på en liten hund, helst når jeg flytter ut for meg selv.

Kunne du hatt sex med en 18åring?
– Nope.

Kan du ha meetup på Bryne en gang?
– Ja, det kan jeg få til dersom dere har lyst til det! Gjerne ta kontakt med meg om du har lyst <3

Hvem er han du sier du er forelsket i?
– Etter at det ble slutt med Erik har jeg valgt å holde ting for meg selv når det kommer til gutter og kjærlighet. Det var mye styr rundt forholdet til meg og Erik da veldig mange mennesker der ute ikke tok hensyn til at vi var kjærester, folk sendte nakenbilder til oss, de skrev ekle ting og inviterte både meg og Erik med på trekanter, det tok aldri slutt og flere kom også opp med falske rykter og drittslenging. Jeg har utrolig lyst til å dele alt med dere, spesielt gutter og kjærlighet da det er en stor del av livet mitt – en dag, men jeg klarer det ikke enda. Jeg vil være 100% sikker på at jeg gjør det riktige valget den dagen jeg velger å dele med dere hvordan kjærligheten er i mitt liv.

Har du fått deg en ny kjæreste som du holder skjult?
– Nei, jeg har ikke fått meg en ny kjæreste, men gud jeg savner å være i et forhold.

Hvilket fotball lag heier du på?
– Liverpool!

Har du noen gang møtt en kjent fotballspiller?
– Jeg har vorset med et par fotballspillere ja.

Hvilken posisjon hadde du på fotballbanen?
– Jeg var spiss og elsket det! Herregud, jeg savner fotball.. Tenk at jeg trente fotball fem dager i uken pluss kamper før og nå rører jeg ikke en fotball en gang, uff. Kanskje jeg skal ta meg en tur på fotballbanen og filme en YouTubevideo til dere slik at dere kan få se hvordan jeg er, haha. Kan ikke tro at jeg er særlig flink lenger da, menmen.

Hva gleder du deg mest til i 2019?
– Alt egentlig. Jeg gleder meg til å se hva det neste året bringer – spesielt på jobbfronten. Ellers gleder jeg meg til å reise mye, møte nye mennesker og trene hardt.

Hvem er bloggeren du skal bestille tur med?
– Det kommer jeg til å skrive mer om snart, det er ikke så veldig lenge til jeg skal dra og besøke henne!

Hva jobbet du med før deltok på Paradise Hotel?
– Jeg jobbet på et sykehjem med demente mennesker. Ellers har jeg jobbet på Mc Donalds og Tilbords.

Har du gjort noe mot Erik, det virker som han hater deg?
– Nei, jeg har ikke gjort Erik noe for at han skal hate meg og jeg vet at han ikke hater meg, det må være et rykte eller en oppfatning som er helt feil. Vi er gode venner enda!

Kan vi ta en skikkelig fest sammen snart?
– Ja Julie, det skal vi!

Hva frykter du mest?
– Jeg frykter mest at mamma skal få tilbakefall – altså med kreften.

Når har du bursdag?
– Jeg har bursdag 19.Januar 1997 og er 21 år atm. Tiden flyr og det er ikke lenge til jeg har BURSDAG(!!), da blir det partyparty.

Gleder du deg til jul og hvor skal du være i julen?
– Jeg gleder meg kjempemye til jul! Vi skal være hos mormor og feire julaften i år – det er der jeg trives best.  Da jeg var liten feiret vi alltid jul hos mormor, derfor gleder jeg meg skikkelig mye til å feire hos henne i år også! For meg er ikke julaften den samme dersom jeg ikke feirer hos mormor.. rart det der.

Hvilke land har du vært i?
– Det er mange, Sverige, Danmark, Tyskland, Polen, Spania, Portugal, Chile, England/Skottland, Frankrike, Tyrkia, Mexico, Hellas og Nederland tror jeg? Jeg husker ikke mer, tror dette er de aller fleste landene.

Har du noen gang tatt angrepille?
– Nei det har jeg aldri gjort. Jeg er flink med prevensjonen min!

Hva hadde du gjort dersom du ble gravid nå?
– Jeg aner ikke! Jeg tror ikke noen egentlig klarer å bestemme seg for hva de hadde gjort før de sitter i den situasjonen. Jeg har aldri vært gravid før (tror jeg) eller i hvert fall ikke som jeg vet om. Hadde jeg blitt gravid i dag hadde jeg sett an situasjonen, jeg hadde tenkt på hva som er det beste for barnet og meg selv – inkl. den som hadde vært pappaen. Drømmen er å få barn med en jeg er sammen med og som jeg har lyst til å dele resten av livet mitt med.

Vannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrek
Gjerne still meg spørsmål i kommentarfeltet, svarer der også!
HA EN ELLERS FIN SØNDAG.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg