UKENS SPØRSMÅL | ET JÆVLIG MENNESKE, KYSS PÅ BYEN OG NYTTÅR

Kan du komme til Ålesund?
– Ja, det kan jeg en dag! Må bare finne tid til det.

Hvor høy er du?
– Jeg er 1,74.

Når du ikke vil trene, hva må da gjøre for å ikke bli tjukk?
– Spise sunt og passe på kostholdet ditt vil jeg tro.

Hva skal man gjøre hvis noen liker deg?
– Det kommer helt an på om du selv liker denne personen! Liker du ikke personen kan du avvise han/hun på en fin måte, eventuelt si at du kun vil vær venn med den personen. Om du liker denne personen hadde jeg selvfølgelig hatt kontakt og kanskje funnet på noe sammen.

Hadde du en fin jul?
– Ja, jeg hadde en veldig fin jul. I`m blessed, familien min er fantastisk!

Hvor skal du feire nyttårsaften og med hvem?
– Jeg skal feire nyttårsaften i Sirdal sammen med mine aller beste venninner!! Herregud vi kommer til å kose oss.

Har du tips til hvordan man kan legge på seg kjapt?
– Spise mye mat? Trene for å få mer muskler, da legger man også på seg på en god og helsevennlig måte.

Er du fornøyd med året 2018?
– JA(!!), men det er selvfølgelig en del ting jeg hadde ønsket jeg var foruten og ikke hadde opplevd. Livet er vanskelig og noen ganger kommer det veldig mange tunge tider rett etter hverandre. Det har vært et rent helvete om jeg kan si det på den måten. Heldigvis er jeg sterk som bare det og kjemper meg gjennom all den dritten som kommer til meg ufrivillig.

Er du glad for de valgene du tok i år?
– Ja, jeg er stolt over meg selv. De valgene jeg har tatt er basert på det jeg har lyst til og det jeg føler er riktig. Jeg har jo opplevd at alle valgene ikke alltid har vært like bra, men igjen, man må av og til følge hjertet eller hjernen og gå for det! Det er bedre en å ikke ta egne valg i det hele tatt.

Hvordan går det med moren din?
– Hun har det bra, vi venter på svar fra CT hun tok nylig og krysser fingrene for gode resultater, nå orker jeg ikke mer dritt.

Hvilken foundation bruker du? og hvilken farge?
– Jeg bruker Clarins Everlasting Foundation i fargen 113 Chestnut. Den er seriøst verdens beste!! Elsker den.

Hvordan klarer du å være en så fantastisk person?
– Tusen takk! Jeg er bare meg selv og gjør de tingene som føles mest riktig både for meg og de rundt meg. Jeg bryr meg også generelt veldig mye om alle mennesker, derfor er jeg opptatt at å fronte ting på en god måte og vise hva jeg står for.

Har du fått noen tilbud fra herreblader noen gang?
– Nei, det har jeg faktisk ikke, hehe.

Har du planer om å være med i andre tv-program?
– Vent å se 😉

Hvor finner du styrken din fra? heier på deg og moren din.
– Jeg er flink til å snakke om ting og få hjelp dersom jeg er usikker. Dere som leser bloggen min har også vært en stor hjelp og støtte for meg i de tunge tidene, det betyr så vanvittig mye for meg! Tusen takk, jeg kommer aldri til å klare og takke dere nok.

Hva har du gjort med rumpa de?
– Ingenting, bare trent den!

Kunne du ha gått på date med en annen gutt fra ph nå som du er singel?
– Nei, det kunne jeg ikke.

Hvem er den personen som sa til deg at “håper moren din dør av kreft”?
– En jævlig person, mer en det er ikke nødvendig å si..

Hvordan har du det?
– Akkurat nå har jeg det veldig bra! Det er deilig å kunne nyte livet, kose meg og bare stenge ute folk som vil meg vondt.

Hvorfor er du ikke med Julie lenger, er dere uvenner?
– Jeg og Julie er fortsatt veldig gode venner og snakket sist sammen på FaceTime for et par dager siden! Vi skal snart møtes, men på grunn av skolen hennes, jobbene våre og boplassene er det svært vanskelig å få tid til hverandre.

Hvem er han gutten du kysset med på byen?
– Hahah, du lurer ikke meg her! Jeg har ikke kysset noen.

Jeg svarer på spørsmål i kommentarfeltet også! Bare å stille meg spørsmål <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg