UKENS SPØRSMÅL

Hva liker du best med kroppen din?
Hm.. blir det teit å si puppene etter at jeg har operert? Det er nok det altså, jeg er usikker.. syns faktisk at helheten i seg selv er bra og nå som jeg trener og spiser sunt begynner kroppen min å bli slik jeg vil ha den!

Hva skal du gjøre til høsten?
Jeg skal spare, starte med YouTube og begynne på skole, hjelp.

Hva sto tatoveringen din for egentlig?
Den tatoveringen under puppen er en del av adressen til Paradise Hotel, om det er den du mener.

Savner du å være med på PH?
Både og! Jeg savner selvfølgelig oppholdet, noen mennesker og det å kunne leve isolert fra alt og alle hjemme og ikke minst uten telefon i 2 mnd, men jeg savner ikke ph så mye at jeg ville ha vært med igjen eller opplevd det på ny. Det er en opplevelse for livet og virkelig ikke noe jeg kommer til å glemme, samtidig går livet videre og nå er jeg veldig spent og klar for andre ting framtiden har å tilby meg! 

Blir du sjalu dersom Henrik er med andre jenter/har gode venninner osv?
Jeg har ikke blitt det til nå og ser ikke helt grunnen til hvorfor jeg skal det. Vi stoler på hverandre og det må være lov til å være med motsatt kjønn uten at man skal være tiltrukket av det. Det er litt rart om han skulle ha vært med en annen jente alene, men det er heller ikke et tilfelle som skjer så det går helt fint! Litt sjalu blir man nok av og til, men jeg tror det er sunt jeg! Hadde ikke han blitt litt sjalu til tider eller motsatt så hadde jeg heller ikke følt at han alltid brydde seg. Tror det er lurt å vise at man bryr seg, men til visst nivå.

Er meningstorget.no trygt?
Ja, meningstorget.no er trygt.

Er det Henrik som tar bildene dine på bloggen?
Ja som regel er det han, eller egentlig er det veldig ofte han! Jeg kjenner ikke så veldig mange andre i Bergen som kan gjøre det.. noen ganger er det også familie.

Er du kristen?
Nei jeg er ikke det, men jeg tror på noe.

Følger du et treningsprogram?
Nei ikke et konkret treningsprogram, men Henrik og jeg trener hele kroppen på forskjellige dager og springer intervaller blant annet annen hver dag fast.

Har du et strengt kosthold?
Nja, ja det vil jeg si.. i forhold til det jeg gjorde før som var å spise helt vanlig.

Hvorfor kjenner de fleste Henrik som “Lil Pump” og ikke som “PH Henrik”?
Hahaha, ikke spør meg. Det er nok fordi han tror han er noe til tider, haha.

Kan du lage et treningsprogram for hele kroppen?
Ja, jeg kan jo det, men det tar litt tid og jeg trener nok litt hjelp av Henrik, men det er noe vi kan få til ja.

Har du lyst på barn med Henrik, isåfall når?
Ja det har jeg kjempelyst til.. hm, vet ikke helt, men ikke så altfor lenge til 😉

Hva syns du om at eksen din har funnet seg en ny blogger?
Jeg håper at de får det fint sammen og at han har lært nok til å ta vare på henne og ikke gjør samme feil!

Trives du med å bo i Bergen?
Ja, jeg elsker Bergen!! Angrer ikke et sekund.

Hvilke blogger leser du ikke?
Jeg leser nesten ingen sine blogger utenom noen av de på t0pp 10 som jeg liker å lese. Orker ikke å skrive alle jeg ikke leser.

Hvordan går det med moren din?
Det går bra foreløpig, men det er en del ting som har skjedd. Kommer et eget innlegg om det.

Hvordan redigerer du bildene dine?
Jeg bruker et eget preset på Lightroom. 

Sender du nudes?
Nei ikke til hvem som helst, hahaha. Neida, jeg sender ikke dudes til noen andre en Henrik i såfall 😉

Hvor lenge siden er det du snuset sist?
Nå er det 66 dager siden jeg snuste sist og siden jeg har holdt meg så lenge har jeg klart å spare 3700 kr på det, im proud.

14 kommentarer

Siste innlegg