UKENS SPØRSMÅL

Hvilket treningsopplegg har du?

Akkurat nå trener jeg etter Henrik sitt opplegg. Vi prøver å trene hele kroppen i løpet av en uke som da vil si at vi f.eks trener bein en dag, rumpe og løping en annen, også videre. Utenom det prøver jeg å springe intervaller eller løpe på tredemøllen i 60 minutter annen hver dag.

Hva skal du i sommer?

I sommer har jeg ingen planer utenom å hive meg på en sydentur nå snart, gjerne dra på hytteturer og ellers bare kose meg her hjemme. Jeg er sikker på at det blir spontan og gøy sommer selv om ingenting er planlagt. Det kan godt hende vi dukker opp på noen festivaler også, jeg er veldig usikker enda.

Betaler du leie hos Henrik eller har du kjøpt deg inn?

Jeg kommer til å betale halvparten av strøm, vann, mat og diverse andre ting da jeg også bruker dette like mye som Henrik. Ellers håper jeg jo at jeg kan kjøpe meg inn med tiden eller kjøpe noen eget ved siden av som kan leies ut. Det er fint å kunne eie noe selv, derfor kommer jeg ikke bare til å bidra med å betale hos Henrik, men faktisk eie noe også med tiden. Gleder meg! Vi har en del planer så får vi se om vi får det til eller ikke.

Hvordan går det med snus sluttingen din?

Du? Det går dritbra. Jeg har ikke rørt en eneste snus på over en måned nå og jeg elsker det. Jeg føler meg rett og slett ren og pen i munnen om jeg kan si det på den måten, i tillegg er jeg stolt over meg selv som klarer dette.

Topp tre fra årets sesong av PH?

Henrik, Fredrik og Andreas.

Hvordan går det med deg og Henrik?

Jeg vil si at vi har det vanvittig bra sammen. Tror jeg har funnet min soulmate og det er det ikke alle som gjør gjennom livet sitt. Jeg er heldig.

Er det noe som har skjedd med moren din da dere besøkte henne på sykehuset?

Ja, vi dro rett og slett hjem til mamma for å besøke henne på sykehuset da hun har operert ut tarmen sin. Hun hadde utrolig mye smerter i magen en dag og har måtte operere ut tarmen for å ikke få de smertene igjen, i tillegg måtte hun ta bort noe spredning fra tarmene. Jeg syns kjempesynd på henne, men heldigvis er hun sterk og det er jeg evig takknemlig for. Akkurat nå går det bra med henne forresten. Hun er hjemme igjen og prøver å finne utav hvordan man lever med en pose utenfor magen.. uff, jeg får tårer i øynene mine, for en sterk kvinne.

Når kommer videoen til deg og Henrik?

Vi jobber med saken!

Ser du en fremtid med Henrik?

Ja, absolutt! Han er drømmegutten min.

Har du og Henrik blitt sjalu på hverandre noen gang?

Ja, det har vi! Tror det e ganske normalt dersom man er forelsket, men heldigvis er det ikke på en dårlig måte, men på en måte som bekrefter at vi bryr oss om hverandre og er redde for å miste hverandre!

Når blir huset deres helt ferdig?

Det er ikke så lenge igjen, vi blir nok ferdige med alt til neste uke eller etter ferien vårs som er om tre-fire uker ca.

Hvor mye penger har dere brukt på møbler og slikt?

MYE. Det er dyrt med stæsj til huset gitt, fy fader. Det er i hvert fall flere ti tusener av kroner.

Bruker du prevensjon?

Ja, jeg går på p-piller og hater det.. husker dere da jeg byttet fra p-stav til p-piller fordi legen anbefalte meg det med tanke på å forhindre eggstokk kreft mest mulig? Uansett, etter at jeg begynte på p-piller har jeg hatt mye små blødninger og det er så sjukt irriterende, jeg orker ikke. I hovedsak skulle jeg ønske jeg gikk på p-ptav enda, men det er jo for det beste at jeg ikke gjør det.

Hvorfor ser du og Henrik på barneklær på snapstoryen hans?

Hahahah, dette spørsmålet har jeg blitt bombardert med. Det er ingen grunn for å være helt ærlig med dere, jeg syns det er gøy å se på, i tillegg har jeg tante unger som er små.

Har du gått ned i vekt?

Ja, men det spiller ingen rolle, målet mitt er å veie det samme, bare det er muskler som bærer vekten.

Hva heter fargen på veggen på soverommet?

Olivengrønn.

Hvor har dere kjøpt teppet under sofaen?

Skeidar.

Er Henrik ferdig utdannet elektriker?

Ja det er han og det er digg. Han elsker jobben sin og tro meg – det merker jeg også under oppussingen av huset, det er seriøst lys overalt! De beste spottene og de kuleste lysbryterne, hahaha.

Hvor mye kostet huset hans?

Over 3,5 millioner kroner ca. Grunnen til jeg deler dette er fordi han har delt dette offentlig tidligere.

Hvorfor er du så mørk i huden på bildene?

Det er fordi jeg er brun og i tillegg blir fargen dypere med filter fra Lightroom.

14 kommentarer
    1. Trives du i Bergen? Blir det ikke ensomt når Henrik er på jobb og du ikke kjenner så mange der ennå. Eller har du blitt kjent med folk og fått venner?

      1. Jeg stortrives! Dagene er av og til lange med tanke på at han er på jobb hele dagen ja, men heldigvis kjenner jeg noen her som jeg pleier å finne på ting med! Det dukker nok opp flere i livet mitt med tiden.

    2. Hva med P plaster? Du bytter det en gang i uka, og kan være det blir bedre.

      Jeg ble gravid på P piller, og går nå på plaster, og føler meg for det første mye bedre, og mye bedre i humør. Kanskje det blir bedre for deg å?

    3. Ville anbefalt deg å slutte med p-piller! Jeg ble hele tiden syk av p-piller med infulensa osv hver eneste mnd.. og fikk utrolig mye underlivssmerter og ble rett og slett et monster. Og etter jeg stoppet på de føles det som jeg er en helt annen person.

      Finnes mye annet som er mye bedre for kroppen som hormon spiral , kobber spiral osv. Jeg har kobber spiral som inneholder null hormoner men eneste ulempe er at man blør mye og har litt mensen smerter men er så sykt verd det!

      Ha en fin dag fine deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg