UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Lille frøken studio – Bergen

Hvilket kamera bruker du til å ta bilder med?

Jeg bruker canon g7x til å ta bilder med! Med det kameraet kan man også snu skjermen rundt og se seg selv noe som er veldig deilig dersom man skal filme eller lage vlogger.

Hvilket redigeringsprogram bruker du?

Lightroom classic!! Der inne har jeg ferdige preset som jeg bruker på alle bildene mine.

Hva er din favoritt treningsøvelse?

Det er intervaller om jeg kan kalle det for en øvelse.. jeg elsker å springe og presse meg selv til jeg ikke orker mer. Ellers elsker jeg å trene ulike rumpeøvelser.

Hvem heier du på PH nå som det nærmer seg finale?

Henrik, Andreas, Fredrik, Marthe, Sofie og Mario!

Hvor fikser du neglene, vippene og brynene dine?

Jeg går til Lille frøken studio i Bergen! Anbefaler de på det aller sterkeste da jeg har vært super fornøyd med jobben de gjør de siste gangene jeg har vært i Bergen. Det som også er helt supert er at jeg får fikset alt på en og samme plass. Som dere sikkert vet har jeg fikset vippene mine fast hos en person her i Stavanger i over 3 år og det samme med neglene i 1 år. Jeg oppholder meg mye i Bergen for tiden og trenger derfor noen i det område som kan fikse alt! Jeg anbefaler virkelig Lille frøken studioBergen og der får dere også av og til rabatter av meg som dere kan bruke, følg med.

Hvem vinner PH i år?

Det kan jeg dessverre ikke si til dere.

Er du og Henrik kjærester?

Nei vi er ikke kjærester, men vi henger mye sammen og elsker det!

Hva er det gule bygget på andre siden av sjøen på PH?

Det er faktisk en helt lik villa som der vi spiller inn Paradise Hotel. Jeg aner ikke hva de bruker den gule villaen til, men om jeg ikke tar helt feil tror jeg Paris Hilton bodde der den sesongen hun var med i introen og i begynnelsen her i Norge.

Hvordan går det med deg?

Med meg går det bra og med dette mener jeg at jeg trives godt med de menneskene jeg har rundt meg og ting begynner å falle på plass i livet. Jeg flytter om ikke så altfor lenge og gleder meg veldig mye til det. Sånn per dags dato er jeg ikke helt i toppform da jeg har hatt en kraftig bihulebetennelse i snart 3 uker, som vil si at jeg hadde det hele ferien min i Bali. Det er utrolig slitsomt og jeg klarer ikke å være syk i mer en 1 dag maks. Hater det. Også er det dette med mamma da. Hun er ikke helt i toppform hun heller og det er absolutt ikke noe gøy å vitne til.

Kan du og Henrik vlogge når dere er sammen?

Ja, vi har faktisk snakket litt sammen om dette og det er nok noe vi kommer til å gjøre. Det kommer nok ikke videoer ut fast i uken, men vi skal få filmet mye til dere da vi har en del planer sammen.

Var Henrik en av de som gjorde at du ikke ville dra til Bali?

Ja det var han. Det er ikke det at han ikke ville jeg skulle dra, men jeg hadde veldig lyst til å bruke tid sammen med han også. Det å være borte 2,5 uke fra hverandre på andre siden av jordkloden er heller ikke så gøy. Jeg visste at dersom jeg dro til Bali kom jeg virkelig til å savne han – noe jeg gjorde. Heldigvis gikk det bra og noen ganger er det deilig å kjenne på savnet.

Har du piercing i begge niplene dine?

Jepp, jeg har piercing i begge niplene mine.

Føler du noen gang at du bruker lite tid med moren din?

Nei. Eller de gangene jeg er på lange reiser merker jeg jo at jeg skulle ønske jeg kunne ha vært mer sammen med henne, men samtidig vet jeg med meg selv at de ukene jeg er hjemme hos mamma og pappa blir tiden min brukt på de. Jeg kan ikke stoppe opp med å gjøre de tingene jeg er glad i og dette er mamma helt enig i.

Hva syns du om all drittet russen gjør for tiden?

Uff, hvor skal jeg begynne? Det er jo ikke bra i det hele tatt og det som irriterer meg mest er at jeg ikke er sjokkert.. fordi russen gjør dumme ting hvert eneste år og dette har det vært bevis på tidligere – derfor er det ikke slik at 2019 kullet er verst, men det å vitne til hva de faktisk driver med er forferdelig vondt. Da jeg var russ i 2016 var det også mye vondt som skjedde, men når det handler om vekt koker det over for meg. Det har faktisk vært slik at flere ikke har villet feire russetiden fordi de har blitt veid på badevekter og deretter blitt kastet ut av bussene fordi de er for “tjukke”, noe jeg syns er helt bak mål. Hvor vemmelig er man ikke som menneske dersom man kaster andre medruss ut av bussene på grunn av vekten? Vekt har ikke noe å si. Om jeg er 1,74 og noen andre er 1,58 vil vekten i tillegg være svært forskjellig selv om noen har muskler eller ikke, har mer former eller ikke. I tillegg har jeg også tenkt på om de som kaster folk ut fra bussene har sett seg selv i speilet? Alle er forskjellige og det er ikke slik at alle de som er på buss er 10/10 selv om dette ikke kan kategoriseres. Jeg vet at det er omtrent 20-30 russ på hver buss der alle veier forskjellig. Hvorfor skal de som er større/tjukke kaste ut andre som er det? det gir ingen mening for min del og jeg syns faktisk at det er kjempeteit. Håper russen slutter med dette her og heller fokuserer på å ta vare på hverandre den siste tiden.

Støtter du Julie i russesaken?

JA, absolutt! Jeg er veldig stolt over henne som faktisk står opp for veldig mange russ som ikke lenger ønsker å være det. Hun har bein i nesen og driter i hva alle andre sier – dette er noe Julie syns var ekstremt trist og ikke minst vondt. Slik som jeg kjenner Julie vet jeg at hun står opp for slike saker og gjennomfører det til 100%. Herregud så stolt jeg er! Hun har fått flere til å åpne opp øynene i russetiden, samtidig har hun gjort flere russ forbanna i å “ta dem på fersken” selv om dette er fortjent. Heldigvis driter hun i de som blir forbanna og ser på dette som noe hun kan hjelpe til med. Stemmen hennes nådde ut til mange der ute og jeg er sikker på at flere tenker akkurat det samme som Julie. Og vet dere? I morgen (16.mai) har Julie fikset en stor fest for alle som er russ på Natt i Bergen. Hvor fantastisk er ikke det? Det vil si at de som ikke har noen plass å være, eller som kommer for å feste sammen og avslutte russetiden på en bra måte kan få komme dit og være i fellesskap. Julie og Joakim fra fjorårets sesong av Paradise Hotel skal være der. I tillegg kommer Henrik og jeg innom og flere andre! Det kommer til å bli en sjuk kveld og vi lover at dere blir tatt godt vare på og får en kanon avslutning på russetiden!

Hvordan var din russetid?

Min russetid var kanon! Jeg var på van jeg sammen med jentene i klassen. På den tiden, altså i 2016 var det ikke så vanlig å ha buss i Stavanger område – noe som endte med eggkrig på vanene, det var dritgøy. Ellers vil jeg si at feiringen min var veldig bra. Jeg drakk ikke så ofte, men herregud så gøy jeg hadde det uansett om jeg var edru en kveld eller ikke. Russetiden skal være morsom og jeg syns at man skal inkludere alle og passe på at de som kanskje ikke har så veldig mange venner også blir tatt vare på.

Hvordan klarer å du flytte bort når moren din er så syk?

Jeg lever. Det er vel egentlig derfor. I tillegg vet jeg at jeg kan komme hjem når som helst, enten om jeg hiver meg på et fly hjem, en buss eller et tog. Mamma har det for øyeblikket helt greit og om det skulle skje noe vet jeg at mulighetene for å komme hjem ligger der på sekundet. Jeg er nødt til å leve og selv om jeg flytter til en annen by vet jeg at vi kommer til å snakke sammen daglig på facetime. Det er også veldig bra for min egen del og for mamma og pappa at jeg vokser opp og står på egne bein. Nå har jeg bodd hjemme siden jeg ble født og er faktisk veldig klar for å ta steget videre i livet og lære nye ting. Det å gå oppi mamma hele dagene kan være slitsomt for begge to – samtidig vil det bli helt fantastisk å komme hjem til familien min og kun fokusere på det når jeg er hjemme.

Er det rart å se Henrik på tv nå som du har blitt kjent med han?

Nei, hahaha. Jeg digger å se Henrik på tv ettersom at han er så sjukt morsom. Det kommer nok ikke som et sjokk at jeg har fått sett alle sidene hans og blitt enda bedre kjent med han en det man kan gjennom å se noen på tv skjermen. Slik man er på tv er man ikke alltid i virkeligheten da noen tar på seg roller eller blir klippet annerledes. Henrik vil jeg si er veldig lik seg selv, han er god med de han er glad i, samtidig som han er morsom å se på tv – det er han hjemme også. Etter å ha blitt kjent med han merker jeg hvor bra han er som person og det er også grunnen til at vi henger ekstremt mye sammen, for en gutt. Kan ikke få si det nok ganger.

Hva skal du gjøre i sommer?

I sommer skal jeg reise sammen med noen jeg er svært glad i. I tillegg skal jeg ta det med ro og lande litt før høsten kommer igjen. Det er mye som kommer til å skje og jeg reiner med at det å flytte også tar ekstremt mye tid.

Hva syns du om at Melina vant prisen for årets deltaker?

Jeg digger det og syns det er så fortjent. Hun er definitivt årets deltaker på godt og vondt – derfor syns jeg hun fortjener den. I tillegg syns jeg også at hun skiller seg ut i forhold til alle andre deltakere som har vært på tv.

Sov du og Henrik på samme hotellrom da du var i Bergen?

Ja,  vi sov på samme rom.

12 kommentarer
    1. syntes henrik d r litt vanskelig av og til og synd på deg og hjelper deg ekstra mye m ting pga av siuasjonen din m moren din? eller har dere ikke pratet om d sammen?
      du r et stort forbilde, styrken din og personligheten din er fantastisk❤️

    2. Du sier du ikke er sammen med Hennrik, men dere holder på/driver? Det vil jo si det er mer enn vennskapelig. Mitt splrsmål er = kommer dere til å bli ett par, eller kommer dere bare til å (holde på) for alltid. Synes dere ser bra ut sammen og virker som dere trives i hverandres selskap så jeg bare lurer. Om dere blir sammen, kommer du da til å dele det med leserne dine?

      1. Ja vi er mye sammem, men er ikke kjærester! Kan godt hende vi blir det – hvert fall om ting fortsetter å være like bra❤️Jeg skal selvfølgelig dele med leserne mine om vi blir kjærester!

    3. Hei, fin blogg.
      Har du vært intim eller likt noen gutter med en annen bakgrunn. Annen hudfarge???
      Spør siden din EX sprer rykter om at du har vært veldig uhyggelig i ditt språk. At du vil ha de ut av landet. Osv?
      Stemmer det???

    4. Hei Ingrid,

      Synes det er synd at du støtter at en som oppfører seg så dårlig vant gullruten.. burde vel ikke være greit å oppføre seg så slemt selv om det lager god tv? Om en person hadde kalt deg stygg, feit, bleik (++ fattig fordi du ikke har silikon osv..) på paradise, hadde det da vært kult at den personen fikk en gullrute for å si det til deg? På toppen av det er det en person som lager en sang om alle de stygge tingene hun sa til deg.. Jeg vet jeg hadde følt meg tråkket på, og lei meg for at det er den som tråkket på meg som vant en gullrute for å gjøre nettopp det.

      Mener du det er greit?

      https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/mRzyKl/her-har-du-en-gullrute-bitch

      Har du lest saken over?

      1. Jeg skal lese saken nå, men jeg dømmer ikke Melina ut i fra det hun sa på tv. Jeg har blitt kjent med henne selv og det verste jeg vet er når andre mennesker dømmer andre ut i fra ting de har sett eller hørt, uten å bli kjent med de selv. Melina er et veldig bra menneske selv om hun sa det hun sa den ene gangen på tv. Om jeg husker riktig så har flere realitydeltakere sagt stygge ting til hverandre, som f.eks – jævla fitteunge. Det er mye som blir sagt under slike innspillinger, men likevel syns jeg Melina fortjener den prisen da hun er den eneste i fjor som skilte seg ut blant alle realitydeltakere. Hun har vært overalt på media, fått flere store muligheter og som jeg vet om – kaller alle henne kun “Melina”. Og ingen etternavn. For meg er det å bli husket og ja – kanskje hun er husket for akkurat den setninger der, men hun har også et veldig fint hjerte og en svært god personlighet. Hun er som skapt for reality tv.

        Jeg husker jeg dømte henne litt faktisk – da jeg så første episode, men det var fordi jeg ble sjokkert og syns ikke det var noe greit å si sånn til andre mennesker. Likevel skrev jeg ikke noe stygt om henne. I tillegg ble jeg kjent med henne uten å dømme, noe jeg ikke angrer på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg