UKENS SPØRSMÅL

// Annonse

⚡️ TOPP JUNKYARD | BUKSE HER | BELTE GUCCI | VESKE HER ⚡️

Om du måtte valgt en fra Paradise Hotel som kjæreste hvem hadde det vært? (uten om exen din)
Hahah så morsomt.. de andre guttene så jeg på som venner der inne og kjæreste var det siste jeg var ute etter da jeg dro til Mexico. Noen ganger kan man ikke noe for at man blir forelsket, det ble jeg i Erik. Kunne ikke ha vært sammen med noen av de andre nei.

Er du venn med noen fra ex on the Beach sesong 2?
Av de jeg vet om der inne kjenner jeg noen, men det går nok ikke under kategorien bestevenner.. vi er nok mer venner ja.

Var du invitert i bursdagen til Martine?
Nei, det var jeg ikke. Jeg og Martine kjenner ikke hverandre så godt! Det hadde blitt stress om man skulle ha invitert alle man vet hvem er.

Hva savner du mest med Paradise Hotel?
Menneskene, alle festene, varmen og tv-produksjonen! Alt egentlig. Utfluktene, solnedgangen og maten ikke minst. Det var så sjukt bra, savner alt jeg.

Når får vi vite om hvem som er den nye?
Det kommer med tiden, er ikke noe å tenke på nå.. offentligheten er ikke alltid like positiv.

Er det sant det som står på tv2? at farmen ødela forholdet til deg og Erik?
Det var en liten del av det ja.. og det jeg skrev første gang er fortsatt sant, farmen var en liten del.

Syns du det er dumt når du får hat?
Ja, hvem syns ikke det? Noen ganger føler jeg at mennesker hater ekstra mye på de som deler ting offentlig, enten de er sjalu eller ikke, det er ikke hyggelig. Akkurat det med hat kommer alltid til å være dumt, men jeg kjenner meg selv godt nok til å ikke la det ødelegge meg eller gå ordentlig inn på meg. Det jeg syns er mest dumt med det er at de som ofte uttaler seg ikke aner hva de snakker om, eller så vet de ikke hvem jeg er.

Går det fint med deg?
Ja, det går heldigvis bedre nå en det gjorde for et par dager siden!

Hvordan går det med faren din oppi dette med kreften?
Oi, dette var et hyggelig spørsmål! Pappa har det vanskelig han også, på lik linje som oss andre! Han er heldigvis en god pappa og ektemann! Jeg er glad i han og vet at han klarer seg bra. Tenk hvor jævlig det er for et menneske å se den man er glad i ha det vondt.. uff.. de har tross alt delt nesten hele livet sitt sammen.

Hvor singel vil du beskrive deg som?
Ikke så veldig singel!

Hvorfor var du så sjenert inne på Paradise Hotel?
Fordi alt var nytt for meg og jeg følte at veldig mange andre tok mye plass der inne. Det som er trist er at jeg ble på en måte fremstilt som den rolige jenta som var “sammen” med Erik. Det er fint det også, ikke misforstå meg, men jeg hadde jo selvfølgelig ønsket at de tok med mer av meg som person. Jeg kan si det at jeg er egentlig veldig morsom, men drama det er ikke noe jeg liker.

Hva heter den sangen i videoen med Julie?
Den heter Smack That 2018 – INAP og Benjamin Beats, eller noe, husker ikke..

Hvilken reise har du bestilt?
Jeg skal til BALI!!!!!

Hvilken dato begynte Paradise Hotel innspillingen?
Den begynner tidlig i januar.

Hvordan kjenner du Sandra fra ex?
Vi møttes i helgen gjennom Julie og Jarl, jeg kjenner faktisk Jarl litt fra før av!

Pleier du å feste mye?
Nja, både og! Det er vel en del i perioder og roligere i andre perioder.

Hvor drar du ut når du er på byen?
I Stavanger drar jeg mye på sportscafeen, mens i Bergen drar jeg ut på Kava (som regel). I Oslo har jeg vært mest på Nox.

Syns du det er rart at ikke noen av de andre deltagerne i din sesong (Paradise) blogger?
Hm, jo egentlig.. men det er ikke for alle. Noen begynte, men sluttet nokså kjapt.. andre bare snakker, men gjør ikke noe med det. Det er ikke bare til å delta i et tv-program og tro at bloggingen kommer av seg selv, det er dritmye å lære, samtidig må man være kreativ og ikke minst like det man gjør. Jeg hadde aldri blogget den dag i dag om jeg syns det var kjedelig.

8 kommentarer
    1. Woow, hvorfor gidder du å slenge hat? Ingen tvinger deg til å klikke deg inn å lese, eller sjekke om de følger hverandre eller ikke. Blir bare unødvendig, er det noen som kommer med bullshit her så er det deg. Er ingen som vil høre på det heller 🙂

    2. Hei 😊
      Hvis Erik var utro, hvordan klarer du å være venn med han i ettertid? Ser at dere innimellom henger sammen. Hvordan har du taklet dette?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg