UKENS SPØRSMÅL

Annonse | Nelly

Hvor gammel er du?
Jeg er 22 år, har bursdag 19.januar!

Kan du lage en treningsvideo?
Ja, men dette klarer jeg ikke å få til før jeg begynner å trene igjen.. det er forhåpentligvis snart.

Er du kul?
Nei, jeg er rar.

Vil du være med på ex on the beach?
Vet dere, jeg har alltid sakt at jeg aldri kunne ha vært med på det programmet og det kommer nok aldri til å skje, men det er et lite unntak. Dersom jeg hadde hatt en mistanke om at en av eksene mine var der inne og som jeg enda er keen på hadde jeg nok dratt. Jeg hadde nok også muligens dratt for å lage kaos dersom jeg hadde mistenkt at en av eksene mine som jeg ikke er like glad i hadde dratt!

Trener du for tiden?
Nei det er svært lite, men jeg skal begynne nå snart.

Vet du om hvem har sjekket inn på Paradise Hotel i år?
Ja, jeg vet om veldig mange da det går rykter i hytt og pine. Det er ikke sikkert alle ryktene stemmer, men jeg vet om et par 100% sikkert gjennom andre kilder.

Er Robin hjemme fra Paradise Hotel, ser at han følger deg, gjorde han det før?
Det vet jeg ikke! Vi følger hverandre ja.

Hvilken kroppsdel liker du best ved kroppen din?
Jeg liker lårene og rumpa mi best.

Har du Erik på bestevenn lista de på snapchat?
Nei det har jeg ikke, vi har ikke hverandre på Snapchat.

Crusher du på noen nå?
Ja klart, det er mange pene mennesker der ute!

Hvilket fotballag heier du på?
Liverpool!

Hadde foreldrene dine noen andre “alternativer” på navn enn Ingrid da du ble født?
Nei ikke som jeg vet om, tror de var helt bestemte på at jeg skulle hete Ingrid.

Hva skulle du hete om du ble en gutt?
Marco eller Aleksander.

Kan du spansk eller har du bodd i Spania?
Jeg kan veldig lite spansk – ikke flytende i hvert fall. Jeg har heller aldri bodd i Spania, men har vært der mye på ferie og på besøk hos farmor som bor der.

Hva liker du best, Oslo eller Bergen?
Vanskelig valg, utelivet i Bergen er definitivt best, men Oslo er nok den byen jeg ville ha bodd i dersom jeg ikke bodde i Stavanger.

Er det du som har skrevet den boken du la ut på story?
Nei hahah. Det var bare på tull! Jeg har ikke skrevet en bok (enda).

Hvor ofte tar du solarium?
Jeg tar solarium kanskje 2 ganger i måneden! Før tok jeg solarium flere ganger i uken, noe jeg ikke synes er vits lengre. Det er dyrt og det skader huden.

Hva tenker du og Julie om at visse jenter fra ph (sesongen du var med i) er med Oskar og Erik hele tiden?
Vi bryr oss ikke, men siden du spør er det jo noen der ute som sikkert reagerer på det – noe jeg skjønner etter alt som har skjedd mellom oss. De får være med hvem de vil, vi har det veldig bra uten!

Har du en rabattkode på noe akkurat nå?
Jaaa, jeg har fikset en SYK rabattkode til dere på Nelly som gir dere 20% rabatt på ALT NELLY HAR – uten om det som er på blacklist(!!) Dette er en sjuk rabattkode man sjeldent finner på Nelly. Man får hele 20% rabatt på ALT og ALLE merker, det er så bra det. Koden varer fra i dag (søndag 10.februar kl.10) til (torsdag 14.februar kl.10). Herregud så bra rabattkode, gjett om jeg skal shoppe? Hell Yeah. Klikk her og skriv inn koden “FREELOVE20”. 

Kan du ha en konkurranse på Instagram?
Det kommer en konkurranse enten imorgen eller på mandag – følg med på Instagram, brukernavnet mitt er ingridaguiluz.

Hvem hatet du mest inne på Paradise Hotel?
Ingen, jeg hatet virkelig ingen der inne! Jeg kom overens med alle – ikke like godt, men godt nok til å ikke hate noen!

Hvilken str i BH bruker du?
Jeg bruker ikke BH..

Har du noen gang kjøpt følgere?
Nei, men jeg måtte ta brukeren min privat en gang i 2018 fordi det var noen andre som ville fucke med meg. Det var garantert noen der ute som kjøpte meg følgere noe som irriterte meg grenseløst. Derfor tok jeg brukeren privat og det er ikke noe gøy når andre mennesker gjør slike ting. Hva fa*n skal jeg med falske brukere? Man merker det uansett. Jeg merker også at de jentene som hele tiden hyper at andre kjøper, kjøper følgere selv!

7 kommentarer
    1. Hei. Hvorfor sier du at du og Erik ikke har hverandre på snap? Det er da ikke så lenge siden han var på snaprullet? Eller har noe skjedd i etterkant som har gjort at dere ikke lengre har der?

    2. Du har gjort narr av andre bloggere som skriver «JEG HAR FIKSET EN SYK RABATTKODE BARE TIL DEre» (omtrent) før, og nå gjør du akkurat det selv? Litt merkelig? Er det virkelig noen som stilte dette spørsmålet eller skrev du det bare opp slik at du kunne ta det med og tjene penger på annonse?
      Og DU har ikke fikset en rabattkode, den har alle bloggere som er sponset av Nelly FÅTT, og dere må poste det til ett viss klokkeslett og/eller dato.

      1. Ja, jeg vet, men de gjør det på alle rabattkoder! Den koden jeg ga ut i går er faktisk dritbra. Ja klart vi har fått det, men det jeg har jobbet for med Nelly på egenhånd er grunnen til at jeg har fått lov til å dele dette <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg