UKENS SPØRSMÅL

Når kommer du til Bergen?
Jeg drar mest sannsynligvis til Bergen i løpet av februar, kanskje om en uke eller to? Julie, vil du ha besøk?

Har du noen rare matvaner/matkombinasjoner?
De alle fleste matvanene mine er nokså enkle, det er liksom ikke noe som er rart (tror jeg). Det eneste problemet jeg har nå som er en dårlig matvane er at jeg spiser skikkelig usunt. Hele tiden.. og nå som det er sommer om et par måneder er jeg nødt til å ta tak og endre kostholdet mitt.

Hva syns du om sangen “hysj” av Aleksander fra Paradise Hotel?
Da Aleks slapp låten i dag ble jeg sjokkert. Det var ikke noe jeg hadde trodd kom til å skje med det første, men herregud så flink han er da. Låten hans skiller seg ut på en fin måte og nå som jeg har hørt den flere ganger liker jeg den bedre og bedre. Den er rett og slett dødsbra! Heia Aleksander.

Pleier du å henge med han du liker?
Ja, det gjør jeg!

Er han du liker kjendis?
Nei? Eller kanskje han er det?

Var du med Sofie og Morten da de var på ghost hunting I Stavanger?
Nei, argh.. det var så kjipt at jeg ikke fikk tid! Jeg skulle egentlig møte dem å bli med på jakten, men jeg hadde bursdagen den dagen, dessverre. Det var egentlig uhell i hell. Det er jo dritskummelt, men også dødskult..

Kan du og Wenche være 24 timer inne i/eller i nærheten av Dale Mentalsykehus?
Det kan vi absolutt prøve på! Fysøren det kommer til å bli tøft og ikke minst skummelt, hjelp.

Kan du og Wenche lage en video der dere er på ghost hunting eller lignende?
Dette er noe vi har tenkt til ja!

Hvordan går det med deg?
Du, det går fint nå! Takk for at du spør. Jeg har det bedre og bedre for hver dag som går, ting har roet seg ned og nå ser jeg frem mot reisene jeg skal på. ÆÆ, gjett om jeg gleder meg?!

Hvor i USA skal du?
Det får dere vite nå snart! I juni skal jeg til LA sammen med venninnene mine og det blir bra det. 

Skal du til USA nå snart og i Juni i tillegg?
Jepp, jeg skal til USA to ganger dette halvåret? Sick..

Har du planer for flere reiser?
Om jeg har? Selvfølgelig! Akkurat nå holder jeg på å planlegge en syk tur. Det blir et land jeg aldri har vært i før og der kommer det til å skje mye morsomt.

Har du noe kontakt med Erik?
Ja, i ny og ne.

Hvor mye veier du?
Det vet jeg ikke. Har ikke veid med på lenge og har ikke noe behov for det heller. 

Hvem har du kontakt med av de som var med på PH?
Julie er den jeg har mest kontakt med i dag! Det er faktisk synd hvor splittet vi ble etter vår sesong. Det er jo flere grunner til det, men likevel er det trist at vi ikke kan være i samme rom en gang, da ikke alle takler å være sammen. Jeg hadde kontakt med flere tidligere, men etter at noen har gått bak ryggen min er jeg ikke interessert i å ha noe med de personene å gjøre igjen.

Har du en favoritt film?
Ja, jeg elsker the notebook selv om den er gammel og trist. Det er seriøst en av de fineste romantiske filmene jeg har sett i hele mitt liv! Ellers liker jeg godt action og komedie filmer.

Hvor ofte har du sex/onanerer?
Dont even ask.

Syns du komorebi har hatt effekt på vippene dine?
JA! Dere skal få se bilder etter hvert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg