UKENS SPØRSMÅL

Hvordan går det med deg?

Du, takk som spør! Det går veldig fint for tiden, mye jobb, men jeg elsker det!! <3

Skal du være med på tv igjen snart? Savner deg der.

Ja, faktisk så skal jeg kanskje det, men det jobbes enda med saken.. jeg kan dessverre ikke si noe mer en det.

Når tenker dere å få barn sammen?

Om ikke så lenge håper jeg.. jeg håper at vi gjør det når vi først er heeelt klart for det og at barnet blir friskt.

Skal dere gifte dere?

Det håper jeg. Det har alltid vært en drøm, men ettersom jeg er litt rar i tankene der så skjer ikke det med mindre Henrik ikke frir.

Hva er det beste med Henrik?

Alt, han er handy, elsker jobben sin, er snill med andre, er romantisk og tar godt vare på meg, han liker å være spontan og reise, det er bare så mye positivt med han at det er umulig å velge noe.

Hvor mange ganger i uken trener du styrke vs cardio?

Det kommer an på. Nå er det kanskje 1-2 økter av hver i øker pga tilstandene, men før det var det omtrent annenhver dag, mer styrke da og cardio 2-3 ganger i uken <3

Før du fikk diabetes merket du noe spesielt da? symptomer?

Ja mange.. jeg merket blant annet at jeg var tørr i munnen og hadde et ekstremt behov for å drikke vann, likevel var jeg tørr i munnen. Ellers raste jeg ned i vekt, håret knakk, jeg var mye sliten og trøtt og svingte veldig i humøret. Ettersom jeg drakk så ekstremt mye vann måtte jeg også på do minst 3 ganger om natten, nærmere hver halvtime og fikk veldig lite søvn. Jeg var mye trøtt på grunn av det.

Hva er favorittplassen på kroppen til freestyle Libre?

På innsiden av overarmen!

Kommer du til å fortelle følgerne dine om at du er gravid dersom du blir det?

Ja, selvfølgelig med tiden, men for meg er det i slike settinger mye viktigere at familie og venner vet om det først og at alt ser bra ut med barnet.. jeg vet ikke om jeg hadde orket å dele spontanabort, eventuelle andre aborter og slikt, OM det skulle ha skjedd eller vært et alternativ.

Hva er favoritt godteriet ditt?

ALT SOM ER SJOKOLADE!! Hahaha, jeg er faktisk helt gal etter sjokolade… unormalt glad i det ja. Mest kinder sjokolade.

Hvor vil du kjøpe leilighet?

Det blir enten i Bergen sentrum eller i Stavanger!

Hva er maksprisen du skal kjøpe leilighet for?

Oi, jeg vet ikke, må bygge opp en så stor egenkapital som mulig først.

Hva er det mest slitsomme med å blogge?

At man ikke alltid kommer på hva man skal skrive om og blir da sittende i evigheter å gnage og tenke.. mens man kunne ha gjort noe annet fornuftig.. haha!! Det er faktisk det verste og mest slitsomme med jobben.. sjukt irriterende.

Hva heter du og Henrik på Fortnite?

Hahaha jeg dør, okei. Vi er jo ikke gode i spillet og har akkurat begynt, også når vi skulle lage navn tok vi kjendisene for tull, så der har dere det! hahahaha.

Hvordan er din drøyeste sommerferie “moment”?

Det må være på en varm plass (helst) eller i en storby med en sinnssykt fin utsikt der jeg drikker vin, spiser god mat og er med folk jeg er glad i. Er det på en varm plass må det være på stranden i solnedgangen med mat og drikke <3

6 kommentarer
    1. Hei! Det var jeg som lurte på hva dere heter på fortnite, haha. Jeg spiller mye selv og bor faktisk i rekken over dere! (Nr 28). Heter i hvertfall «toraklings22» dersom dere vil spille🥰😂

    2. Tenker du ikke at du vil bli gravid ETTER nyforelsket tiden med Henrik er over kanskje? I starten av ett forhold tror man jo alltid det skal vare for alltid.. men statistikken tilsier jo at 50%barn blir delt foreldre. Har ikke dere bare vært sammen 1 år..?
      Viktig å gjennomgå mange ting i livet før barn, da barn er ett helt annet nivå! Er liksom ikke som å se på lnstaprofilmer med barn som legger ut søte bilder..

      1. Vi har det veldig fint sammen og har alt til rette for å kunne få oss barn og det er også noe vi ønsker, da skjønner jeg ikke helt at vi burde være sammen i flere år for å barn. Vi kommer like så godt til å få det til når tiden er inne! Jeg driter i hele Instagram angående barn, dette her handler om at jeg vil ha en stor familie sammen med Henrik! <3 Men jeg skjønner selvfølgelig at man må tenke seg om, og det gjør vi!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg