UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Desenio

Hvordan har du det?

Du, jeg har det veldig bra for tiden! Livet går jo veldig opp og ned, men akkurat nå har jeg det veldig bra og ser virkelig frem til alt som skal skje fremover. Tusen takk som spør! Det er veldig hyggelig.<3

Kan du ha en housetour?

Ja, jeg har en liten (gammel) housetour her som dere kan se, men kan godt lage en ny og oppdatert til dere.

Liker du latex-klær?

Jaa faktisk!! Jeg syns noe er sexy, men ikke for mye av det.. samtidig er det litt klamt og trangt å gå med, men det er jo fett.

Har du fått sensor eller pumpe angående diabetesen din?

Jeg har fått sensor og elsker det! Det har gjort hverdagen min mye lettere!! Det er virkelig til å anbefale. Det gjør at jeg slipper å stikke meg flere ganger daglig i fingrene.🙏🏼

Er du 100% norsk?

Nei, jeg er halv norsk og resten spansk og chilensk.

Hvilken sesong av Paradise Hotel var Henrik med på?

Han var med i fjor, sesong 11.

Tror du at du hadde kommet like langt uten clickbaits?

Ja, selvfølgelig! Jeg clickbriter ikke noe mer en andre og om folk faktisk leser innholdet har det alltid en sammenheng med titlene mine. Alle aviser og alle som driver med blogg og slikt må ha fangende titler og det er en del av jobben.

Hvordan blir man influencer?

Være med på PH eller Ex hahaha! Joda, man blir kanskje det av å være med på tv, men da må man jobbe for det i ettertid, ellers må man nok jobbe hardt på egenhånd, være interessant og skille seg ut? I dont know.

Hva er ditt beste minne?

Paradise Hotel, ferier med Henrik, venner og familie!

Har du tenkt til å bygge ditt eget hus når du blir eldre?

Jaaaaaaa!! Det er drømmen. Et funkishus med basseng, hahaha.

Hva var drømmejobben din som barn?

Jeg har hele livet ville bli lege, men er ikke god nok på skolen til det! Jeg har heller ikke lyst å bruke tiden på det.

Har du kjæreste?

Ja, Henrik og jeg er samboere!

Kommer det flere rabattkoder hos desenio i nærmeste fremtid?

Jepp!!

Kunne du ha vært sammen med en utlending?

Ja selvfølgelig, hvorfor skulle jeg ikke det? Mennesker er mennesker enten de er utlendinger eller ikke!

Føler du at du forhaster livet ditt med å få barn/flytte hus/ville gifte deg?

Nei absolutt ikke! Jeg vet at jeg enda er ung og bare 23 år, men jeg føler at jeg har opplevd mye fett som jeg ikke ville ha vært foruten og en annen del av livet mitt som jeg gleder meg til er å få barn, gifte meg og det der!

Er du fornøyd med kroppen din?

Ja, litt, men jeg vil jo bare bli sterkere og sterkere.

Føler du deg komfortabel i bikini?

Både og, om jeg har forspist meg og er helt oppblåst føler jeg meg ikke alltid komfortabel, men jeg prøver å jobbe med det og være det! Noe jeg merker at jeg har blitt flinkere til. Kroppen vår er fantastisk og fin slik vi er og så lenge vi gjør det som får oss til å føle oss vel er det ikke noe som er bedre.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg