UKENS SPØRSMÅL

Reklame | NELLY

TEDDY HOODIE/KJOLE HER

Hvordan går det?

Takk som spør! Det går bra her, spesielt etter at vi begge har vært litt forkjølet og holdt oss mye inne, men gått ut på turer. Heldigvis er vi nesten helt friske nå og det føles deilig! Ellers har vi akkurat trent litt ute og ligger nå i sengen og slapper av før vi skal ut på roadtrip og høre musikk, haha.

Har du testet deg for corona-viruset?

Nei og det trenger jeg ikke! Jeg har hatt kontakt med fastlegen min nå som jeg har vært forkjølet, men det var ikke symptomer på Corona og nå er jeg nesten så god som ny holdt på jeg på å si, uff, haha.. jeg er i hvert fall frisk! Jeg håper jo aldri at jeg trenger å teste meg, men dersom jeg blir veldig syk med symptomer håper jeg at jeg blir det. Jeg er veldig redd for å få viruset.

Har du mistet mye i lønn etter at viruset kom?

Nei, ikke noe, men man vet aldri.. det er skumle tider! Heldigvis har jeg en ganske fleksibel jobb og det er ganske lite i hverdagen som har forandret seg med tanke på viruset for min del. Jeg er mer hygienisk og tar forhåndsregler, men jeg jobber jo alltid hjemme og føler nå at folk vil ha mer innlegg og videoer fordi mange er hjemme og kjeder seg.

Er du i karantene?

Nei, men vi har vært flinke til å holde oss inne for egen sikkerhet og andres, spesielt når vi har forkjøla.

Kunne du ha vært med på Ex on the Beach?

Nei, jeg tror ikke det! Håper jo ikke det, jeg har Henrik og ønsker aldri i hele verden at det skal bli slutt der!! Blir nesten trist av å tenke på det nå.

Hvorfor er du ikke med på bloggerne?

Du, det vet jeg ikke, men jeg skulle veldig gjerne ha vært med! Det virker veldig gøy, samtidig tror jeg at Henrik og jeg hadde vært utrolig bra å hatt med der da jeg selv syns det er kjedelig å se på mange (ikke frekt ment).. men jeg er litt lei av at man “må stå for noe” og være så “spesiell”.. det er fint å kunne se på noen vanlige, hverdagslige og som ikke er redde for å vise kjærlighet som det vi er + vi er ganske morsomme også, tro meg! Hahaha, vi tar i hvert fall ikke oss selv høytidelig. I tillegg hadde det vært litt godt å kunne snakke mer om diabetes og kreften der, da det er noe jeg vet mange vil se og høre mer om.

Er du opptatt av at kroppen din skal se bra ut?

Ja, det er jeg og jeg lyver om jeg sier nei! Noe av det beste er når man føler seg vel og fin i egen kropp og med seg selv som person, da har jeg det bra i hvert fall.

Trives du med å bo i huset til Henrik sammen med han?

JA! Elsker det, vi har det veldig bra sammen!😍

Snakker du noen gang stygt om vennene dine bak ryggen dems?

Nei det vil jeg ikke si, men jeg har sagt ting jeg er uenig i. Det var mer før da jeg var mindre at jeg snakket stygt og det vet jeg nesten alle har gjort, men jeg er egentlig ganske ferdig med det der og om jeg sier noe føler jeg det er mer konstruktivt og ikke noe personlig stygt. Det jeg har gjort den siste tiden er å være flink til å møte nye mennesker i Bergen og kuttet ut noen spesielle personer som jeg har innsett gjør meg til et dårligere menneske og som er direkte slem mot andre og som går inn for å være stygg mot andre. Det takler jeg ikke, uff.

Er det sant at du har en søster du ikke forteller oss om? Victoria?

Nei hahaha! Jeg skjønner hvor dette kommer fra da.. hun er kusinen min!

Påvirker viruset forholdet mellom deg og Henrik nå som dere er mye oppi hverandre?

Nei, vi er vandt til å være mye sammen! Bare koselig det.

Har du en annen jobb ved siden av bloggen?

Nei, det har jeg ikke.

Føler du deg pliktet til å fortelle leserne dine alt om privatlivet ditt?

Nei, men jeg liker det og er nesten vandt til det.. rart å si. Jeg vil vise alle sidene av livet, både positive og negative, men noen få ting holder jeg for meg selv, men det er svært lite.

Hvem syns du er gøyest å følge med på i Ex on the Beach?

Åh, gøy spørsmål!😍 Jeg syns Melina er prikken over i-en og selvfølgelig Øystein, gal i hode, men jeg liker at han er slik! Utrolig morsom og veldig seg selv, hahaha!

Er du uvenn med noen nå?

Jeg er ikke uvenn med noen, men jeg har kuttet ut noen fra livet mitt ja.

Er du redd for at moren din skal få corona viruset?

Ja, det er jeg. Hun er i risikogruppen, men generelt sett er jeg redd for at hvem som helst skal bli smittet.

Hvordan tror du resultatene av treningen din vil bli nå som du ikke får trent ordentlig på treningsstudio?

Jeg tror ikke de blir like gode som da vi trente på studioet, dessverre. Likevel prøver jeg så godt jeg kan og så lenge jeg kan vedlikeholde eller bli sterkere (over lengre tid) er jeg fornøyd!

 

PS: Nelly har nå 20% rabatt på absolutt alt + 30% rabatt på alt fra Nly by Nelly! Klikk HER for å komme inn på salget.

Nesten alt i hele garderoben min er fra merket Nly by Nelly, det er både fint og ganske bra priser som jeg selv ikke syns er så dyrt!! Tilbudet gjelder frem til imorgen kl. 09:59 så hurry up og god shopping.

6 kommentarer
    1. Nå må jo dere være forsiktige ang papp plast og stål, da viruset kan leve på det. I og med dere spiser en del av bella og nå når dere bestiller mat..

    2. Kan du plis sende link til den hvite korte t-skjorta du brukte på snap igår sammen med grå joggebukse ?❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg