UKENS SPØRSMÅL

Hva er det som er dårlig med iPhone 11 Pro Max?

Jeg liker rett og slett ikke kameraet i det hele tatt og for meg er det kjempedumt med tanke på at jeg bruker kameraet mer en normalt fordi jeg også bruker det på jobb og ikke bare på fritiden. Det er så rart å tenke på hvorfor det er så ufattelig dårlig på min telefon, jeg har jo ikke knust den eller noe, i tillegg har jeg beskyttet den godt, men jeg har sett at noen av disse iPhonene har bra kamera, så det kan hende det er en produksjonsfeil. Utenom det med kameraet er det ikke noe jeg ikke liker med iPhonen, den er som alle andre! Haha, ikke noe nytt.

Kan du og Henrik reagere på deres sesonger av Paradise Hotel?

Det har vi absolutt tenkt til å gjøre, men hva ønsker dere at vi skal reagere på? Det er litt mye med to hele sesonger på 2mnd hver sesong med nesten en time i hver episode, hjelp!! Vi vil gjerne ha tips til episoder dere ønsker vi skal reagere på sammen!

Hvor tjener du mest penger på sosiale medier?

Instagram, men også på bloggen og YouTube, men mest på Instagram atm.

Hva gjør du med håret ditt for å unngå slitte tupper?

Jeg kurer og renser håret mitt så ofte som jeg kan hos min faste og kjæreste frisørsalong her i Åsane som heter Think Hair Wear. Det er kjempebra for håret mitt og jeg klipper det også hver 3.måned ca.. eller, det er i hvert fall noe jeg har gjort de siste to gangene! Ellers sover jeg med flette, bruker haircare tabletter og sover med castor Oil av og til.

Hva bruker du sånn belte til? Når du trener altså.

Vi bruker belte når vi tar knebøy og markløft. Jeg kan ikke svare faglig riktig på dette og i et faglig språk, men vi bruker det for å få bedre stabilitet og for at trykket i magen skal bli større – og stabiliteten i ryggen blir mye bedre. Man føler seg mer stødig og kompakt? Syns i hvert fall jeg.. om jeg kan si det på den måten. Det hjelper også med at vi klarer å løfte tyngre! Men man skal ikke bruke det dersom man har skader der eller slikt, tror jeg. Man burde lese litt opp på det før man eventuelt kjøpet det.

Hvorfor poster Henrik så lite av dere på sosiale medier? Har det skjedd noe?

Han er ikke så aktiv der lengre fordi han har en 100% stilling som elektriker utenom. Han elsker jobben sin og har ikke mulighet til å være “på” sosiale medier hele tiden også er det ikke noe han vil drive med like mye som meg. Noen ganger poster han litt av oss på story, men han er ikke så opptatt av det. <3 Det har ingenting med oss to som kjærester å gjøre, det er bare hans prioriteringer.

Tror du at du klarer 300 økter i år?

JAAA! Selvfølgelig. Det er bare å slenge seg på og dele/tagge meg slik jeg kan se!!

Er du redd for Corona viruset?

Ja litt, egentlig. Jeg er ikke redd i den forstand av at jeg ikke går ut av huset, men jeg er redd for å få det selv ettersom jeg har lest to plasser i sosiale medier at jeg er ekstra utsatt pga. diabetesen, men jeg har fått høre i ettertid at det er mye opphauset, så jeg tar egentlig med ro igjen! Viruset er overalt, jeg tror det er viktig å være klar over hvor smittsomt det er, men at man også skal leve vanlig, men vaske hendene og være mer hygienisk! Jeg er også redd for å få det slik at jeg i hvert fall ikke kan møte andre og/eller spesielt mamma og mormor.

Har du sjekket deg for Corona viruset?

Nei, jeg trenger ikke det før jeg har symptomene tenker jeg.. også syns jeg det blir for overdrevet og for mye “unødvendighet” for legevaktene og sykehusene som stakkars i tillegg til å bli nedringt med spørsmål, møter alle opp for å sjekke seg som ikke er litt syke en gang.. hm, men for all del, det er bedre å sjekke enn å ikke sjekke tenker jeg.

Hva syns du om vinnerne i Love Island?

VEL FORTJENT!! Jeg ble dritglad og det var virkelig Nora og Johannes jeg heiet på siden start. For et fint par og for en genuin og gjensidig kjærlighet de har for hverandre. Blir så glad på deres vegner!

Hvem er dine favoritter så langt av årets Paradise Hotel deltagere og Ex on the Beach deltagere?

Helt ærlig så er favorittene mine fra PH i år Ida og Jenny! Håper de eier hele sesongen og at i hvert fall en av disse to vinner, men det gjenstår å se når det begynner på tv. Det kan hende jeg endrer mening med tiden. På Ex on the Beach er favorittene mine Øystein fordi han er klin gærn, og Linn som er så skjønn og pen!

Hvordan gjør du det med godteri, chips også videre i helgene?

Spiser akkurat det jeg har lyst på, men prøver å begrense meg slik jeg ikke får vondt i magen, eller kjøper for mye unødvendig som ligger å frister i flere dager etterpå fordi jeg ikke klarte å spise det opp i helgen!

Hva blir din neste tatovering og når skal du ta den?

En liten rød tatovering.. innen mars!!

Teller du kcal?

Nei.

Kan du melde deg på noen tv-programmer?

Kanskje det ja! Vi får se.

Har du noen gang latet som du har det bra, men så har du det egentlig dritt?

Ja, jeg har jo det og lyver om jeg svarer nei her. Det er veldig lett å få livet til å virke nærmest “perfekt” selv om ting suger og er vanskelig.. det er nok det jeg hater mest med sosiale medier (utenom) de som redigerer seg selv så mye at virkeligheten blir forvrengt og det “perfekte” virker som om at det er realiteten – noe som skaper press. Jeg syns selv at jeg er flink til å skrive om de negative sidene ved livet mitt i tillegg til de gode, men det blir ofte tolket feil og da er det også vanskelig å dele det som er dumt, fordi alle har sine meninger om det. Veldig ofte når jeg skriver ting jeg syns er dumt så er det i fra mitt perspektiv og denne bloggen handler om livet mitt så da blir det naturlig. Det betyr ikke at det er likt for alle.

Leser du jodel og det stygge som blir skrevet om deg der?

Litt, og nei jeg driter i det! Jodel er jodel. Det er nesten bedre at de som skriver dritt på nett har en plattform å samles på, en å snakke dritt om mennesker overalt.. selv om de gjør det også da.. uff, nei, jeg bryr meg ikke om jodel lengre, jeg brydde meg veldig mye før.

Redigerer du kroppen din før du poster bilder av den på Instagram?

Nei overhode ikke! Jeg redigerer ALDRI kroppen min eller ansiktet mitt, det eneste jeg gjør er å ta på filter eller endre lysstyrken, skygger også videre, men aldri noe som ikke er meg. Tenk så teit det er å late som man er noe man ikke er også skal folk se deg in real life og få sjokk fordi du har redigert deg så mye? Det er så teit det og det er noe jeg har opplevd ofte!!!

5 kommentarer
    1. Corona er ikke farlig. Like farlig om du skulle fått vanlig influensa, som du som er i risikogruppe er anbefalt å vaksinere deg mot. Eneste forskjell på de to, er at corona smitter raskere. Men det er veldig få som blir alvorlig syke. Tror vi bare må slappe litt av og ikke få panikk. Media tar jo helst av, slik at det blir hysteri. Og det er virkelig ikke nødvendig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg