UKENS SPØRSMÅL

Reklame | NELLY

GENSER HER / BUKSE HER

Hvorfor dro du ikke på Vixen?

Jeg skrev om det i forrige innlegg her. Ellers handlet det jo om at jeg ikke ble invitert, men det hadde nok vært gøy å være der selvom.. håper på å være med neste år da!!

Hvordan har du tid til å reise så mye når du studerer?

Jeg studerer ikke lengre også er jeg så heldig som kan ta med meg jobben min overalt!

Når skal dere til Bali og hvor?

Vi har ikke satt noen dato enda, men det kommer etterhvert, kan eventuelt oppdatere dere da, ellers skal vi til Ubud, Seminyak, Uluwatu, Gili og Canggu i hvert fall, gleder meg så sjukt mye, herregud!!

Spiser dere mye ute på restauranter?

Nei faktisk ikke! Vi gjorde det hele tiden før, men etter å ha begynt å spare penger ble det uaktuelt. Vi prøver jo også å spise sunt og da er det ikke like gunstig å spise ute hele tiden.

Hvor mye kostet LV armbåndet ditt?

Jeg aner ikke, det var Henrik som kjøpte det i gave, men tror de ligger på noen tusen lapper.

Hvordan går det med moren din?

Takk som spør!! Mamma har det bra sist jeg snakket med henne i går, haha! Hun går fortsatt på den nye medisinen sin og kommer faktisk på besøk til Bergen sammen med mormor i morgen! Det kommer til å bli så koselig, det er første gangen til mormor her på besøk.

Hvordan redigerer du bildene du legger ut på story på ig?

Jeg legger på et filter som heter: r e t r o 1 fra yulya.kors

Når drar dere til Venezia?

Vi drar i slutten av mai måned sammen med jobben til Henrik.

Har du noen tatoveringer evt. vurdere du å ta?

Jeg har fire tatoveringer og skal ta en til om ikke så lenge!! Jeg har en bølgetatovering nede på foten der pengene gikk til kreftforeningen, også har jeg et hjerte på foten som ble tatt på fylla i Rhodos da jeg var 18.. også har jeg en liten som ingen skjønner også “koordinatene” til hotellet i Mexico fra Pærra. Den jeg skal ta om ikke så altfor lenge er jeg enda litt usikker på hvordan skal se ut og slikt, derfor forteller jeg ikke mer om den enda, men gled dere.. jeg tror dere kommer til å få SJOKK.

Er du ikke med Sofie Nilsen lengre?

Vi henger de få gangene vi møtes og da er det dritgøy, ellers har vi vært vårt og bor i to helt forskjellige byer så det er ikke alltid like enkelt å møtes, men jeg savner henne og elsker å være med henne så vi får se, håper vi får tid til å henge sammen snart.

Hvorfor studerer du ikke mer?

Jeg hadde ikke motivasjon til det lengre da jeg jobber 24/7 med sosiale medier. Studier er utrolig viktig og jeg kommer til å studere, men ikke før jeg må – da motivasjonen min og hode mitt ikke ser poenget i det per dags dato.

Pleier du og Henrik å snakke om ting dere gjorde inne på Paradise Hotel i hver deres sesong?

Nei ikke nå lengre, men vi har snakket noe om det! Det er jo morsomt at begge to har vært der i to forskjellige sesonger og vi har jo mange av de “samme” minnene. Det er ganske gøy at begge to kan kjenne seg igjen i de samme tingene og forstå hverandre. Det hadde nok vært vanskeligere for meg om jeg var sammen med han og at han har vært der inne og ikke jeg.. da det er såpass offentlig og mye man har delt på skjermen som kan være privat.

Syns du det er vondt at han har vært med på tv og gjort sine ting der inne?

Nei absolutt ikke!! Det skjedde ting der inne lenge før vi ble kjent og jeg har jo vært der inne selv og de tingene jeg gjorde er ikke noe han heller kan på en måte henge seg opp i da det er fortid og vi ikke hadde noe som helt kontakt eller visst hvem hverandre var da, hehe! Klart det er ikke så gøy alt man har gjort, men det er så lenge siden nå at vi aldri snakker om det, det er ikke vits.

Hva syns du om den drøye talen til Kristin Gjeldsvik mot Sophie Elise på Vixen?

Jeg syns talen til Kristin var ganske så bra og hun er virkelig en stor inspirasjon når det kommer til å stå opp for meningene sine! Det er ikke alt vi er enige om, men mye av det hun sa i talen er svært viktig og interessant!! Vi trenger mennesker som henne. Det eneste som er dumt (syns jeg) er måten Sophie Elise hele tiden må “stå i det” på grunn av Kristins meninger. Jeg kan forstå hvorfor Kristin tar Sophie Elise, men det er nok ikke alltid like greit å være Sophie i den situasjonen heller da det er tøffe meninger fra den andre siden.

Hørt rykter om at du og Henrik skal få dere kjæledyr, stemmer det?

Nei, hahaha, det skal vi ikke få! Henrik er allergisk mot pels og ja – flere sier vi kan ha allergivennlige hunder, men det funker ikke på han, han er kjempeallergisk.

Hvor mye penger sparer du i måneden ca?

Oi, dette varierer mye! Jeg sparer mellom 10-20.000 hver måned, noen ganger mye mer, det spørs på inntekten og regningene.

19 kommentarer
    1. Ble du sammen med henrik bare for å fortsette å vere aktuell etter du begynte å miste fame fra din sessong ph?

    2. Kam være enig med Kristin. Men å si at det hun gjorde var greit sier litt om hva de som mener det synes om mobbingmat et voksemt menneske skal oppføre seg som hun gjorde er bare latterlig. Gandke lei den dama og hennes konstante oppførsel mot Sophie og kunn Sophie.

    3. Litt spesielt det du skriver om Kristin sine meninger. Mener du da at det er greit at man kan uttale seg og henge ut personer? Sofie er ikke den eneste i Norge driver med dette. Hun er heller ikke den eneste som inspirerer til press for hvordan den perfekte kroppen skal være/se ut. Det er mange bloggere å influensere som justerer på sine lepper, noe Martine Lunde har kommentert er det styggeste hun ser.

      Kristin viser at det er greit og henge ut folk. Mener du det? Denne gangen er det Sofie som står i flammene, men det er jo også andre bloggere som står der.
      Kristin blir selv angrepet av mamma-politiet og da er det buhu, men når den er lagt død, går hun frem som ett enda skumlere forbilde «å henger ut folk» og viser at det er greit. Hun begynner å nærme seg mobbing, og det er nettopp på denne måten mobbing aldri blir borte. Vi voksene driver med dette, barna tar etter.

      Jeg støtter ikke plastisk kirurgi og mener det ikke er rett og fremme det som Sofie gjør, men igjen så koster det masse penger og hvem som helst kan ikke gjøre det pga summen. Det Kristin gjør, er derimot helt gratis, og hvem som helst kan bruke det på feil måte, og det kan rammer folk med annet utsende, homofile, bloggere, kjendiser og lille Ola Nordmann som står i skolegården, eller værre – barnehagen.

      Sofie blir vell bare angrepet fordi hun er Norsk og er så stor, men folk ser på Kardashians, Ru Paul, Botched etc. Det vises også på TV, burde det ikke være TV2 da som burde angripes som velger og sende dette i beste sendetid?

      1. Enig! Kristin synes tydeligvis at det er greit å snakke STYGT i en svær folkemengde! Jeg forstår at hun vil få frem poenget sitt, som er viktig, men MÅTEN, den blir jævlig feil! Kan bli flere mobbere av dette! For et forbilde for unge? FY!

      2. Kristin henger ikke ut Sophie i det hele tatt. Kristin snakker kritisk om hvordan Sophie driver en Business. Sophie driver det firma som driver med reklame og som tjener penger på å fronte andre. Samtidig som hun deler sine personlige synspunkt. Sophie og stort sett alle andre bloggere er kort og enkelt forklart vandrende reklameplakater som tjener milioner på hva de driver med. Det å være blogger er et yrke. Og da er man også i sinn fulle rett til å kritisere hvordan firmaer driver sin markedsføring og hvordan de tjener penger. På samme måte som folk kritiserer at ulv blir skutt og firmaer som forurenser eller borrer etter olje.

    4. Jeg er helt enig med Ingrid!
      Kristin sin tale var fullstendig nødvendig, viktig og «brutal». Det er slik hun når ut!
      Sophie Elise vant årets buisness rett før Kristin vant sin pris, og det er jo det hun poengterer! At hvorfor skal vi hylle en buisness som fronter og hyller plastikk kirurgi opp i skyene. Sophie Elise sa selv i debatt hun aldri ville dokumentert en operasjon, men har den faen på TV for alle øyner å se bare 9 mnd senere etter debatten.

      Kanskje Kristin er direkte og litt hard, men det må hun for å nå ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg