UKENS SPØRSMÅL

Hvordan går det med diabetesen din?

Det går overraskende bra! Det kan nok veldig ofte virke som jeg ikke liker diabetes eller snakker veldig negativt om det, men det er fordi det har vært en såpass stor overgang for min del og etter å ha fått det selv merker jeg hvor mye det påvirker hverdagen og livet generelt.. ja, det er bare en sykdom, jeg dør ikke, men jo, jeg kan det om jeg faktisk ikke setter meg inn i den og lærer for å ta kontroll over den på best mulig måte! Jeg har blitt vandt til å ha diabetes nå og syns det går fint. Det har blitt en del av hverdagen min og det er noe jeg aksepterer fullt og helt.

Hva syns du om de nominerte til Vixen Awards?

Jeg måtte faktisk inn å sjekke da jeg fikk dette spørsmålet nå.. jeg syns de nominerte har fått sin plass som fortjent, likevel er det mye av det samme før! For å være helt ærlig følger jeg ikke så mye med på det, jeg har ikke blogget så lenge enda!

Hva het hotellet dere bodde på i Gran Canaria?

Vi bodde på hotellet som heter Babalu, haha!! Det lå ca. 5 min med taxi fra sentrum og det var superenkelt å få tak i taxi. Jeg anbefaler det virkelig og syns faktisk også at rommene og hotellet generelt var stort og fint! Det lå også et lite senter rett ved, apotek, matbutikker og taxi-stopp.. perfekt etter min mening!!

Hva var det gøyeste dere fant på i Gran Canaria?

Oi, nå må jeg tenke!! Det gøyeste var definitivt nyttårsaften da vi spise nydelig biff, mens stemningen var på topp! Jeg fikk også kysset Henrik kl. 00:00 og tanken av det får meg til å smile i hjel, elsker han så utrolig mye!

Kan du vise til før- og etterbilder av kroppen din (før- og etter at du begynte å trene)?

FØR

ETTER

Hva ga du til foreldrene dine til jul?

Til mamma gikk jeg sammen med broren min, Henrik og Christine, der vi kjøpte sko til henne!! Mens til pappa kjøpte Henrik og jeg gavekort hos Elkjøp som er en av pappas favorittbutikker!

Er du konfirmert? Isåfall hvordan opplevde du det og lederne der?

Ja det er jeg! Jeg er konfirmert kristelig og opplevde det svært givende og positivt. Vil ikke si at jeg er særlig kristelig, men selve konfirmasjonen og lederne, opplegget og alt var utrolig gøy, syns jeg!

Ville du ha giftet deg med Henrik en dag?

JA!!!

Hvordan fikk du så langt og fint hår?

Jeg var SYKT opptatt av å få langt hår og da mener jeg virkelig opptatt!! Jeg sov med flette hver natt, brukte castor Oil i bunnen om natten og før jeg la meg masserte jeg hodebunnen 10 min med hode opp ned.. jeg drakk mye vann, brukte haircare tabletter (ikke reklame) og sluttet med varmebeskyttende, etter alt dette i lang tid vokste håret mitt som bare det og nå holder jeg på med akkurat det samme igjen! Haha.. åh.. 

Hvordan ser en typisk hverdag ut for deg?

Den er å sove til rundt 09:00, rydde huset, vaske klær, trene, spise, dusje, blogge x2, spise middag med Henrik, trene (om jeg ikke trente på morgenen), finne på noe, spise og sove.

Hva er temperaturen på dagen og kvelden i Puerto Rico?

Temperaturen på dagen lå vel rundt 20-25 grader og på kvelden ble det en god del kaldere og vi gikk med bukse og genser.. om ikke frøs vi.. så vil si det ble rundt 18 grader kanskje?? med mye vind i tillegg.

Hvor mye penger brukte du i Gran Canaria?

Jeg brukte rundt 6000 kroner i lommepenger tror jeg.. dette innebærer da taxi for en uke, mat til alle måltider i en uke, alkohol og drikke i en hel uke, opplevelser (minigolf, båttur).. det var nok det!

Planlegger du og Henrik en liten en?

Etter å ha svart på dette veldig mange ganger har jeg bestemt meg for å ikke skrive eller snakke så mye mer om det før det hadde vært aktuelt om dere skjønner! Det er mange som tror jeg er gravid, har vært, planlegger osv.. og det er ikke så gøy med tanke på at det ikke er situasjonen akkurat nå! Jeg syns det er superkoselig at dere bryr dere, men jeg kommer til å fortelle om det er nødvendig! Jeg har lyst på barn, men ikke enda og det er heller ikke sikkert at jeg kan få barn.. man skal ikke ta det forgitt! <3

Om dere gifter dere, kommer du til å ta hans etternavn?

Dette er ikke noe jeg har tenkt over i det hele tatt enda!! Haha.

Hva syns du om deltagerne i Love Island?

Jeg syns de virker ganske så morsomme og mer “tv-vennlige” en i fjor. Jeg tror det kommer til å være mer action, drama og faktiske par som ønsker å være sammen og som nesten kan krangle litt om å få noen.. det skjedde jo omtrent ikke i fjor. Jeg håper å se flere par som forelsker seg og som kjemper for den de liker.. det er da det blir spennende!! Selve deltagerne virker også utrolig kule!! Jeg vet hvem tre av deltagerne er så det er jo ganske morsomt da, tror virkelig jeg skal følge med i år.

Hva var det beste og det verste med året 2019 for din del?

Det beste med 2019 var uten tvil å få møte Henrik og flytte inn sammen med han, men også at mamma fikk klarsignaler om å begynne med de nye medisinene som kan forlenge livet hennes! Det er to ganske så fine og gode ting. Det verste med 2019 var nok at jeg fikk diabetes.. selv om det er noe jeg egentlig ikke syns er like dritt nå lengre en det jeg syns da jeg fikk det.. 

Hva gleder du deg aller mest til i år?

Oi, hm.. det er jo umulig å svare på!! Jeg gleder meg til så ekstremt mye, holy altså! Hm.. jeg tror kanskje jeg gleder meg aller mest til å dra til Bali sammen med Henrik og venner, det blir sjukt, men jeg gleder meg også til å se hva som skjer når det kommer til boligmarkedet og framtiden til meg og Henrik sammen.

9 kommentarer

Siste innlegg