UKENS SPØRSMÅL

Har du noen gang tenkt å få barn?
Ja det har jeg kjempelyst til, men ikke akkurat nå..

Om du får en gutt en gang hva skal han hete? Eller en jente?
Du det aner jeg ikke, men jeg liker veldig godt Lucas/Lukas og Saga om det er en jente.. Dette tar jeg når den tid kommer, det finnes så sinnsykt mange fine navn der ute, kanskje noen jeg ikke vet om en gang.

Hvor bor du nå?
Jeg bor hjemme på Klepp, men ønsker å komme meg ut etter hvert. Det er utrolig herlig å bo hjemme enda kjenner jeg. Her er det trygt og godt, samtidig sparer jeg penger!

Vet du om Andreas og Silje fra Love Island er sammen enda?
Dette har jeg ingen anelse om dessverre..

Kan du vise tits på bloggen uten å holde foran?
Nei, aldri.

Vet du om Julie er singel?
Om hun er det eller ikke kommer ikke jeg til å dele da dette er mellom Julie og Oskar!

Kunne du ha gått ut på en date?
Ja det kunne jeg. Om jeg har lyst er derimot en annen sak.. dating er ikke helt min greie.

Hvorfor er du alltid så brun?
Dette kommer jeg til å skrive mer om etter hvert, stay tuned.

Hvem er din aller beste venn?
Jeg har mange gode venner, klarer ikke å velge ut en.

Hvilket stjernetegn er du? Hvilket kommer du best overens med?
Jeg er steinbukken og kommer like godt overens med alle. Jeg føler ikke at stjernetegn har noen betydning på hvem jeg kommer bedre overens med og ikke. Helt ærlig tror jeg ikke at jeg vet hva de ulike stjernetegnene står for..

Hvordan kan man adde deg på snap?
Legg til ingridaguiluz – jeg kommer til å ha åpen snap snart og da vil jeg kunne se hva dere sender til meg.

Tips til å se bedre ut?
Det eneste og beste tipset jeg har er at man er seg selv. De gangene jeg møter mennesker som er seg selv og ikke bryr seg om hva alle andre mener og syns om de er de menneskene jeg ser opp til og liker å være sammen med. Disse menneskene blir også finere i mine øyne.

Hva heter den sangen du sang da du var i bilen med Julie?
No Boyfriend (feat. Mayra Veronica) – Sak Noel

Er det noe du angrer på som du har gjort eller ikke gjorde?
Jeg angrer ikke på mye, men jeg angrer på at jeg ikke viste mer av de forskjellige sidene mine på tv skjermen. Det er jo alltid noen ting man vil angre på eller som man skulle ønske at man kunne få opplevd en gang til å gjøre alt annerledes, men det er ikke bra det heller. Det er ingen muligheter for oss å dra tilbake i tid å endre på noe – annet en at vi kan velge å gjøre noe med dette i fremtiden.

Snorker du når du sover?
Nei det gjør jeg ikke!

Sover du naken eller med klær på?
Jeg sover med truse på.

Hvor skal du reise i og med at du var i bilen så lenge?
Dere kommer til å få vite alt om dette senere i dag!

Når reiser du på din neste ferie?
Jeg reiser allerede 23. eller 26.februar(!!).

Når kommer innlegget om utroskapet ut?
Dette har jeg tenkt mye på selv, jeg kommer nok til å dele en video der jeg snakker ut om dette og forklarer hvordan jeg har taklet det, selv om det er vanskelig. Det er ti ganger bedre å forklare ting i en video en å skrive det ned.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg