UKENS SPØRSMÅL

Hvordan har du motivasjon til å trene så mye?

Jeg har noen turer og ferier som holder meg motivert da jeg vet med meg selv at det å skulle gå eundt i bikini er det aller gøyeste når jeg føler meg vel i min egen kropp! Ellers er det å finne inspirasjon på nett, jeg elsker å se andres fremgang.

Er rumpen din ekte?

Hahaha, ja klart det! Og større skal den bli, bare vent.

Hvor mye har du gått ned i vekt siden du begynte å løpe intervaller?

Aner ikke, jeg går aldri på vekta og vi har faktisk ikke en vekt hjemme heller! Jeg bryr meg ikke om den så lenge jeg ser, merker og kjenner framgangen på kroppen min!

Hvem lagde julekalenderen din?

Min fineste mamma! Hun er så snill, alle skulle hatt en som henne. Henrik og jeg skal åpne pakke annen hver dag!

Hvorfor er ikke Henrik med til Oslo?

Han jobber dessverre overtid denne helgen.. om ikke hadde han nok vært med da han også var invitert!

Har du noen tips/råd til å komme i gang med treningen?

Finne inspirasjon gjennom andre og se hva de gjør! Kanskje finne en treningspartner eller få deg et program om du er usikker på hva du faktisk skal trene.. ofte er det vanskelig å komme i gang dersom man ikke vet øvelser. Kanskje ha noen fine treningsklær og spise sunt ved siden av! Tror det viktigste er at DU VIL og at DU GJØR DET. Bare gå.. møt opp! Så vil ting komme automatisk.

Hvor mange ganger i uken trener du?

Akkurat nå ca. 5 dager, men ellers hver dag!! Når jeg er inni gode perioder.

Topp 3 favoritt rumpeøvelser?

Sittende knebøy, alt med stikk (booty builder) og adduction og absuction øvelser med maskin!

Hvorfor bruker du ikke insulinpumpe?

Måtte lære meg sprøytene først også har jeg ikke vært på kontroll time enda.. får nok mer informasjon der.

Hva pleier du å spise før og etter trening?

Det varierer veldig.. men jeg spiser ofte mye proteiner etter trening!

Stemmer det at du er veldig god å spille piano? Hørte noen sa det

Hahah, nei. Kan ikke «lisa gikk til skolen» en gang.

Hvorfor skryter du av trening når du ikke engang har vekter på stanga?

Hahahaha. Jeg tar over 100kg i knebøy, bare sånn det er sagt og om dere tenker på bilde med reklamen så tok jeg uten vekter fordi jeg tok reklamebilder + fordi jeg varmet opp første runde og da tar jeg alltid uansett kun stanga først for også deretter øke på med vekter.

Hvem skal du bo hos i Oslo?

Sofie Karlstad! Gleder meg.

Hva syns du om andre som henger seg opp i inntekten din og henger deg ut samtidig?

Jeg forstår dem.. jeg deler tross alt veldig mye, men det er også mange ting folk ikke vet som er morsomt å se at de ikke kan bruke i argumentasjonene sine og slikt!! Også syns jeg egentlig ikke noe om å henge andre ut.. men jeg kan ikke gjøre noe med det.

Er det noen mennesker du absolutt ikke vil møte i Oslo?

Ja, det er jo kind of det.. menmen.

Er du redd for at Henrik ska lvære utro når du drar bort?

Nei ikke i det hele tatt!

Hvor mye kostet all julepynten dere handlet denne uken?

Vi har betalt kanskje 8000kr til sammen og dette deler vi på to!

Hvorfor blir du ikke gravid ettersom du ønsker barn?

Selv om jeg ønsker det betyr ikke det at jeg vil ha barn akkurat nå, men kommer det så gjør det det.. jeg vil leve litt sammen med Henrik før det skal oppleves!! Vi har mye vi vil gjøre sammen før barn kommer til.

Gleder du deg til London?

JAAA!! Vår første storby ferie sammen, ææ! Får sommerfugler i magen.

Hvordan reagerte du da Henrik overrasket deg med reise til London?

Jeg ble SÅ SJUKT GLAD. For en gutt, herregud! Jeg hoppet faktisk av glede og spenning.

Hva syns du om mennesker som er anonyme og som slenger drit til deg? Syns det har vært mye for tiden.

Latterlig. Stå heller frem og vis hvem dere er om dere skal slenge så mye dritt! Også er det nesten litt morsomt å se hvor mye tid folk bruker på å henge seg opp i mitt liv og kommentere hva jeg gjør galt og riktig uten å egentlig vite alt!

19 kommentarer

Siste innlegg