UKENS SPØRSMÅL

Hvordan går det med livet ditt?

Helt ærlig? Det har vært en berg og dalbane de siste ukene.. mye negativitet i livet og mange ting som har vært vanskelig, uten om det begynner jeg å komme meg på bedringens vei, men jeg er ganske sikker på at disse “dårlige”periodene som kommer innimellom har sin mening da jeg har gått gjennom mye rare greier på kort tid – og tro det eller ei, jeg er en ekspert på å ikke bearbeidede problemene mine, jeg legger dem heller i en ryggsekk på ryggen som bare blir tyngre og tyngre. MEN som sagt, jeg er på god vei til det bedre og liker det!

Hvor er teppet i stua deres fra?

Det er fra Skeidar og vi elsker det! Det er så vanvittig mange som spør om dette og nå vet dere det, hehe.

Hvordan er det å være samboeren og kjæresten til Henrik?

Det er fantastisk. Jeg føler meg veldig heldig, men vi har hatt våre greier vi også som vi må gjennom for å bli bedre kjent! Selv om vi virker og viser at vi har det bra er det noen ganger uenigheter her også, men det gjør oss bare sterkere? Eller.. jeg er i hvert fall glad for at vi enda lærer oss å kjenne! For en gutt og gjett om jeg bare blir mer og forelsket? Jeg elsker han over hele mitt hjerte.

Vet du om noen som skal være med på Paradise Hotel neste sesong?

Kanskje, hehe! De holder vel på med castingen og intervjuer enda vil jeg tro, men jeg vet om et par som er i gamet, blir veldig spennende!

Hvorfor er du aldri i Oslo?

Rett og slett fordi jeg ikke har så mye tid! Jeg har begynt å like Oslo mer og mer igjen – og skal dit nå snart! Gleder meg masse, woho.

Merker du kroppspress eller føler du at du lager dette?

Jeg har merket det mye før og merker det av og til enda, men i den forstand om at jeg elsker at andre legger ut kroppsbilder og er fornøyd. Det er så utrolig motiverende og mange ganger syns jeg dette med kroppspress ofte blir som en “unnskyldning” fordi vi er late nok til å ikke dra på trening selv eller gjøre noe med kroppen vår. Da er det veldig lett å “skylde på” kroppspress.. men for all del, jeg har kjent på det, men nå gjør jeg noe med det og trener mye fordi jeg føler meg ekstremt mye bedre da! Selv om jeg også syns det er dumt at flere kjenner et press, noe man ikke burde, tro meg – det er mye som er redigert på sosiale medier.

Hva syns du helt ærlig om årets PH deltagere?

Jeg syns de var dritkule jeg, men vår sesong var bedre, haha. Nå er jeg jo samboer med av disse deltagerne fra i år og elsker det. For en stund siden leste jeg på Jodel at “neste års ph deltager som er blod måtte passe seg for meg – fordi jeg går etter hvert års blondiner” HAHA. jeg døde av latter da.. måtte bare fortelle dere.

Hva bruker du mest penger på for tiden?

Gaver til jul!! og reiser. Vi har endelig booket oss reise og julen er i gang!! jeg elsker denne tiden av året og ser virkelig frem til å gi andre gaver og se deres reaksjoner. Det blir ekstra gøy å gi Henrik gave, dette er jo vår første jul som kjærester.

Hvilket klesplagg er det dyreste du eier?

Det må være den gamle Parajumpersen min .. skikkelig overpriset.. 11.000 kroner tror jeg den kostet. Jeg bruker den aldri så om noen er interessert i å kjøpe den kan dere det. Bare skriv en DM på insta.

Er du gravid?

Nei jeg er ikke gravid og begynner å lure på om disse spørsmålene kommer fordi jeg la ut bilde av den barnestolen den gangen? og fordi jeg skriver så åpent om at jeg vil ha barn.. haha, det er koselig da, men nei, jeg er ikke gravid nå!

Skjuler du graviditeten din?

Nei, nei og nei, det hadde jeg ikke klart.

Hvilke destinasjoner drømmer dere om å reise til?

Italia, Maldivene, LA og Bali (sammen)!! Jeg har så SYKT lyst å dra til Bali med Henrik, omg, vi kommer til å få det så fett!!!

Når skal dere reise på ferie?

Vi drar bort på nyttår! Og etter det har vi ikke bestilt enda, men vi har mange reiseplaner og det blir sjukt spennende. Jeg merker at jeg savner å reise.. også har jeg kjempelyst til å reise mer sammen med Henrik.

Hvordan går det med diabetesen din?

Det går veldig mye bedre nå. Det har blitt en del av hverdagen min og det føles greit.

Ærlig, hvorfor sluttet du på skolen?

Jeg sluttet helt ærlig fordi jeg ikke hadde motivasjon. Jeg så ikke vitsen i å studere fordi jeg har en såpass god og gøyal jobb! I tillegg tar jobben min mer tid en det jeg trodde det ville bli å studere, derfor valgte jeg å fokusere på jobben mer og ikke på skolen enda.

Har dere tenkt ut noen navn til barnet?

Nei, det der er umulig! Vi har ikke tenkt på dette i det hele tatt, men det kommer nok med tiden når vi faktisk MÅ se etter navn.

Lurer på om du har noen gode råd for å takle frykten av å miste foreldre i kreft?

Å ha en positiv tankegang og omgås med mennesker man er glad i er mitt tips.. og egentlig de eneste jeg har. Det å miste foreldre er absolutt ikke noe man noen gang klarer å forbedre seg på og ikke noe valg – derfor skal man fokusere på de gode tingene og sørge for at man har det bra og bruker tiden riktig.

Hvilke programmer bruker du til å redigere bildene dine?

Jeg bruker Lightroom!

Hvor mye penger bruker du på klær i måneden?

Mmm.. det er ikke så ofte jeg kjøper klær, men om jeg gjør bruker jeg ca. 7-8000 kroner..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg