UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Nelly

Lignende topp her / Bukse her

 

Hva er oppskriften på havregrøten du la ut?

Havregryn, havremelk/melk/vann, proteinpulver (sjokolade), Sukrin. Bruker dette til å lage en ca. vanlig havregrøt som dere pleier å gjøre til vanlig, tar litt sukrin og kanel oppi for å få en bedre smak. Toppet det med banan, peanøttsmør og litt sjokoladepålegg (helst sunnere varianter).

Hvordan har du det?

Takk for spør, jeg har det bra, men merker at skolen gjør meg stresset om dagene og det liker jeg ikke. Likevel er det mye spennende som skjer fremover og jeg gleder meg til å dele alt.

Er du den bloggeren som skal i fengsel?

Eh, nei. Jeg er ikke kriminell og skal ikke i fengsel, men syns det er sykt at denne personen skal det ettersom man er et forbilde for så mange andre mennesker der ute.. det syns jeg er ganske spesielt.

Kommer du til å legge ut treningsprogram og kostholdsplanen din?

Ja, vi jobber med saken og kommer til å poste dato for lanseringen. Vi har større planer en planlagt for noen uker siden, derfor tar det lengre tid.

Når tror du at du kunne tenke deg barn?

Egentlig nå, men har skole som hindrer meg foreløpig.

Har du lyst på barn med Henrik?

Ja, herregud! Tenk å få barn med en så snill, fin og god gutt som det der. Kunne ha tenkt meg mange små Henriker jeg.

Er du god venninne med Isabelle som er kjæreste med eksen din?

Vi kjenner hverandre og kommer overens vil jeg si! Vi er ikke gode venner, men når vi møtes snakker vi sammen og det liker jeg!

Var det Isabelle eksen din var utro med mot deg?

Nei, det var ikke henne.

Hva syns du om bloggeren som er dømt til fengsel?

Jeg syns jo det er sinnsykt og hadde aldri trodd det om denne personen, dessverre. Jeg har ikke noe med den saken å gjøre, derfor tror jeg at jeg stopper å si min mening her, fordi jeg merker og kjenner at jeg blir irritert over de handlingene. Uansett hva som har skjedd skal man ikke være voldelig.

Vet du har navlepiercing, men ikke bruker den i, angrer du?

Det stemmer og nei jeg angrer ikke i det hele tatt. Jeg elsket den før, men syns ikke den er noe fin på meg i dag.

Hvordan tror du arret etter navlepiercingen vil se ut etter at du har vært gravid og etter fødsel?

Det lurer jeg også på og merker at jeg gruer meg litt til å se hva som faktisk skjer med den. Jeg har et ganske stort arr i tillegg fordi jeg fikk betennelse og lot den være i.. det resulterte med et svært arr etter at jeg tok den ut. Etter fødselen vil jeg tro at den strekker seg, men om den gjør det så får den bare gjøre det.

Kan ikke dere få barn sammen? Det hadde vært såå søtt!!

Jodaaa, en vakker dag håper jeg!

Har du bleket tennene hos tannlege?

Nei, jeg gikk til @siljes_beauty_salong på Instagram! Hun er råflink.

Når hadde du og eksen din sist kontakt?

Molde.

Hvorfor sier du huset vårt når Henrik kjøpte det før han kjente deg?

Hahhaha, åh. Jeg turte faktisk ikke å vi mitt og vårt hus før Henrik begynte å si til meg at “du bor her du også, det er ditt”.. så derfor sier jeg det selv om jeg ikke eier det eller kjente han da han kjøpte det.

Hva mener du om de som får barn under 16 etter eget ønske?

Jeg ville nok ha ventet til jeg var litt eldre i og med at man har mye man skal lære. I tillegg er det godt med erfaringer og i den alderen går man gjennom mange store forandringer. Ønsker man selv å beholde barnet når man er 16 år og jobber (har penger), kan ta vare på barnet i den forstand er det etter min mening opp til personen selv! Jeg tror og vet at man kan være en super mamma selv om man er 16 år, men jeg hadde nok ventet litt lengre i hvert fall og det også utrolig viktig (syns jeg) at gutten også får være med å bestemme og ta det valget.

Har du kontakt med eksen din?

Nei, vi har ikke kontakt.

Hvor er den sko-benken deres fra?

Rusta!

Hvor er det rareste stedet du har hatt sex?

Hahaha, uff. Jeg kan ikke si det?

Hvor er teppet i stua deres fra?

Skeidar.

Er du og Henrik forlovet? Går rykter om det..

Hæææ?? Omg nei.. vi er ikke forlovet, men håper jo vil blir det en dag.

Virker som forholdet deres er så fake, har vært sammen i et par måneder og at dere trener, men du spiser godteri hver dag.. hvorfor?

Fake med hva? Skjønte ikke helt denne setningen her altså. Du kan tro vi er fake, men det er vi ikke, eller jo.. jeg har silikon, det er fake.

Hvilket ord syns du beskriver Erik best?

Egoistisk..

Prøver dere å lage barn nå, eller vente med det?

Nei, vi venter til det passer seg og håper det går bra da.

Hvor høy er du?

Jeg er 1,74 ca.

Planlegger dere baby i 2020?

Det vil tiden vise, håper jo det!

Hvorfor napper Henrik brynene? Mye finere naturlig.

Hahahah, morsomt. Han napper de sjeldent, men jeg gjorde faktisk d på han en dag, sååå er det her jeg skal si “takk”? Haha.

42 kommentarer
      1. Du kan ikke være mye over eksen din når 95% av bloggen din blir snakket om han hele tia. Altså, ta deg sammen…

        1. Alle har jo fortsatt følelser eller sinne eller en eller annen følelse da det gjelder en eks man har hatt. Helt normalt. Dessuten så er det dere i Norge som leser bloggen som har sendt inn spm. Slutter dere å sende spm om Erik slutter jo selvfølgelig Ingrid å svare da det gjelds han. Alt er ikke Ingrid sin feil!

    1. Det spørsmålet du tok om Erik at han er egoistisk kunne du virkelig spart deg for! Ærligtalt, voks opp. Du burde komme deg videre og move on. Det Newa sa var helt sant. Ikke ta dette som hate, men et velment kritikk. Du vil skjønne hva jeg mener når du tar til litt fornuft og blir eldre… Dette er bare barnslig! Bloggen skal handle om deg, ikke personer og ekser som ikke er ditt liv lenger.

      Selv om han var utro mot deg og en dritt gir det ikke deg rett til å shitkaste han til HVER anledning. Det gjør ikke han og fremstår som den voksne av dere to. Hadde du sluttet med dette hadde du vunnet over han. Når du holder på sånn her fremstår du bare som bitter og at du ikke er ferdig med han. Skjerp deg!

      Jeg har lest bloggen din en stund, men kjenner at jeg ikke orker lenger fordi det er ikke første gang du shitkaster Erik og andre personer på bloggen din. Jeg har rapportert din blogg for uthenging flere ganger. Nok er nok!

      1. Jeg er forbi dette her for lengst og prøver bare så godt jeg kan å svare på spørsmålene som kommer inn! Har ingen behov for å skrive om han fordi han er helt fullstendig ute av mitt liv, men når jeg får tilsendt spørsmål om han svarer jeg gjerne på det. I tillegg begynte Isabelle med å bruke meg i sine swipe ups i ny og ne og dette lot jeg gå ettersom at hun har det helt sikkert tøft for tiden. I tillegg så uttaler hun seg nå på bloggen om at hun er lei av mine meninger om de spørsmålene jeg får, hun startet og når jeg gjør det samme blir hun irritert. Hun sier hun gjør d samme ved å bruke meg i sine swipe ups, men sier at hun ikke bruker negativ omtale, okei? Men vold er ok?

        1. Preach, Ingrid. Hadde jeg vært Isabelle hadde jeg holdt en jævlig lav profil og begynt å være litt ydmyk 🙂

        2. Hadde du vært over Erik ville du sluttet å svare på spørsmål om han og i det heletatt snakke om han! Er man over sin eks ønsker man ikke å gi enegi eller noe oppmerksomhet til personen eller svare på spørsmål. Som sagt, så er du bare ekstremt bitter og hevngjerrig mot han. Av dere to sitter du som taperen. Han snakker/svarer aldri på spørsmål om deg fordi han er FERDIG! Du derimot så fort har anledning svarer du med glede på spørsmål om han.
          Lurer og på hva Henrik synes om at du skriver så ofte om din eks. Det er noe de fleste kjærester ikke synes om, og det er et rødt flagg i et forhold! Sånn til info, jeg er 16 år og mer fornuftig enn deg på 22(!!!) år!

            1. Enig med deg «Fornuften» 🙂

              Også må jeg svare til megselv siden det ikke gikk å svare deg

            1. @Emilie hva forklarer det mener du? At jeg som 16-åring vet bedre enn en på 22 år at man skal holde seg for god til å skrive stygt om noen på en blogg og ha litt nettvett? Og ikke minst sette seg inn i personvern? Det du mener? Takk! ❤️

    2. Enig med deg Ingrid. Hun har brukt deg mye i sine swipeups også! Du får sikkert spørsmål daglig om Erik, og jeg synes det er naturlig at du svarer på de spørsmålene du får inn. Isabelle har gjort AKKURAT det samme, og vold er ALDRI greit. Hun burde heller lage et innlegg hvor hun beklager de handlingene isteden for å snakke om deg.

    3. Du kan jo Unfollow Isabelle! Også trenger du ikke å svare på spørsmålene om Erik. En av bloggerne som jeg leser svarer ikke på sex fordi det er hennes privatliv! Og du og Erik er ferdig med hverandre for lengst. Så ikke ha med spørsmålene om han! Men du bestemmer det helt selv!

    4. Siden du sier at du kommer overens med Isabelle, hvorfor har du så sterke meninger og diskuterer om hvor fælt d er når du vet d er Isabelle som må i fengsel

    5. Hvor barnslig går det Ann å bli? Må du skrive negativt om andre på bloggen din? Du er jo ikke nødt til å ta med det jævla spørsmålet. Det er faktisk ikke mere å si om den saken. Aldri er det greit å skrive negativt om andre. Og i tilegg så er du så slu at du drar fram det med Isabelle og volden? Lavmål ass. Sier litt om at du ikke klarer å forsvare handlingen din og er nødt å dra opp noe som ikke har noe med saken i det hele tatt å gjøre. Vold er ikke greit nei, men det er faen ikke det du gjør heller. Så slutt å tro du er bedre enn andre.

    6. Hvor barnslig er det ikke av deg som ikke ser at Ingrid nevnte ikke noe om volden først, men en anonym? Og er jo bare å google «Isabelle Eriksen vold» så får du opp en del der!
      Helt normalt å svare tilbake når Isabelle gjorde dette først, Ingrid har ikke svart på spørsmål om de på en god stund helt til Isabelle begynte med dette.
      Men nå må hun jo snart i fengsel for x antall voldshendelser så da blir det nok rolig for en periode. For hvorfor svarer ikke heller Isabelle på disse spørsmålene istedenfor å dra opp Ingrid og Erik der faktisk hun er en TREDJE person og som ikke kjente noen av dem når Ingrid og Erik var sammen? Det er DET som blir dumt og barnslig.

      Hun er nok langt bedre enn Isabelle, Ingrid har ingen voldsdommer men det har jo Isabelle aka ditt forbilde

      1. Kom på noe bedre enn å bruke tåpelige hersketeknikker «isabelle ditt forbilde». Det er hun ikke bare fordi jeg synes Ingrid er lavmål i dette innlegget

        1. «Fornuften» tror du skal sette deg litt inn i hva hersketeknikk er, kommentere dritt på andre sine profiler for så å skryte av at du er mer fornuftig er som 16 må du gå langt inn i deg selv etter for du er ikke noe bedre enn andre her

        2. Altså du skrev at noen her inne burde sette seg inn i nettvett? HALLO, man ser du bare er 16. Du snakke nedverdigende om Ingrid i kommentarene dine? Tror du må lese nettvett reglene du også for å forstå at du faktisk mobber og slenger unødvendig dritt mot Ingrid. Hun får spm som folk her stiller frivillig, og jeg ville ha gjort det samme som Ingrid. Jeg bryr meg ikke hva andre mener om det jeg skriver, og det gjør ikke Ingrid heller. Er tross alt hennes blogg? Syns du «fornuften» skulle ha vært mer fornuftig når du skriver. Og tenke gjennom at alle er ikke A4 og kan blidgjøre alle, Ingrid skal fortsatt skrive om det hun ønsker på SIN blogg, med NORGES BEFOLKNING sine spm!

    7. Jeg hadde vært litt forsiktig med å terge på meg det voldsdømte paret der. Håper Henrik passer godt på deg!

    8. Jeg synes det blir for dumt at fu sammenligner Isabelles seipe ups, det har kun skjedd ett par ganger og hun har aldri skrevet negativt om deg. Du snakkes også litt imot deg selv når du på det ene spørsmålet svarer at dere snakkes med hverandre når dere møtes og at det er koselig samtidig som du svarer dritt om henne på de andre spørsmålene om henne? Hadde jeg vært henne så hadde jeg iallefall blitt skuffa og ikke pratet til deg mer.

      Denne voldsaken er også gammelt nytt, du har svart på dey spørsmålet flere ganger og alle vet jo at det er Isabelle. Vold er ikke greit men alle kan også gjøre feil, bare så tragiskt at det skal ta helt av med en gang det er en kjent person. De fleste vet jo hvor glad og sprudlende Isabelle er, det ligger somregel mer bak det hele en hva ryktene sier. Noe å tenke over.

      1. Til Pia
        Hvis alle vet det et Isabelle så er det jo rart at de fleste i blogg Norge får dette spørsmålet, og det er jo ikke bare EN hendelse hun har blitt dømt for! Og når du utøver vold gjentatte ganger så er det ikke lenger en feiltagelse, men rett og slett en dårlig person

    9. Herregud så barnslig du begynner og bli ,get over it og move on liksom!! Du trenger vel ikke omtale deg om eksen din hvis han er ute av livet ditt og henge ut isabelle som du gjorde over her og!
      Hold deg til deg og ditt..!

    10. Og «fornuften» kalle folk for tapere gjør deg ikke til noe bedre i denne saken her, det du kommenterer her viser ikke god nettvett som du påstår du har! Håper du sender Ingrid en melding på instagram eller facebook der du sier at det er DU som er fornuften og hva du kommenterer, så du kan stå for hva du sier!

      Håper du får et fint liv uten dritt slik som du driver på her, men har erfaringer med at slike som deg møter seg selv i døren en dag og det er visst ikke så gøy!

    11. Så veldig god ut den sjoko-havregrøten du lagde! Kan du skrive litt mer detaljert oppskrift? Hvor mye av alt og sånn? Så det blir lettere å lage😃

    12. Det at du henger Isabelle ut på den måten og sier spesifikke ting om henne til alle leserne dine, og offentlig, er imot personvernet. Du vet jo åpenbart ikke at selvom det er ytringsfrihet er det ikke lov å legge ut hva som helst om andre og hvert fall ikke sensitiv info om personer på nett og offentlige steder. Du kan bli anmeldt for dette

    13. Jeg hadde navlepiercing i 6 år og tok den tilfeldigvis ut rett før jeg ble gravid. Trodde navlen skulle bli kjempestygg, men det ble den ikke i det hele tatt. Merker egentlig ingen forskjell, annet at selve piercinghullet er litt mer «avlangt» enn det var før ☺️

    14. Skjønner ikke dere som sier at hun legger ut sensitiv informasjon allerede står på internettet?
      Google «Isabelle Eriksen vold» så ser dere selv!
      Ingrid har ikke skrevet at det er henne som er tiltalt, men en i kommentar feltet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg