UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Nelly

Topp UTSOLGT / Bukse HER / Marc Jacobs ring HER

Kan Henrik ta permanente krøller?

Haha åh, nei det vil jeg ikke han skal selv om det hadde vært gøy å sett hvordan han ville se ut. Henrik er superfin med rett hår, spesielt uten voks og med midtskille. Håper han fortsetter i den stilen der og nå (noen måneder etter ph) syns jeg håret hans er dritfint i forhold til slik det så ut på tv til tider.

Når vil du bli gravid?

Helt ærlig.. så kunne jeg ha blitt det nå, men det er så mange andre ting jeg ønsker mer en det akkurat nå.. om dere skjønner. Det kan også være at vi ikke kan få, hvem vet? Jeg kunne ha tenkt meg en liten mini meg og Henrik, likevel vil jeg kunne fokusere på meg selv enda litt mer. Det å få baby er nok ikke bare en dans på roser, man vet jo at det bringer med mye ansvar og det er jeg ikke helt klar for enda, men jeg kjenner meg babysyk til tider ja.

Hvordan får du den fine brunfargen din?

Jeg er halvt spansk, mye av det er grunnen, utenom det bruker jeg tancare tabletter, spraytan og solarium en gang i blant.

Hvor på nettet shopper du mest?

Famme og Nelly!!!

Hvordan får du så fin mage?

Jeg er målrettet og har en sinnsykt sterk vilje til å få mine resultater også får jeg en sjuk hjelp fra Henrik! Hadde ikke klart det uten han.

Hvordan klarer du å begrense matmengden, spesielt søtsuget?

Jeg tenker på resultatene jeg kan få ved å ikke trykke i meg for mye dritt og generelt for mye mat. Likevel spiser jeg en del dritt, men det største problemet hos mange er at de drikker kalorier og der kommer søtsuget, ikke av maten. Jeg drikker som regel bare vann og merker ikke så mye til søtsuget da.

Var du innstilt på å være singel eller var du åpen for et nytt forhold før du ble sammen med Henrik?

Jeg vet ikke, jeg var nok åpen for alt. Det er ingen tvil om at jeg er en forholdsjente da, så jeg visste innerst inne at jeg helt garantert kom til å falle for noen, typisk meg.

Har du opplevd utroskap?

Ja det har jeg og det anbefales ikke.

Hvordan klarer man å være seg selv igjen etter å ha slått opp med noen?

Jeg tror det er lurt å finne på gøye ting med venner og ikke psyke seg selv ned. Jeg tror også det er lurt å fjerne eksen overalt dersom man syns bruddet var vondt eller merker at man ikke kommer over personen. Jeg har alltid trent, spist sunt, festet og hatt det gøy med venner etter brudd og det funker veldig bra. Veldig ofte mister man litt selvtillit i forhold dersom den man har vært sammen med ødelegger den. Finn den tilbake og vit at du er god nok og fortjener bare det beste, da tror jeg man kommer langt.. men det er lettere sagt en gjort. Man slår jo også ofte opp i et forhold for å få det bedre. Det må man huske.

Hva syns du om linjen i Erik sin nye sang “alle vet at du var utro mot din ex”?

Visste ikke at han hadde kommet ut med ny låt? Hører ikke så mye på MGP jr. sanger for tiden.

Ønsker du å flytte tilbake til Stavanger eller bli i Bergen?

Jeg ønsker å bli i Bergen enda også får vi se hva fremtiden bringer. Henrik har sagt at vi også kan bo i Stavanger om det ønskes. 

Hva syns du om at Isabelle bruker deg mye på swipe up rettet mot spørsmålene hun får om deg og E?

Har egentlig ikke så mye å si, alle gjør det en gang i blant, men det har vært litt mye den siste tiden.

Hvordan motiverer du deg til å trene så mye?

Henrik <3 i tillegg til å ta bilder av kroppen min jevnlig slik jeg vet at jeg får resultater. Vi har også den pakke kalender greien der vi åpner en ny pakke mamma har kjøpt til oss etter 5 økter på rad.

Hadde du tatt abort dersom du ble gravid nå?

Nei det tror jeg ikke.

13 kommentarer

Siste innlegg