UKENS SPØRSMÅL

Reklame | NELLY

TOPP UTSOLGT, BUKSE HER, VESKE GUCCI, HÅRBÅND H&M, RINGER UTSOLGT, STOR RING HER, ØREDOBBER HER

Når kommer det ny rabattkode på Nelly?

Om ikke så altfor lenge, følg med i nærmeste framtid.

Hvordan har du det?

Akkurat nå har jeg det veldig bra sånn generelt, men merker jo at jeg bekymrer meg litt for om jeg har diabetes eller noe lignende med tanke på at jeg drikker så ekstremt mye vann, men dette er noe jeg skal finne utav. Ellers er jeg jo i Stockholm og nyter livet her, det er dritgøy å være på tur sammen med de andre bloggerne og ikke minst å få lov til å være med Nelly.com på reise!! Drømmen det.

Hvordan får du proteinrundstykkene til å ikke bli en stor kake når de stekes?

Dersom du følger oppskriften skal ikke det skje. Jeg aner ikke hva som har skjedd der, jeg er så dårlig på kjøkkenet at jeg dessverre ikke kan hjelpe med tips her, haha.

Hvor ofte har dere sex?

Ofte nok!

Hva funker for DEG av mat og rutiner?

Jeg spiser sunt og unngår helst hvete fordi det gjør meg oppblåst, ellers trener jeg hver dag!! og en kombinasjon av de to delene der vil man få resultater uansett, tenker jeg. Mer om dette kommer, vi holder på med treningsplan og kostholdsplan.

Hvordan fikk du motivasjon til å trene?

Henrik gjorde slik jeg fikk det, men jeg har jo alltid likt å trene også! Det er en god blanding, men han er flink til å hjelpe meg og har lært meg mye av hvordan jeg skal spise og trene! I tillegg har jeg tatt bilder av kroppen min fra jeg begynte og det å se bilder fra den gang og nå gir meg MYE motivasjon. Det viktigste er maten og jeg er glad for at jeg liker veldig sunn mat.

Hvem reiser du sammen med til Stockholm?

Sofie Nilsen og Sofie Karlstad, blir så gøy!

Hvordan klarer du å ikke spise for mye mat?

Man må lære seg å begrense seg og tenke over om det er verdt å spise for mye. Noen ganger spiser jeg faktisk så mye at jeg har vondt i magen etterpå, men det er heldigvis ikke så ofte da det er vondt å ha vondt i magen. Ellers tror jeg man må finne en motivasjon som gjør at man ikke spiser for mye, men husk at man skal ha i seg nok mat også! Det er utrolig viktig.

Hvor mange kalorier spiser du om dagen?

Dette er privat og jeg har vel egentlig ikke helt kontroll på det. Jeg spiser sunne ting og usunne ting. Det jeg passer på er at dersom jeg spiser noe usunt, spiser jeg sunt de andre måltidene om dere skjønner.. for å balansere litt.

Teller du kalorier?

Nei, det gjør jeg ikke.

Kan du fortelle mer om ufrivillig sex?

Det kommer et eget innlegg om det.. 

Hvor har moren din kjøpt det godteriet du la ut?

Det er kjøpt på en butikk som heter holdbart på et kjøpesenter som heter Jærhagen der jeg bor (Klepp). De selger utrolig mye billige produkter, i tillegg har de veldig mye utenlandsk godteri og mat.

Kunne du ha blitt venninne med fansen din?

Ja, selvfølgelig!! Om han/hun ikke hadde tatt helt av da.

Hvordan er det å se resultater av treningen din?

DRITGØY. Altså det er det beste jeg vet om dagen.

Hatt sex med Henrik?

Jadaaa.

Hvordan får du resultater så fort innenfor trening?

Alt handler om hva man VIL og hva man spiser. Jeg spiser sunt og trener hardt, derfor får jeg resultater.

Hva blir du sjalu på med typen?

Om det er noe så er det jenter som obviesly ikke respekterer at vi er i et forhold og som prøver å ødelegge. Veldig slitsomt med tanke på at det er sårende, likevel er det bare teit fordi det er ikke håp der og om det hadde vært det så hadde vi vært single begge to.

Tar du mye solarium?

Nei, men jeg tar før spesielle anledninger! Prøver helst å unngå det.

Kan du komme med tips til å stole på kjæresten sin?

Dette er det mye av, men noe av det er vel å legge fortiden bak seg og ikke dømme kjæresten din for å være like dust som den forrige for eksempel. Ellers vet jeg at det er viktig å snakke mye sammen og være åpen om alt, da vil ting være veldig bra, syns i hvert fall jeg.

Kan du prøve å farge håret blondt? Evt. kan vi få se bilde av deg med blondt hår?

Nei, det skjer ikke igjen! Håret mitt ble så ødelagt at det knakk.. men jeg kan legge til et bilde der jeg har lysere hår!!

Hvor mange barn vil du ha?

Jeg håper og drømmer om 3 barn.. syns to er litt lite jeg, men hvem vet. Kanskje det holder med en eller to, eller ingen?

Har du begynt å snuse igjen?

Nei, det er noe jeg aldri kommer til å begynne med igjen. Føler meg så mye mer fresh og fin uten det der. Anbefaler alle å slutte, det er ikke fint eller bra for helsen din.

Hva gjør Henrik i Stavanger uten deg?

Han er i utdrikningslag til storebroren min Andrè! Det er så jævlig gøy å se at han koser seg sammen med de guttene og blir enda bedre kjent med dem.

Hvordan er det å være på tur med så mange bloggere og youtubere?

Det er dritgøy og man merker veldig godt at alle har mange av de samme interessene! I tillegg er det gøy å bli kjent med andre mennesker som driver med mye av det samme. Jeg føler jo at jeg kjenner alle gjennom sosiale medier, men det gjør jeg jo ikke så det å få bli kjent med de på en slik tur som dette er bare amazing.

7 kommentarer
    1. Du har nok ikke diabetes, da hadde du vært drit dårlig. Fikk diabetes i fjor og jeg klarte så vidt å stå på beina 🙂 du hadde ikke klart å feste og trene så hardt som du gjør om du hadde hatt diabetes. 😉

      1. Har diabetes selv og fant ut av det med en tilfeldighet. Merket ikke så mye til det. Ikke alle har like symptomer. Er ekstremt mange som går mange år uten å vite om det. I mange tilfeller tror man at det er andre ting som feiler en. Det beste man kan gjøre er jo å sjekke blodsukker verdier hos legen om man mistenker det eller merker at det er noe som ikke er helt som det skal være.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg