UKENS SPØRSMÅL

Hvorfor liker du alle bildene til alle kjente gutter som har vært med i tv program? og ikke minst kommenterer med emojii og hvor fine de er? Syns litt synd på Henrik. Håper han gjør det samme mot deg så du får se hvordan det er.

Jeg kan umulig like bildene til alle kjente gutter dersom jeg ikke følger de, og om jeg gjør det forstår jeg ikke problemet med det. Det er som å lete etter drama og det er ikke helt min greie. Selv om jeg liker bilder betyr ikke det at jeg blir kåt, vil være sammen med det menneske osv, det er fordi det er en vanesak å dobbelttrykke + det er høflig syns jeg.

Hvor mye penger brukte du på den nye sminken din?

Jeg brukte over 3000kr på sminke denne uken, derfor skal jeg virkelig bruke god tid, prøve alt og bli flinkere!! Det er jo gøy.

Hva hadde du gjort om du ble gravid nå?

Jeg hadde tatt vare på barnet og elsket det. For noen uker siden hadde jeg nok ikke gjort det, men nå som ting går på stell økonomisk og vi har rom til det hadde jeg tatt vare på det. Tenk en liten Henrik da, så søtt, gleder meg.

Hvilke/hvilket tv-program har du fått spørsmål om å være med på?

Dette er dessverre hemmelig enda!!

Har du sett serien til Aleksander og Henrik? Hva syns du om den?

Ja!! Jeg liker den jeg. Syns det er morsomt å se hva de finner på, hahah. 

Pleier du å bli gjenkjent på gaten?

Ja, det skjer vanligvis!

Hvem har du kontakt med fra Paradise Hotel?

Regner med dere mener i fra sesongen jeg var med i og der har jeg ikke så mye kontakt med noen. Folk lever sine liv og ellers er det for mye drama å ta vare på.

Ser du skal vi danse og hvem heier du på?

Nei, jeg ser faktisk ikke på skal vi danse fordi jeg er så sinnssykt travel. Likevel har jeg lyst til å se det om jeg får tid.

Hadde du blitt glad om Henrik var med på skal vi danse?

Jaa, hahahaha! Da hadde jeg kost meg hver eneste lørdag dere. Hadde vært den stolteste girlfriend’en ever. Elsker han.

Hvem liker du minst av de som er med på Ex on the Beach i år?

Jeg har ikke sett dette heller.. kan ikke uttale meg, samtidig er det slemt.

Hva brenner du mest for?

Jeg har ikke en sak jeg brenner mer en andre for, men jeg merker på meg selv og følelsene mine at jeg brenner utrolig mye for miljøet for tiden og merker at vi må gjøre noe med det sammen. Ellers må det være trening og kjærlighet, love it.

Har du noen gang hatt en skikkelig tøff periode i livet?

Jess, det var det verste.. uff, får vondt i magen fordi i fjor på omtrent samme tid og noen måneder før det hadde jeg det ufattelig tungt og vondt. Håper aldri jeg kommer så langt ned igjen. Mamma fikk kreft, eksen var utro, mistet jobben og mye mer. What a life?

Hva bruker du mest penger på?

Nå er det mest på boligsparing;) jeg bruker jo klart mest penger på mat, men etter det går det til sparing.

Hva syns du om at influensere som driver med vold er forbilder?

Jeg syns ingenting om det i det hele tatt. Alle er mennesker og man kan gjøre feil, men det at slike mennesker er forbilder er helt forferdelig. 

Hva er det verste du vet?

Oi, denne var vanskelig. Det jeg kommer på nå i farten er mennesker som er stygge med andre, det er det verste jeg vet og noe jeg får skikkelig vondt av.

Er du redd for at Henrik skal være utro ettersom eksen din var det?

Nei heldigvis.. man må gå videre i livet og jeg vet jo at det ikke var min feil at eksen min var utro! Henrik er en som aldri kunne ha såret meg og jeg kjenner/stoler såpass godt på han at det ikke er i tankene mine engang.

Syns du kunne ha vært singel i og med at du kommenterer så drøye ting på bildene til andre gutter.

Hva har jeg kommentert? Skjønner ingenting jeg, haha. Kan ikke huske jeg nylig har kommentert noe ekkelt eller om jeg har det i det hele tatt? Jeg er bare hyggelig jeg og det syns jeg ikke man skal lage drama utav.

Hvem skal du reise med til Stockholm?

En del andre bloggere!! Gleder meg. Det blir i hvert fall Sofie N og Sofie K.

Vet du hvilken toppblogger som skal i fengsel og hvorfor?

Jepp og jepp.. 

24 kommentarer
    1. Håper du kan svare på dette spørsmålet: Fikk du selvtillitsproblemer etter at eksen din var utro? Har du evnt noen tips mot det? For eksempel tenker man jo ofte at man ikke er bra nok, sammenligner seg med andre når en kjæreste er utro.

      1. Jeg slet mye med meg selv fordi jeg ble beskyldt for at han var utro. Han la skylden på meg og da blir det ofte slik at man får selvtillitsproblemer, likevel er jeg ikke dum nok til å forstå han dreit seg ut og var utro fordi han er dum, ikke fordi det var noe galt med meg. Jeg slet også med å stole på mennesker etter det. Det jeg anbefaler er å gjøre ting du føler deg komfortabel meg og ting som gjør deg glad. Ha selvtillit og ei situasjonen fordi det er ikke du som har problemer når kjæresten er utro, det er han som sliter og det går ikke an å holde på slik i lengden, er ingen som vil være sammen med noen som behandler andre slik. Ellers er det lurt å være åpne med hverandre og snakke om det. Er han/hun utro mot deg skal den personen også godta at du kan snakke åpent om det, si det du føler og få svar på de spørsmålene du lurer på. Det er noe han/hun må godta og om han/hun ikke gjør det er den personen ikke verdt å være sammen med.

    2. Den lyse grå kåpen du har på deg, på det nylige instabildet ditt, hvor er den fra? har du link til den? kjempe fin 🙂

    3. Du snakker om at du skal være så åpen og ærlig på bloggen å svare på det vi lurer på. Også er det jo litt rart at du ikke vil snakke om greien med Julie fordi det er personlig. Vil si det er mye mer personlig å snakke om kreften til moren din på bloggen enn å si en greie som har skjedd mellom deg og Julie.

    4. Vet det kanskje er litt for personlig, men hvordan utroskap har du opplevd? Er det snakk om typ kyssing eller er det enda verre? For jeg har opplevd utroskap i form av kyssing, og synes hele situasjonen er vanskelig, derfor lurte jeg på i hvilken grad du har opplevd..

    5. Hvordan kan du si at du vet at Henrik ikke vil gjøre deg noe vondt. Du har ikke kjent han et år en gang..vær så snill ikke vær naiv! Mam vet aldri.. man skal aldri stole blindt på folk… du snakker om barn og giftemål med noen etter så kort tid…om 1 år er det kansje slutt.. du må ta en dag om gangen og være realistisk. Alt kan skje!

      1. Noen ganger bare vet man. Jeg tror på det Ingrid sier. For all del, kanskje de gjør det slutt, men jeg tror hvis det er sånn Ingrid mener så vil ikke Henrik såre henne med vilje og egoisme. Noen ganger kjenner man det så godt på personen, uten å måtte kjenne de i flere tiår.

        Jeg svarer fordi jeg følte AKKURAT det samme med min kjæreste, og han har aldri gjort noe for å skade meg. Han har kanskje sårt meg ved småting som han ikke har tenkt på, men uansett så stoler jeg såpass mye på han og VET at han ikke kommer til å gjøre det uansett hvordan vi ender 😊

    6. Trur nok det er sjeldent noen blir ilag med noen man trur kan være utro. Men enda så skjer det FOR mnge ganger…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg