UKENS SPØRSMÅL

Hva syns du om bloggerne? Og ser du på det selv?

Ja, jeg ser på bloggerne og syns til nå at det er litt rolig, likevel er det gøy å se på! Skulle ønske Sofie var å se mer til på tv-skjermen. Ellers syns jeg bloggerne er et veldig koselig (faktisk) og et veldig gøy program. Det gir et innblikk i bloggernes hverdag som gjerne ikke kommer frem på bloggen og det setter jeg pris på.

Hva syns du om deltagerne som er med på skal vi danse?

Jeg syns det er helt okei, men det var bedre i fjor.

Kjenner du noen som skal være med på Ex on the Beach?

Jeg kjenner ingen godt, men vet hvem Siv og Andreas er – sååå, jeg heier på de og gleder meg til å se dem på tv-skjermen!!

Hva gjorde du i Oslo for noen dager siden?

Jeg var i et svært viktig møte!

Hva syns Henrik om at du skal begynne å studere på Bi?

Han syns det er kjempebra at jeg skal studere ved siden av bloggen! Det er svært få som gjør det ved siden av å blogge og for min del er det veldig viktig å faktisk ha en utdanning. Om jeg får bruk for den eller ikke gjenstår å se etter 3år, likevel kommer jeg til å lære mye nyttig om økonomi som jeg trenger i hverdagen uansett. Tror han gruer seg til at jeg blir mye mer borte med tanke på skolen i forhold til tidligere. Jeg er jo stort sett hjemme jeg og er med han!

Hva er det dyreste du eier?

Det er bilen min, men utenom det er gucci vesken min og et dritkult klesset fra Farmhouse på Frogner i Oslo.

Hvorfor har du og Henrik fjernet hverandre i bioen på Instagram?

Det er rett og slett fordi jeg syns det ble for mye tekst i bioen og jeg liker å ha det oversiktlig og ordentlig, følte faktisk også at det ble litt rart og barnslig med navnet der!

Hvem liker du mest og minst fra Skal vi danse?

Det får tiden vise, jeg aner ikke hvem jeg liker før jeg har sett det.

Kommer du på tv i år?

Njai, kanskje.

Når skal du ta tatoveringen du snakker om?

Det skjer nok om ikke så lenge, men akkurat nå ønsker jeg å spare mest mulig penger til andre ting. Det er ikke noe jeg må gjøre akkurat nå.

Hvilken tatovering skal du ta?

Det er hemmelig enda, jeg har lyst til å vise dere det når den er tatt.

Hva skjer dersom du ikke får tid til å blogge ved siden av skolen.. slutter du da?

Nei aldri.. da må jeg finne en annen løsning for bloggen betyr altfor mye for meg.

Leser du på jodel?

Nei ikke nå lenger, men jeg gjorde det i hele 2018 og jeg hater den dumme appen. Mobbing og drittslenging anonymt støtter jeg ikke.

Hvor skal du og Henrik på ferie neste gang?

Vi skal mest sannsynligvis dra bort til nyttår!! Wiii. 

Har du forberedt deg til skolestart?

Ja, eller egentlig ikke så mye mer en at jeg vet hva som skal foregå de første ukene! Ellers burde jeg lese litt mer rundt det.

Tror du at du klarer å fullføre skolen og få en bachelorgrad?

Ja, jeg skal få det til.

Skulle ikke du bli sykepleier? Hva skjedde der?

Jeg er halvveis sykepleier og gikk 1,5 av 3 år på sykepleien før Paradise Hotel. Etter Paradise Hotel fant jeg ut at jeg ikke ville tilbake til sykepleien fordi jeg ikke så en framtid innen det yrke. Det var mye som snudde i 2018 for min del og det å være på sykehuset fikk jeg rett og slett nok av.. det gir meg ingen god følelse, men heller en klump i magen så dit vil jeg ikke jobbe.

Planlegger du å få barn i fremtiden?

Ja klart, jeg har kjempelyst på barn!

Foretrekker du å bo i Bergen eller i Stavanger?

Bergen til nå, men det er mye bra med å bo utenfor Stavanger på Klepp også. Det er en veldig trygg, koselig og kjær plass hvor jeg kjenner de fleste og har en tilknytning eller minner sammen med.

Hva er det verste med å bo i Bergen?

Først og fremst kommer det til å bli regnet, selv om jeg er ca. vandt med det fra før. Ellers er det at jeg savner venner og familie veldig mye. Det er desidert det verste med å bo her i Bergen.

Tror du at dere flytter tilbake til Stavanger en gang?

Hm, kanskje.. jeg er veldig usikker og for min del kan vi bo her i Bergen. Jeg liker meg her jeg!

6 kommentarer
    1. Hvordan blir det med deg og familien din om du får barn? Møter ikke de ungen sjeldent med tanke pp at du da mest sansynelig bor i Bergen? Vil ikke familien din møte barnet ofte, det blir vanskelig hvis du bor i Bergen.

      1. Det må jeg nesten se an.. kanskje vi hadde flyttet hjem til Stavanger eller bare blitt boende her og helle dratt like ofte som vi gjør nå på besøk. Det er veldig koselig at familien til Henrik er i nærheten da <3

    2. Det har jo ikke regnet på lenge før denne helgen.. Regnet mer i Oslo og Trondheim enn i Bergen i år👏🏻👏🏻 Så bra du trives i Bergen 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg