UKENS MATHANDEL

Hei vakre! Denne uken har jeg handlet inn litt mindre mat, det er fordi vi har en del tilbehør liggende hjemme fra før av, så deilig. Vi er flinke til å bruke det vi har liggende, syns i hvert fall jeg.🙏🏽💭

Denne ukens handel ble ganske dyr syns jeg.. vi handlet på coop extra og prisen for alt dette kostet over 900kr, noe jeg syns var dyrt, men vi har jo handlet en del kjøtt da og det koster jo litt. Ellers har jeg handlet inn en ny sjokolademelk jeg skal smake!! Er så spent, fordi sjokolademelk er noe av det beste jeg, bare denne er litt sunnere ser det ut som. Vi har også handlet inn til taco og da er cheddardippen et MUST(!!). Har dere ikke smakt det må dere kjøpe det.

Peanøtt smøret jeg viser på bilde under er det jeg bruker hver eneste dag (nesten) på havregrøten min, men som sagt før så varierer jeg veldig på hva jeg har på grøten, men det er en av favorittene mine + fryste blåbær, nam.

Her ser dere alt jeg har handlet denne uken.
Denne gleder jeg meg til å prøve!!

Ellers håper jeg dere får en nydelig uke videre!! Jeg får besøk, skal trene mye og kanskje reise. Gleder meg(!!).🙏🏽

6 kommentarer
    1. prøv å lag en egen peanøttsmør, super enkelt og mye diggere. Varm opp noen peanøtter i ovnen (en må ikke, men blir litt bedre da). Så i en blender, og blend, leeeenge, helt til oljene fra peanøttene har komt seg skikkelig ut. Digg

    2. I samme merke som den sjokolade melka så har de både vanilje smak og kaffe smak, råder deg til å prøve de også. Spesielt vaniljen, den er en stor favoritt mellom meg og samboer

    3. Helt greit om dere vil kose dere, men mange som ikke vet bedre.
      Tacokrydder og den gucamolemixen er ikke bra for kroppen. Det er masse salt og sukker i tacokrydder og myeeee salt i guacamolemixen og. Prøv å lage hjemmelaget tacokrydder, det tar 2min og er veldig lett og det smaker det samme!

      Anbefaler deg og å lage woksaus selv og ikke bruke de posene, da det er mye sukker og salt i de også.

      Samme med peanøttsmør, veldig enkelt å lage hjemmelaget uten så mye sukker og salt.

      Enda et tips, kjøp økologiske bananer, da sprøytemidler går gjennom skallet på vanlige bananer.

    4. Mye godt her😊😊😊 mat er blitt dyrere. Handlet litt inn jeg og så vi mangler, brød, juice, skyr, youghurt å litt frukt å grønt. 377 kr🙈 å leve Sundt er dyrt men. Jaja:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg