UKENS HANDEL OG USUNT PÅFYLL I KJØLESKAPET

🍕 🍕 🍕

Halloen der. Nå er det en ny uke og på tide med enda en ny mathandel. Hver uke er forskjellig, noen uker har vi mye rester igjen, mens andre uker må vi handle som bare det til å få fylt opp kjøleskapet og skuffene med det som trengs. Vel, denne uken har ikke vært den største mathandelen, men faktisk kanskje den minste noen sinne etter at jeg flyttet inn til Henrik. Vi har vært flinke til å spre maten godt utover dagene og har enda en del mat igjen, derfor handlet jeg bare noen få ting og noe ekstra som vi ikke har hatt på lenge.

Som dere ser på bilde over spiser jeg sjokolade og denne er vår absolutte favoritt, smørbukk sin sjokolade!! FYFADER så god den er og jeg anbefaler dere å smake den. Jeg husker enda at det var Henrik som introduserte meg for den og etter det har den vært en av mine favoritter. Utenom det har vi handlet inn egg og cottage cheese som er mine to mest spiste frokoster i ulike tilberedninger. Jeg har også handlet inn en monster til Henrik, hahaha, bare for å være snill med han. Så, denne ukens mathandel er ikke så stor som dere ser, men av og til er det også deilig. Det viser også at vi klarer oss med det vi har og da er det ikke vits i å sløse bort penger på tull og vas som ikke blir spist. Sjokoladepuddingen under er forresten uten tilsatt sukker og er et super digg eksempel på noe dere kan erstatte den usunne med. Jeg spiser denne når jeg blir snopesyk og da er det bare to-tre spiseskjeer + vaniljesaus uten tilsatt sukker, det hjelper i hvert fall, syns jeg.

Naaaaam, elsker dette!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg