UKENS DILEMMA

Henrik eller aldri bruke sminke?

Helt klart Henrik. Sminke har aldri vært noe jeg er svært begeistret for.. i tillegg bruker jeg nesten den samme sminken enda som det jeg har gjort i mange år.

Sminke vs naturlig?

Naturlig! Sminke er fint, men jeg selv elsker det å kunne ta meg i ansiktet uten å bli brun på hendene. Eller farge av sminke på klærne til andre mennesker jeg f.eks gir en klem til eller ligger i armene til.

Katt vs hund?

Oi, dette er faktisk litt vanskelig da jeg er like redd for begge deler.. HAHA.. hm, det må bli hund tror jeg.

Melina vs Julie Grindbakken?

Oi, herregud så slemt! Jeg syns dette er vanskelig, men likevel så er det Julie jeg har mest minner sammen med og som jeg per dags dato har mest kontakt med <3

Gucci vs Versace?

Gucci.

Merker eller ikke merker?

Merker!

Rik eller fattig?

Uten tvil rik.

Være sammen med Henrik resten av livet og aldri snakke med eksene mine eller omvendt?

Være sammen med Henrik!!

Henrik eller Pizza?

Henrik. 😍

Is eller snop?

Is hahaha, jeg elsker is.

Aldri mer soling eller aldri mer bading?

Aldri mer bading, jeg er dritredd for å være i havet uansett. Bade generelt er noe jeg sjeldent gjør, men jeg dusjer da.

Blogg vs YouTube?

Blogg, helt klart!! Elsker bloggen.

Ferie vs jobb?

Ferie er det aller beste jeg vet.. nå blogger jo jeg på ferie da, men likevel er det dritgøy. Dersom dere mener blogg vs ferie så er det bloggen.

Bergen eller Oslo?

BERGEEEN.

Aldri se Henrik igjen eller være med Henrik absolutt hele tiden?

Være med Henrik absolutt hele tiden! Ingen tvil om det.

Alltid holde seg til ekteskapet eller aldri holde seg til ekteskapet?

Alltid holde seg til ekteskapet. Jeg syns mange gir opp for lett i dag når man er gift.

Aldri se Henrik igjen eller aldri se familien din igjen?

Fyfader så grusomt.. men likevel føler jeg det sier seg selv. Jeg hadde aldri sett Henrik igjen.. uff så grusomt.

Blogg eller utdanning?

Blogg!!

Fame eller penger?

Penger, uten tvil.

Aldri blogge igjen eller aldri se/snakke med Henrik igjen?

Aldri blogge igjen.. dessverre. Henrik betyr for mye for meg og jeg kunne nok aldri ha droppet kjærlighet for jobb.

Alltid spise insekter eller begynne å snuse igjen?

Begynne å snuse igjen..

5 kommentarer
    1. for noen dumme spørsmål.. sorry as men det er samme kjedelige spørsmål om igjen hver gang du skal svare på spørsmålsrunde.. kan heller komme med noen gøyere innlegg

    2. Hei <3
      kan du legge ut mere på YouTube? Eks begynne å vloge hverdagen din, sminketips, Night and morning rutine, challenges med Henrik osv

      vil se mere av deg på YouTube<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg