UKENS DILEMMA

Reklame | NELLY

SVART KOSE SETT HER

Ville du kun snakket veldig høyt eller hviske lavt for resten av livet?

Jeg ville ha hvisket lavt resten av livet! Hadde aldri orket at alle skulle ha hørt hva jeg sa hele tiden.. 

Ville du heller gått med shorts om vinteren eller kjeledress om sommeren?

Jeg ville da ha gått med shorts om vinteren.. faktisk. Jeg kunne aldri ha gått med kjeledress om sommeren, er jo da jeg liker å sole meg og blir brun, hehe.

Ville du aldri fått bursdagsgaver eller synge en sang foran noen andre hver dag?

Aldri fått bursdagsgaver!! Dette var enkelt. Å synge er noe jeg aldri gjør foran noen, med mindre det er bursdagssangen.. haha.

Rik i et dårlig forhold, eller fattig i et bra forhold?

Fattig i et bra forhold, uten tvil. Tenk hvor jævlig det må være å ha et forferdelig forhold fordi du vil være rik?! Da er man virkelig glad i penger altså.

Spise frokost med svigers hver dag, eller aldri bli gift?

Spise frokost med svigers hver eneste dag ja, enkelt! Vil jo også gifte meg!

Ha 10 barn, eller 10 år i fengsel?

Ha 10 barn, hahaha!

Instagram eller Snapchat?

Instagraaaaaam.

Slått opp med Henrik, eller blitt dumpet av han?

Oi. Jeg er helt sikker på at jeg ville ha blitt dumpet av han da, selv om det aldri kommer til å være et ønske, men jeg vet så godt med meg selv at jeg ikke kommer til å dumpe han med mindre han da hadde vært utro, men jeg hadde aldri hatt lyst til det og jeg vil heller da bli såret! Jeg vil absolutt ikke såre han.

Alltid krangle med en blogger, eller aldri kunne blogge igjen?

Alltid krangle med en blogger, dessverre.. men jeg kunne ikke ha stoppet med å blogge pga. at jeg ikke skulle ha kranglet med en blogger. Jeg elsker å blogge!

Alltid tilgi noen, eller aldri tilgi?

Jeg er et menneske som tilgir for lett.. derfor må det bli å alltid tilgi noen, men det er ganske vanskelig det der. Tenk om man aldri skulle kunne tilgi noen da, det er jo helt forferdelig, vi mennesker kan gjøre feil og noen av de feilene kan man tilgi, men ikke alle.

Det styggeste bilde av deg henger over alt på gatene og på reklameskilter eller kunne ta et bilde av deg selv igjen?

Det styggeste bilde av meg henger overalt!! Hahaha.

Gucci eller Louis Vuitton?

Louis Vuitton!!!!

Være Sophie Elise eller Kristin Gjelsvik en hel dag?

Da ville jeg ha vært Sophie Elise, absolutt.

Tatovere navnet til Henrik eller ikke ta en eneste tatovering igjen?

Tatovere navnet til Henrik! For meg er ikke tatoveringer noe “wow” greier.. som man må være forsiktig med.. ja, det er der resten av livet og man burde absolutt tenke seg om, men så lenge tatoveringene kan skjules og er små syns jeg det er litt kult med små minnerike eller køddete tatoveringer, er det bare meg eller? 😍

Ha en farlig hund som kjæledyr eller hele tiden ha en fugl som flyr inn i soveromsvinduet?

Ha en fugl som flyr inn i soveromsvinduet hele tiden, haha! Jeg er jo livredd hunder.

Snuse igjen fast eller aldri ta solarium?

Snuse igjen.

6 kommentarer
    1. Har du noen ideer for hver gang jeg prøver å slutte med snus så spiser jeg 2x så mye å starter igjen pga det blir mindre dyrt, så sleit du med noe sånt eller er det bare jeg som må ha noe i kjeften hele tiden😅

    2. Hei fine deg ! random spørsmål men kjøper du hettejakker og hettegensere i herreavdelingen noen ganger? ahah hater sånn innsving på damemodellene og bare lurte på om du har noen erfaringer med det i forhold til størrelser og slik ? <3

    3. Når du sier du heller vil velge å snuse fast igjen fremfor å aldri ta solarium mer… Hvorfor tar du sol? Det er jo veldig kreftfremkallende, og hver gang du tar sol øker sjansen for kreft betraktelig. Da lurer jeg på hvorfor du vil utsette deg for det med tanke på at moren din er så syk, nettopp på grunn av en kreftdiagnose..?

    4. Hei! Jeg har et lite spørsmål til deg. Kunne du vært sammen med en som bare prioriterte å henge med kompisene sine, men kom til deg veldig sent for å sove med deg innimellom og ble sur og mente du manglet respekt hvis du tok opp at du var lei deg og misfornøyd med hvordan ting var? Det er sånn jeg har det og jeg vil gjerne høre hva andre tenker..

    5. Dilemma: Ville du aldri mer trent eller aldri shoppet igjen (altså at du kun bruker de klærne du allerede har)?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg