UKENS CRAZY USUNNE MATHANDEL

Reklame | Nelly

Cropped genser her (25%rabatt) / Svart slengbukse her (25% rabatt)

Det er mandag, det betyr en ny uke og en ny ukens mathandel. Så, hva er det som er nytt denne uken? Jo, denne uken har vi handlet usunt.. men det betyr ikke at vi ikke skal spise sunt fordi vi har hele frysen med ting vi kan bruke til det, det var bare noe som fristet ekstremt mye i dag.. og det var å gå crazy usunt og spise dritt til vi sprenger. I morgen starter vi i gang med sunn kost og veldig hard trening igjen etter at jeg har vært borte en helg og en del ting har skeiet ut av rutiner. Det skal bli helt amazing å komme i gang i morgen med sunnere rutiner, men nå, rettere sagt i kveld skal vi spise mye usunt og kose oss under dyna mens vi ser på serien Lucifer. Den er så sinnssykt bra den, omg.

Forresten, jeg kommer nok til å stikke ned på butikken i morgen også for å handle inn ekstra sunne varer som vi ikke orket/ville handle i dag. Vi har jo nesten alt vi trenger i frysen som sagt, men det mangler et par ting for at uken skal være komplett i kjøleskapet også. Ellers må jeg bare tipse dere om en ting!! Har dere smakt melkesjokolade med pepperkakesmak? Altså, nam. Den er så god den og den minner meg så sjukt mye om jul, får en følelse av jule og god julestemning i kroppen! Den anbefales. 💕

Ellers er det mye som skjer de neste dagene for å være helt ærlig. Vi starter med oppussingen og herregud som jeg gleder meg til å vise dere hvordan ting blir her hjemme! Tenk at vi skal skape vårt eget drømmehjem, hallo, vi er heldige.

PS: husk at Nelly enda har 25% rabatt på ALT fra NlybyNelly – det er hele garderoben min det. Koden varer kun ut i morgen dagen!!! Så hurry up.

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET.

Alt (nesten alt) dette skal inn i magene våres i dag.. hahaha.

Dere MÅ smake denne. 😍

Jeg er heldig og det setter jeg pris på, for en samboer jeg har.

Ingrediensene til kveldens middag, datenight rettere sagt.

7 kommentarer
      1. Q-meieriene kom som første konkurrent til Tine! De ga nordmenn skrukork, målestokk og større kartonger! I tillegg til mange nye produkter som Skyr. Å støtte Q bidrar til økt konkurranse og større utvalg samt billigere produkter til forbrukerene! Jeg heier på de som kjøper Q☺️

        1. Enig med anonym^. Tine har så og si monopol på meieriprodukter, da spesielt melk, rømme, yoghurt osv. Så de har godt av en konkurrent i Q-meieriene 🙂 det er bra med konkurranse på markedet.

    1. Bør du ikke være forsiktig med så mye søtt og raske karbs med diabetes type 1? Er jo og krevende for kroppen og pøse på med hurtigvirkende insulin ved slike spise gildet av den type mat. Vennlig ment. Bør jo holde blodsukkeret jevnt mht forebygge komplikasjoner om type 20-30år.

    2. Bør du ikke være forsiktig med så mye søtt og raske karbs med diabetes type 1? Er jo og krevende for kroppen og pøse på med hurtigvirkende insulin ved slike spise gildet av den type mat. Vennlig ment. Bør jo holde blodsukkeret jevnt mht forebygge komplikasjoner om type 20-30år. Lett for å komme inni en slik tralt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg