UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ: Sitter jeg i sofaen og jobber hardt! Jeg har bestemt meg for å dele mer, oftere og ikke minst få rutiner i livet mitt.. noe jeg ikke har orket å ta tak i før nå. Ellers jeg helt i hundre etter å ha stått opp 05:00 for å trene, men gu så digg det er.🙏🏽

UKENS TANKE: Hvilken bil Henrik og jeg skal kjøpe neste gang! Det er jo ingen tvil om at den bilen vi har nå er litt for liten til tider! Det er såvidt plass til to stykker bak og det hadde vært deilig å fått på plass en større bil!

UKENS STORE GLEDE: Reisen hjem til Stavanger der jeg fikk kost meg i hjel med venninnene mine, vært med familien min og spist happy time sin kebabpizza! Haha.

UKENS NEDTUR: Det må være at jeg har sove så ekstremt dårlig.. jeg har våknet mye om nettene, vært trøtt på dagene og hatt lite energi.

UKENS TIPS: Serien «papirhuset» om dere ikke har sett den!! Fyfader så bra den er.. altså Henrik og jeg sitter å ser på den hele tiden fordi vi MÅ få med oss hva som skjer.

UKENS AVGJØRELSE: At jeg skal endre rutinene mine. Legge meg tidligere og stå opp tidligere. Trene to ganger daglig og få tid til å gjøre all den jobben jeg skal i løpet av dagen slik at kveldene blir mer fri til å gjøre gøye ting!<3

UKENS ØNSKELISTE: Disse nydelige eikestolene som de selger her. Denne sengegavlen her.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At flere ønsker å ha mange følgere på instagram så de kjøper en haug med falske brukere og får ingen konsekvenser av det.

UKENS CRAVING: Mcdonalds!! Jeg har ikke spist det på flere uker så forrige uke MÅTTE jeg bare ha det igjen, nam.

UKENS TRENINGSØKT: Tung beinøkt på et nytt treningssenter!! Vi har prøvd oss på Max fitness og jeg elsker det. Der tok jeg knebøy, beinpress, booty builder, Leg extensions og en helt ny øvelse jeg ikke kan navnet på, men dette får dere se mer av fremover!

UKENS YOUTUBEVIDEO:

3 kommentarer
    1. Det samme tenkte jeg og 😵 de som var så fine!!! 😑 Hvor fyller du Ingrid dem? Greit å vite hvor man ikke skal gå……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg