UKEN SOM GIKK

Reklame | NELLY

Akkurat nå sitter jeg for meg selv og svarer på noen mailer som er ganske spennende og litt innimellom der sjekker jeg reiser fordi nå holder det på å klikke for meg! Jeg må reise snart, spesielt nå som det er så kaldt her hjemme, usch. Det som er positivt med dette da er jo at vi mest sannsynligvis reiser innen 3 uker!!!

Ukens opptur er at vi har handlet inn alt vi trenger for å ferdigstille gjestetoalettet vårt hjemme! Er dette noe dere har lyst til å se på video? I såfall kan vi filme oppussingsvlogger til dere. Herregud så deilig det skal bli med enda et ferdigstilt rom i huset.. det er ikke så gøy når ikke alt er ferdig, man føler enda at det er mye støv og drit som dukker opp fordi det enda er i byggeprosessen på akkurat det rommet. Åh, nå kom jeg på en ting til som har vært ukens opptur og det er at jeg fikk besøkt graven til morfaren min da jeg var i Stavanger i helgen. Det er ganske lenge siden forrige gang jeg dro dit og det å få tid til slike ting er noe jeg virkelig setter pris på og det skammer meg litt hvor lite jeg har prioritert det..

Ukens nedtur har definitivt vært at jeg ble syk da jeg kom hjem fra Stavanger. Nå har jeg vært i syk i noen dager med halsbetennelse, influensa, feber-frysninger og u name it.. for mye greier på en gang her. Det er seriøst det verste jeg vet.. og det føles bare ut som det dukker opp av og til for å irritere meg og for å utsette hverdagen min. Selv om det er drit har jeg også merket at jeg har hatt godt av å slappe ekstra mye av.. føler ikke at jeg har fått gjort det siden jeg fikk diabetes.

Ukens tanke har vært om vi skal dra på en spontantur bort fra Norge.. altså Henrik og meg, sammen med noen venner!! Vi har tenkt mye på dette og vurderer det allerede nå til helgen, men vi vet ikke hvor og eventuelt om vi orker denne uken. Hm.. jeg oppdater dere!! ✌🏽

Ukens cravings har uten tvil vært julebrus!! Det gir meg så ekstremt mye julestemning også smaker det så godt. Elsker det.

Ukens avgjørelse er faktisk ganske stor og veldig trist.. men vi har valgt å sette oppussingen vår litt på vent. Vi kommer til å pusse opp rom for rom og ta det litt som det kommer, men vi pusser nok ikke opp hele huset inkl. kjøkken, bad, vaskerom og det der før med tiden. Det har skjedde noen misforståelser her og vi har heller lyst til å reise mer, derfor har vi rett og slett bare satt det litt på vent og utsatt det.

Ukens låt er rose – Isah.

Ukens matrett har vært komle, eller raspeballer som de kaller det her i Bergen, haha! Det er så digg det og det gir meg også en veldig hjemmefølelse da mormor alltid lagde dette til meg.. åh, savner henne allerede.

Ukens melding

Litt klisje? Likevel er han så skjønn og dette er slik vi kommuniserer svært ofte, vi er veldig snille med hverandre og denne helgen skal vi lage biff sammen og kose oss med litt oppussing.

Ukens rabattkode er 20% rabatt hos alle Nly shoes. Dette får dere ved å klikke her. Koden varer frem til imorgen kl. 10:00!! Hurry. ✌🏽✌🏽

7 kommentarer
    1. Kjære deg, nå skal jeg prøve å formulere meg pent og komme med konstruktiv kritikk.
      Du virker som en utrolig søt og snill jente som har vært gjennom alt for mye, men bloggen din er meget trist.
      Innholdet er ikke spesielt bra eller inspirerende, du benyttet deg av latterlig mange dårlige click-baits og man blir ikke glad av å være inne på bloggen din.
      Den eneste grunnen til at jeg er her, er pga kommentarfeltet ditt. Herregud så mange dritt kommentarer du får, aldri sett noe slik hos andre bloggere over tid.

      Innholdet reflekterer jo hva slags kommentarer du får, og du spiller utrolig bra på det, ved å hele tiden dra det lenger og aldri bli ferdig. Akkurat det provoserer så enormt at du ikke aner, små ting blir til S-T-O-R-E ting. Over det lange løp så tviler jeg på at du kommer til å bygge en stabil og bra blogg på denne måten.

      Hadde du hatt bra innlegg så hadde jeg tatt meg tid til å lese mere av hva du skriver og ikke alle andre. Du trener jo masse, hvorfor legger du ikke ut mere om det? En treningsøkt, favorittøvelser, tips til trening hjemme, det er sååå mye du kan bygge på!
      Du handler mye «oh my god, kan ikke tro vi handlet en sjokolade i denne ukens mathandel», hvorfor ikke legge ut mere middagsplaner med innslag av oppskrifter, test ut noe nytt og fortell om det, her igjen er det uendelig med muligheter.
      Dere pusser opp, hvorfor ikke lage før og etter innlegg? Isteden for hva planen er og hva dere skal bruke penger på, ta oss heller igjennom prosessen. Vi driter i hva det koster og hvor mye penger som brukes.
      Det virker kanskje ikke som om du gjør så mye, slik at du kan ta bilder, dokumentere og skrive om det. Men ta deg en tur ute i naturen og knips bilder av trær i det minste, det ville vært mye mere spennende enn den «personlige» samtalen mellom deg og Henrik🥵

      Lykke til med bloggingen!

    2. Koffer gidde dåkke lese bloggen hvis dere ikje liker den 🙄e så barnslig av dere å kommentere slikt🤦‍♀️

      Ingrid kan blogge om akkurat hva hun vil, det er hennes blogg❤️

    3. Hvorfor leser dere bloggen hvis dere ikje liker den? 🤦‍♀️Barnslige kommentarer 🤦‍♀️

      Ingrid kan blogge om akkurat hva hun vil ❤️det er en blogg uansett hva man skriver😊

    4. Bloggen din har kommet seg de siste månedene, det skal du ha. Det eneste som er savnet er kanskje noe mer spennende innhold som gjør at bloggen blir «levende». Skrivingen har blitt bedre, men det er mye av det samme. Oppfatter det som at du blogger for å ha blogget, skruver overskrifter som gjør at innlegget blir spennende, men det er mest kjedelig. Bloggen din hadde blitt så mye mer spennende om du hadde blogget om ting som skjer i livet (selvfølgelig det du vil dele med oss). Som hverdagslige ting – hvordan det går med studiene for eksempel. Ting som er realistiske for både deg og oss. For helt ærlig, om du har skeiet ut å kjøpt deg sjokadepålegg mens du var syk? Hvem bryr seg? Eller om Henrik spurte om dere skulle ha biff til middag? Helt ærlig, Ingrid…

      Dette kommer seg, men ikke med dramatiske overskrifter og tørre innlegg som gjør at du får slengt drit i kommentarfeltet. Det forventes ingenting, men jeg skjønner at du tjener penger på sosiale medier – og enda mer om innholdet er bedre enn dette. Stå på!

    5. Har ikke noe sterkt imot bloggen din eller deg, eller noe som helst. Og syns mange innlegg er bra. Men syns du kan forsiktig med måten du formulerer deg på, «vår sykt usunne handel» osv, skjønner at det kanskje er det for DEG, men syns det er rart du ikke tenker på påvirkningen du har. Ser folk har kommentert det tidligere, syns også det er litt rart at du ikke er mer ydmyk angående dette. Gjerne skriv om de samme tingene, men ordene du bruker er ikke alltid særlig velvalgte. Ble litt sjokkert over din definisjon av «usunt» og «skeier ut» osv. Skumle greier å bre dette utover bloggen din. Hvert fall når du bare kan la det være.

    6. Jeg har fulgt med deg litt til og fra, og følger med på snapchat, så jeg trykker meg ofte inn på bloggen din derifra. Det jeg ikke skjønner er hvorfor du reklamerer for gamle innlegg der, og får de til å fremstå som nye?? Med eksempel fra idag der du skriver «jeg svarer på denne ukens spørsmål» også trykker jeg meg inn, også er det et innlegg fra 9.november, som jeg har lest for lenge siden. Dette gjør at jeg får lite lyst til å fortsette å følge bloggen din.
      Dette er kun konstruktiv kritikk om du har lyst til å beholde følgerne dine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg