TV-PROGRAM, BARN OG UTROSKAP

Reklame | NELLY

GENSER HER / BUKSE HER / SNEAKERS HER (ALT ER PÅ 20% NÅ)


Tips til å få bedre selvtillit og elske seg selv?

Jeg har faktisk noen gode tips her som har hjulpet meg veldig mye selv! Det første jeg begynte å gjøre var å slutte og finne «feil» med meg selv. Alle har nok noe vi ikke er like fornøyd med og da er det bare til å akseptere at vi er slik og heller tenke godt/fokusere på de tingene vi elsker med oss selv! Ellers har jeg lært meg å si fine ting til og OM andre mennesker istedenfor å snakke dritt bak ryggen til andre eller tenke «oi se på hun, hun var sånn eller sånn» for også bli «sjalu»(!!) og det hjelper som bare det.💕 Gjerne si fine ting til andre mennesker istedenfor å lag opp dine stygge tanker om andre for at du skal føle deg bedre. Ellers har jeg lest fine quotes, hørt på podcaster som gir meg mer energi og en god tankegang – som f.eks Lene Orvik sin podcast der hun tar opp temaet om jenter som heier på jenter! Det ligger i hode vårt hvordan vi vil ha det og det er kun vi som kan styre det å elske oss selv på egenhånd! Folk kan tenke og si hva de vil, men så lenge du fokusrer på deg og det som gjør deg glad har det ingenting å si hva andre mener.

Tips til proteinrik mat (uten kjøtt)?

Cottage cheese, egg, mandler, bønner, linser, proteinshakes.. ja, kommer ikke på mer.

Tror du at du klarer 300 økters challengen?

Ja, det tror jeg!!

Hvilket nr er pizzaen hos Bella Italia?

Husker ikke, vi pleier å ha Regina med skinke uten peperoni.

Kunne du tenkt deg å flytte tilbake til Stavanger noen gang?

Jeg vet ikke. Jeg elsker Bergen og føler meg hjemme her nå, men om vi skulle flyttet en gang i fremtiden så hadde det blitt til Stavanger vil jeg tro. Henrik har også sagt at det er muligheter for det.

Hvor mange ganger i uken trener du bein, rygg osv?

Det varierer, men jeg prøver å få til bein (2 ganger i uken) også varierer jeg mellom muskelgruppene for å få trent hele kroppen.

Henger du eller Henrik med motsatte kjønn alene på fritiden?

Nei, det gjør vi ikke! Hadde vi vært så gode venner med motsatte kjønn før vi ble sammen hadde det vært noe helt annet, men om vi skulle gjort det nå hadde det nesten blitt litt rart.

Har du opplevd utroskap?

Ja, det har jeg og det suger, jeg hadde aldri klart å tilgi noen for det så jeg er glad jeg gikk min egen vei.

Har du mistet mange kompiser etter at du ble sammen med Henrik?

Nei, det har jeg ikke!

Føler du at du ofrer mest i forholdet deres?

Nei, vi ofrer like mye, men jeg har jo flyttet til en annen by for han, så noe har jeg ofret.🤍

Har dere mye egentid der dere er med vennene deres uten at dere alltid er med?

Njai, vi elsker å være sammen med venner, men noen ganger er vi med venner alene og det er digg det også!

Brukte du mindre tid på venner etter Paradise Hotel?

Jeg reiste jo ekstremt mye mer etter Paradise Hotel og var ikke like mye hjemme som jeg var før! Vi hang jo omtrent hver eneste dag, vi elsket det og om ikke alle var med hele tiden så var det alltid noe å være med, men når jeg reiste mer så var jeg mindre hjemme, men jeg var fortsatt med dem og jeg tror de skjønte at livet mitt var ganske så forandret! I tillegg ble mamma syk oppi det hele.. menmen, jeg er heldigvis litt med dem enda tross for at jeg bor i en annen by, men guu som jeg savner dem.

Hvilket tvprogram skulle du og Henrik være med på som dere takket nei til?

Singletown.. ganske spennede!!

Hvorfor ble dere ikke med i programmet?

Vi hadde lyst, men vi kom til å tape penger på det ettersom de ikke hadde det største budsjettet i år (siden det er helt nytt). Utenom det var det også skummelt fordi vi elsker hverandre så høyt og vil være sammen.. vi oppsøker liksom ikke det negative i et forhold som å date andre osv.. og da er jeg redd vi hadde såret hverandre selv om vi ikke hsdde vært utro om dere skjønner! Men det å se kjæresten være med andre er nok en stor psykisk påkjenning. Jeg tror vi hadde klart det helt fint og jeg håper at vi kommer til å være med i fremtiden, men akkurat i år passet det ikke!

Tror du at du slutter med sosiale medier den dagen du får barn?

Nei.. jeg kommer ikke til å gjøre det, men jeg er redd da, fordi jeg vet flere har sterke meninger om hva som er rett og galt innenfor det å dele bilder av barnet sitt osv på sosiale medier. Jeg vil dele livet mitt, jeg elsker det og syns det er gøy, men jeg kommer nok til å vurdere ting mer før jeg poster ting om vi skal ha barn en dag! Som med trening f.eks, føler jeg har dette med å få barn kan være spennendr og dele erfaringer av, hvordan man trener, hvordan kropper endrer seg, osv.

Hva er det du liker minst å få spørsmål om?

Sexlivet til meg og Henrik, det er noe jeg ikke kommer til å dele så det er det ikke noe vits i å spørre om.

2 kommentarer
    1. Du er min inspo innen trening😍 har laget en 200 økter challenge for resten av 2020 og er på Økt 52 nå,det har hjulpet meg masse å kommet på trening når jeg egentlig ikke orker, takket være deg❤️

    2. Har du ikke tenkt på at barnet ditt vil bli mobbet dersom han/hun finner ut at du har hatt sex på TV før? Synes du burde kontakte produksjonen for å få dette slettet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg