LOMMEBOKEN FIKK GJENNOMGÅ I DAG

I dag har jeg vært ute å handlet i flere timer for å benytte meg av de tilbudene Black Friday hadde å tilby nå som vi verken har en eneste julekule til å pynte juletreet med. Etter å ha spurt dere på Instagram kommer hele innkjøpet mitt ut her i dette innlegget slik dere kan se alt vi har kjøpt inn av julepynt – ikke for å overdrive, men vi hadde ingenting og har nesten verdt nødt til å handle en god del! 😍 Vi venter også på en svær pakke med ekstremt mye julepynt og stjerner + diverse, og om dere vil kan jeg poste det også når det kommer.

Nå ser jeg virkelig fram til å pynte på søndag sammen med Henrik!! Vi kommer til å kose oss ihjel og dette er noe begge to har snakket mye om – vi vil nemlig lage våre egne tradisjoner på ting. Det er også ganske gøy å faktisk bruke penger på dette da det er noe helt annet når man kjøper det til seg selv. Hadde jeg enda bodd hjemme hadde ikke dette vært noe kult å kjøpe i det hele tatt.. og det er ganske merkelig. For det er ikke før jeg flyttet ut jeg innså hvor mye en julekule kostet, uffa meg. Heldigvis dultet vi borti mange gode salg og om dere trenger tips anbefaler jeg virkelig å kjøpe julekuler på Home & Cottage, nesten alle våre er derfra og de er superfine, elsker de!!

Uansett dere, her kommer vår aller første innkjøp av julepynt:

Vi må ha julestemning og hva er vel ikke det uten lukt som minner om jul? Denne er kjøpt på illums bolighus.

Syns disse er så utrolig søte! Skal pynte et mindre juletre med disse og lurer veldig på hvordan det kommer til å se ut.. meeen jeg er ganske sikker på at det blir fint. 😍

Vi valgte å gå for et falskt juletre i år og framover da det er mindre å stresse med i tillegg til at det kan brukes flere ganger, sparsommelig i lengden!! Vårt er fra Hageland med lys på.

Henrik er ganske allergisk mot pels, heldigvis er dette falsk pels!😍

Denne skal pyntes og piffes opp for også henge på døra ute! Det er så sjukt koselig og jeg gleder meg til å se denne hver gang jeg kommer utenfor inngangspartiet.

Dette skal brukes til å pynte bordet på julaften her hjemme!

Nye koselige putetrekk!!

.. og selvfølgelig et nytt sengetøy.

Uteområdet skal også pyntes opp en god del!

9 kommentarer
    1. Du hadde på en veldig kul hettegenser på snapchat! Den er grå også tror jeg det sto super også noe mer jeg ikke klarte å uttyde. Hvor har du kjøpt den? 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg